Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karuimmat hierojalla käynti -kokemukset

Vierailija
15.06.2016 |

Itse joitakin vuosia sitten yritin löytää pk-seudulta hyvää "vakkarihierojaa". Se osoittautuikin vaikeammaksi kuinn kuvittelin. Jotenkin ihmetyttää, muten vähän suurin osa hierojista panostaa asiakaspalveluun. Tässä kokemuksiani;

1. Hyvä hieroha ja rauhallista. Mukään ei sinänsä häirinnyt, mutta tämä n 60v mieshieroja lähenteli minua seksuaalisesti (olin tuolloin 16-18v, aikaa siis tuosta jo yli 15v).

2. Kahden hierontahuoneen hoitolassa jätti oven auki. Paikalla ei ollut muita mutta se häiritsi. Kirkkaat kattovalot. Kesken hieronnan puhelin soi ja hieroja poistui huoneesta keskustelemaan. Tuli hölmö olo maatessa hierontapöydällä useampi minuutti.

3. Hieroja toteaa että olen todella tukossa lihaksistostani ja tilanne on "toivoton" hänen sanoillaan. Tähän lisättynä tympeä, kyllästynyt energia sekä puhelinsoitto johon hän vastaa kesken hieronnan. Taustalla soi radio.

Olen muuten huomannut että radiot taitaa usein olla hierojilla päälläbihan vain heidän omaksi ajantapokseen. En todellakaan halua kuunnella stressaavaa melusaastetta hierojalla käydessä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffasi toisella kädellä netissä samalla. Kyllä, tämä tarina on tosi. Ei se, että makaan mahallani tarkoita sitä, että olen kuuro. Luuli varmaan, että nukun.

Vierailija
22/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kävin yhdellä naishierojalla joka kuulutti jossain lehdessä.

Krstalon pohjakerroksessa otti vastaan.

Alkoi hieromaan epäsopivista paikoista.

Hyi helkkari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieroja näki naamani ja rääkäisi vihaisena "ei naisia!".

Jaahas. No ei sit. Nykyään käyn ainoastaan urheiluhierojilla.

Thaikkulaanko menit?

Vierailija
24/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja ei millään uskonut minua ja toiveitani vaan lähti toteuttamaan hierontaa miten itse tahtoi.

Eräällä kerralla ei ollut hierontaa lainkaan, vain käsien päällä pitelemistä josta jouduin maksamaan myös.

Vierailija
25/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi niin, että hieroja halusi lopuksi venyttää jumissa olevaa niskaa. Laittoi oikein toisen jalkansa hierontapöydän reunalle ja piti päästä kiinni. Sitten kiskaisi niin että niskassa ja päässä tuntui rusahdus. Sattui niin maan perkeleesti tuo viimeinen teho-ote. Toisten en mennyt hierottavaksi.

Eipä kuulosta hierontaan kuuluvalta asialta tuo kuvailemasi toimenpide! Paremminkin osteopaatin/kiropraktikon heiniä, vaan ei oitäs innostua tollaseen jos on pari tuntia opiskellut ko asiaa..

Hierojan ammattitutkintoon kuuluu osana myös lihasvenytysten tekeminen, jos näitä ei osaa niin ei pääse näytöistä läpi. T. Koulutettu hieroja

Vierailija
26/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieroja näki naamani ja rääkäisi vihaisena "ei naisia!".

Jaahas. No ei sit. Nykyään käyn ainoastaan urheiluhierojilla.

Thaikkulaanko menit?

Mistä tiesit xD

Vierailija
27/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin kokeilla Tallinnan reissulla paikallista kauneushoitolaa. Hieroja katsoi hieronnan aikana hiihtokisoja telkkarista, joka pauhasi täysillä, tietenkin eestiksi :D Kisat taisivat olla sen verran jännät, että hieromiseen oli vaikea keskittyä.

Vierailija
28/44 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorehko mieshieroja joka hölötti aivan vauhkona koko session ajan, vastaili myös puhelimeen. Hervoton puheripuli. Kantsisko vähän kuullostella sitä asiakasta, jos vastauksena on vain kiusallista muminaa niin asiakas tuskin arvostaa puhetta. Harmi, oli otteiltaan hyvä hieroja muuten!

Vierailija
29/44 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain opiskelemaan Relsxin kouluun Hämeenlinnaan, mutta hups,  koulu olikin vain paperilla. Kun sitten selvittelin asiaa, niin Relaksilla onkin vain neljä toiminnassa olevaa koulua, Vaikka he mainostavat koulujaan usealla paikkakunnalla. 

Jos paikkakunnalla on koulu, niin kyllä sille pitäisi olla myös osoite.

Vierailija
30/44 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään kauhukokemus, mutta hieroja (miespuolinen) oli alkuperäisen ammattinsa ohessa hurahtanut aika täysillä kiinalaiseen lääketieteeseen, mikä ei ollut tiedossani aikaa varatessani. Olin siis varannut ajan hierontaa ja toiveenani oli vain ja ainoastaan saada jumissa olleet ylä- ja alaselkäni hierotettua. No, tämä herra siinä sitten aloitti jo alkukeskustelussa kieleni peitteiden tutkailun, kuukautisten säännöllisyydestä ja runsaudesta ja väristä kyselyn, ulosteenlaatukeskustelun ja akupunktiopalveluiden tarjoamisen. Hieroi kyllä ihan hyvin siinä vaiheessa, kun suostui uskomaan, että haluan nyt vain sen varaamani hieronnan, en akupunktiota tai kuppausta tai syvällisempää keskustelua kuukautisvuodostani. En kuitenkaan jostain syystä edes harkinnut toista kertaa tuolla hierojalla.

Vierailija
31/44 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime hierojakäynti oli kyllä yhtä tuskaa! Käytti liian vähän hierontaöljyä ja koko selkä oli niin kipeä ja mustelmilla että en pariin päivään pystynyt nojaamaan mihinkään! Olin kuin kepillä hakattu.

En enää ikinä uskaltaudu samalle hierojalle!

Kerran on ollut myös joku kraniosakraalihoito joka ei kyllä ollut mistään kotoisin. Ei tuntunut miltään eikä jälkeenpäinkään tullut mitään kipuja/tuntemuksia tms joita olisi kai pitänyt tulla? Hieroa hän kyllä osasi kun aiemmin hierontoja olin ottanut.

Muuten on onneksi ollut hyviä kokemuksia.

Ai niin, kävin kerran hierojakoulussa hieronnassa. Otin 90 minuutin hieronnan. Oli ärsyyntynyt siitä että otin niin pitkän hieronnan ja puoli tuntia meni hänen huokaillessa ja kyselyssä että mitä hän nyt vielä hieroisi! Ei käynyt jalkoja läpi ja pyyhkeen läpi paineli lonkkaa jota erityisesti pyysin hierottavan kun ne sivut on aina ihan jumissa. Ei ollut muutenkaan kummoinen hieroja.

Vierailija
32/44 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshieroja haastoi minut yhtäkkiä oikeuteen valheellisista ja keksityistä syistä. Siihen asti olin käynyt hänellä hieronnoissa ja olimme ystäviä.

Vierailija
33/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
34/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt hyvää hierojaa ja käynyt useammassa paikassa mutta aina päättänyt hieronnan jälkeen etten enää mene. Todella moni hieroja kyselee ummet ja lammet ja puhuu loputtomiin vaikka olen sanonut että haluaisin rentoutua hiljaksiin. Ärsyttää niin kun hieroja alkaa yksinpuhelun omasta elämästään ja saavutuksistaan, harrastuksistaan jne. Kun ei mua kiinnosta ne just nyt!

Vierailija
35/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pakaroita hierottiin ja hierojamies kysyi minulta, että voiko hän tehdä peukutuksen? En ymmärtänyt ihan mistä oli kyse ja vastasin myöntävästi. No sitten hän hieroi minun pakarilihaksia ns. peräaukosta käsin sisältäpäin ja noin puolen minuutin ajan. Kieltämättä oli aika hämmentävä kokemus.

Vierailija
37/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta Vantaalla piti hierontapalvelua. Verhot erottivat miehen ja naisen sekä heidän asiakkaansa toisistaan. Itselleni sattui tämä mieshieroja. Hieroi sivusta rin tojani, vaimon ollessa muutaman metrin päässä. Menin jotenkin niin... en tiedä edes mitä sanaa käyttäisin, mutta en osannut mitään tehdä tai sanoa. Niin, menin jotenkin niin lukkoon.

Vierailija
38/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette mieshierojille. On niitä naisiakin hierojina vaikka miten paljon.

Syy on se, että haluatte mennä näyttämään itseänne miehille.

Vierailija
39/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa (mies)hierojalla. Kysyi onko lapsia ja kerroin, että kyllä vuoden vanha. Kysyi, että imetänkö vielä? Sitten lopussa hieroi vielä rintalihakseni ja halusi auttaa laittamasn rintaliivini kiinni.

En vielä tänä päivänäkään tiedä miten tuohon olisi pitänyt suhtautua? Eli onko ihan normaalit tuollaiset kysymykset ja toimenpiteet?

Vierailija
40/44 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus osteopaatilla joka oli tosi mukava, mutta aika rintava. Jossain asennoissa hän sitten painoi niitä tissejään aina minua vasten ja se nauratti kauheasti nuorta (20 v) minua. Olin varmaan ihana asiakas lol. Se nainen sai kyllä minut kyseenalaistamaan sen olenko ihan hetero.