Mistä löytäisi 104-110 poikien kivoja sisävaatteita hoitoon?
Siistimpiä edustusvaatteita löytyy, mutta missä olisi hintalaatusuhteeltaan hyviä vaatteita esim. college/trikookankaasta? Ne tulisivat lähinnä koti- ja hoitokäyttöön. Ei kiitos monsteriprintatuille collegepuvuille!
Ei haittaisi, jos vaatteet kävisivät myöhemmin myös pikkusiskolle, mutta se taitaa olla nykyisin tuhoontuomittu idea?
Kommentit (11)
No eipä sitten yhteeän paistalävitse, että yksi ja sama ihminen yrittää tyrkyttää samoja kuteita. onnea sinulle - itse jätän lotan&linuksen väliin tämän " kampanjan" innoittamana...
mikä ihmeen mainoskampanja? täällä kysyttiin vinkkiä ja musta niitten vaatteet _on_ hyviä kun olen itse tilannut. Ja halvempia kuin esim h&m:n vaatteet. En nyt oikein ymmärrä tuota sun ongelmaas?t. kakkonen
Useimmilla nettipalstoilla toimii tosi hyvin idea: joku kysyy jotain - mikä olisi hyvä/mistä sitä saisi, ja sitten heti perään sama ihminen kauppaa sitä joltain muulta domainilta haukkuen kaikki muut vaihtoehdot... Ehkäpä Linus ja Lotta on oikeasti hyvä tuote, mutta itseäni kokeneena netinkäyttäjänä pistää kyllä totaalisesti epäilyttämään kaikki ns. mainospuhe " nukkaantumaton" yms. paskaa
Kerran käräytin yhden koiranmuonakauppiaan, joka haukkui toisten ruokienvalmistajien tuotteita - ip-osoite paljasti sitten kyseessä olevan erään firman " myyntitykin" ...
no jo nyt on jumalauta kumma juttu. kysyttiin mielipidettä ja mä kerroin omani. anteeks vaan jos mä oon niin huonoon laatuun tottunu, että sitten sun mielestä kelvoton linuslotta oli musta hyvää kamaa. ihme palsta tämäkin.. mitähän sitten ois pitäny vastata että ei ois saanu sua niskoilleen??????? samalla tavalla kai mä sitten oisin ollu jonkun henkkamaukan tai lindexin tai jonku muun ketjun kätyri... hohhoijaa.
Vierailija:
Useimmilla nettipalstoilla toimii tosi hyvin idea: joku kysyy jotain - mikä olisi hyvä/mistä sitä saisi, ja sitten heti perään sama ihminen kauppaa sitä joltain muulta domainilta haukkuen kaikki muut vaihtoehdot... Ehkäpä Linus ja Lotta on oikeasti hyvä tuote, mutta itseäni kokeneena netinkäyttäjänä pistää kyllä totaalisesti epäilyttämään kaikki ns. mainospuhe " nukkaantumaton" yms. paskaaKerran käräytin yhden koiranmuonakauppiaan, joka haukkui toisten ruokienvalmistajien tuotteita - ip-osoite paljasti sitten kyseessä olevan erään firman " myyntitykin" ...
Olen boikotoinut ko. lafkaa vuosia.
Entä sitten Lingon & Blåbär? Ei varmasti ole halpoja vaatteita, mutta ne kävisivät aikanaan siskollekin. Täällä susirajalla ei varmaan ole kotimyyjiä?
Muita? Poikamme ei kasva kovin kamalaa vauhtia, joten ulkonäköä ja laatuakin saisi olla riittävästi eikä ole kovin rasavilli lapsi.
Ap
ihan kauniita.. että ehkä sieltä ei kannata. Vaikka en tiedä, millaisia kokemuksia muilla on siitä firmasta sitten.
collegehousut on hyviä. Yläosat sit voi olla mitä vaan. Käytettynäkin voi löytyä kivoja, jos onnistut löytämään jonkun, jolla on vuotta tai kahta vanhempi lapsi.
Sori, oot niin sitten niin " hyvä myymään" , että automaattisesti ajattelin sinun olevan sama ihminen, joka kysymyksen alkujaankin esille nosti.. Hyvä vaan linus&lotalle, että tuotteet oikeasti ovat kuluttajien mielestä hyviä!
Itse olen vain niin monenlaiseen " kökköön" törmännyt nettimarkkinoinnissa, etten osaa olla välillä tarpeeksi avarakatseinen.
Yleensä joka palstalla, missä kysytään jotain jostain tuotteesta - menee kaks/kolme päivää kun joku ns. ulkopuolinen ylistää tuotteen taivaisiin..
linusjalotta kumppaineen on jo vissiin saanut tarpeeksi ilmaista mainostilaa tässä foorumissa... Onko kellään muuten mitään kokemuksia noista taaperoiden välikausihaalareista, että mikä olisi hyvä haalari 92-104cm pojalle? Olen kuullut paljon hyvää noista Jonathan haalareista - onko ne niin superhyviä ja kestäviä mitä kehutaan?...
Tilasin omalleni sieltä ensimmäisen kerran noin vuosi sitten ja ovat edelleen pitäneet kuosinsa ja näyttävät hyviltä. Ei nukkaa tms. Suosittelen.