Mitä ajattelet yksin lomamatkailevasta naisesta?
Kommentit (61)
Minäkin olen melkein aina matkustellut yksin enkä ole miettinyt, mitä muut mahtavat siitä ajatella. Se on mulle ihan samantekevää. N46.
En tosiaan ajattele yhtään mitään, koska matkustan itsekin 95-prosenttisesti yksin. En halua ketään riesaksi ja vaivaksi matkoille, haluan olla täydellisen vapaa matkoillani.
Yksin matkustelen minäkin, ei siinä ole mitään kummallista.
Voi matkustaa yksin, mutta matkalla et ole koskaan yksin vaan kaikkialta löytyy kavereita toisista reissaajista.
N23
Moi vaan, ollaan samanlaisia! :) Tykkään matkustaa yksin, rentouttavaa, saa tehdä mitä haluaa, irrottautuu tutusta, tuntuu vähän seikkailulta. Tykkään myös tutustua ihmisiin, joten rohkaisen juttelemaan yksin matkustavalle. t. ap
Sama onko nainen vai mies. Ihmisillä on syynsä reissaamiseen yksin. Siitä ei voi oikein mitään ulkopuoliset päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Sama onko nainen vai mies. Ihmisillä on syynsä reissaamiseen yksin. Siitä ei voi oikein mitään ulkopuoliset päätellä.
Tähän pitää itse lisätä, että kohteesta riippu kyllä jonkin verran. Valitettavasti maailma on naisille suljetumpi paikka kuin miehille.
En mitään. Matkustan itsekin yksin koska mulla ei ole kavereita. N27
Vierailija kirjoitti:
Lähden yksin lomamatkalle, kiinnostaa kuulla.
Kaupunkiloma yksin aika helppo, mutta vähänkään kummallisissa kohteissa seura tuo turvallisuutta.
Italiassa esimerkiksi jos painelee Piazza Di Spagnan läpi (Roomassa), sulla on sukupuolesta riippumatta aika helvetin monta herhiläistä kimpussa.
-m36
Miksi pitäisi ajatella jotain erityistä?
No ei siinä mitään kummaa ole. Itse lähden mieluiten yksin reissuun. Saa olla oma herransa ja mennä minne nokka näyttää. Juttuseuraakin löytyy halutessa.
Tietty joihinkin maihin en lähde yksin, mutta enpä menisi niihin kaksistaankaan. Eiku menoks!
En mitään, itsekin tykkään matkustaa yksin. Haluan lomailla rauhassa ja omilla ehdoilla, en jonkun toisen nälän tai vessahädän mukaan. Aiemmin halusin aina jonkun kaverin mukaan, nykyään vain ahdistaa ajatus jos pitäisi viettää kenen tahansa kanssa viikko 24/7.
N24
Haluaa mustaa lieroa eikä välitä riskeistä (raiskaukset, taudit, murhat)
En ajattele yhtään mitään, mutta jos pysäytetään ja kysytään, että mitä ajattelen niin pelkkää hyvää ajattelen. Itse olen tehnyt suurimman osan matkoistani yksin ja yksin teen varmasti tulevaisuudessakin osan matkoistani, koska miesystävä tykkää kyllä matkustella mutta ei ole siitä yhtä innostunut kuin minä.
Joskus koen että paikalliset miehet luulee mun olevan etsimässä seuraa, vaikka en ole. Yksin on kiva olla mutta välillä kiva kun jotkut juttelee.
Olen 30+, odotan toivottua esikoistamme ja olen ihan paniikissa kun tajusin, että yksin matkustelu ja ehkä matkustelu yleensäkin loppui nyt.
Ajattelen, että onhan kiva kun jollain on rahaa matkustaa.
t. Ikuinen lomasäästäjä
Matkustin kerran nuorena yksin erääseen latinalaisen Amerikan maahan. Virhe. Paikalliset miehet luulivat, että haen seksiseuraa heistä, enkä saanut olla rauhassa missään. Ehkä olisi pitänyt valita joku Aasian maa.
Ei kai siitä nyt kukaan mitään ihmeempää ajattele, nykyaikana sentään? Olen itse 42-v vanhapiika ja aina olen yksin matkustellut, niin kotimaassa kuin ulkomailla. Eipä ole tullut mieleen että siinä olisi mitään ihmeempää ajateltavaa.