Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet yksin lomamatkailevasta naisesta?

Vierailija
15.06.2016 |

Lähden yksin lomamatkalle, kiinnostaa kuulla.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä nyt kukaan mitään ihmeempää ajattele, nykyaikana sentään? Olen itse 42-v vanhapiika ja aina olen yksin matkustellut, niin kotimaassa kuin ulkomailla. Eipä ole tullut mieleen että siinä olisi mitään ihmeempää ajateltavaa.

Vierailija
2/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen melkein aina matkustellut yksin enkä ole miettinyt, mitä muut mahtavat siitä ajatella. Se on mulle ihan samantekevää. N46.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ajattele yhtään mitään, koska matkustan itsekin 95-prosenttisesti yksin. En halua ketään riesaksi ja vaivaksi matkoille, haluan olla täydellisen vapaa matkoillani.

Vierailija
4/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin matkustelen minäkin, ei siinä ole mitään kummallista.

Voi matkustaa yksin, mutta matkalla et ole koskaan yksin vaan kaikkialta löytyy kavereita toisista reissaajista.

N23

Vierailija
5/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan, ollaan samanlaisia! :) Tykkään matkustaa yksin, rentouttavaa, saa tehdä mitä haluaa, irrottautuu tutusta, tuntuu vähän seikkailulta. Tykkään myös tutustua ihmisiin, joten rohkaisen juttelemaan yksin matkustavalle. t. ap

Vierailija
6/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama onko nainen vai mies. Ihmisillä on syynsä reissaamiseen yksin. Siitä ei voi oikein mitään ulkopuoliset päätellä.

Vierailija
7/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama onko nainen vai mies. Ihmisillä on syynsä reissaamiseen yksin. Siitä ei voi oikein mitään ulkopuoliset päätellä.

Tähän pitää itse lisätä, että kohteesta riippu kyllä jonkin verran. Valitettavasti maailma on naisille suljetumpi paikka kuin miehille.

Vierailija
8/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Matkustan itsekin yksin koska mulla ei ole kavereita. N27

Vierailija
9/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden yksin lomamatkalle, kiinnostaa kuulla.

Kaupunkiloma yksin aika helppo, mutta vähänkään kummallisissa kohteissa seura tuo turvallisuutta.

Italiassa esimerkiksi jos painelee Piazza Di Spagnan läpi (Roomassa), sulla on sukupuolesta riippumatta aika helvetin monta herhiläistä kimpussa.

-m36

Vierailija
10/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajatella jotain erityistä?

Vierailija
11/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä mitään kummaa ole. Itse lähden mieluiten yksin reissuun. Saa olla oma herransa ja mennä minne nokka näyttää. Juttuseuraakin löytyy halutessa.

Tietty joihinkin maihin en lähde yksin, mutta enpä menisi niihin kaksistaankaan. Eiku menoks!

Vierailija
12/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, itsekin tykkään matkustaa yksin. Haluan lomailla rauhassa ja omilla ehdoilla, en jonkun toisen nälän tai vessahädän mukaan. Aiemmin halusin aina jonkun kaverin mukaan, nykyään vain ahdistaa ajatus jos pitäisi viettää kenen tahansa kanssa viikko 24/7.

N24

Vierailija
13/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet lapseton sinkku.

Vierailija
14/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa mustaa lieroa eikä välitä riskeistä (raiskaukset, taudit, murhat)

Vierailija
15/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään, mutta jos pysäytetään ja kysytään, että mitä ajattelen niin pelkkää hyvää ajattelen. Itse olen tehnyt suurimman osan matkoistani yksin ja yksin teen varmasti tulevaisuudessakin osan matkoistani, koska miesystävä tykkää kyllä matkustella mutta ei ole siitä yhtä innostunut kuin minä.

Vierailija
16/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus koen että paikalliset miehet luulee mun olevan etsimässä seuraa, vaikka en ole. Yksin on kiva olla mutta välillä kiva kun jotkut juttelee.

Vierailija
17/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+, odotan toivottua esikoistamme ja olen ihan paniikissa kun tajusin, että yksin matkustelu ja ehkä matkustelu yleensäkin loppui nyt.

Vierailija
18/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee lieroa

Vierailija
19/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onhan kiva kun jollain on rahaa matkustaa.

t. Ikuinen lomasäästäjä

Vierailija
20/61 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin kerran nuorena yksin erääseen latinalaisen Amerikan maahan. Virhe. Paikalliset miehet luulivat, että haen seksiseuraa heistä, enkä saanut olla rauhassa missään. Ehkä olisi pitänyt valita joku Aasian maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi