Silikonirinnoista?
Hei. Tahtoisin kysyä täältä mielipiteitä asiasta. Avopuolisoni ja lapseni äiti tahtoisi itselleen silikonirinnat. Hänellä on melko pienet rinnat ja täytyy myöntää että itseäni ajatus myös kiehtoo hieman. Lisättäköön tähän vielä että ajatukset ja ehdotukset sekä ovat tulleen hänen osalta eikä minun. Enkä minä ole "vienyt" asiaa eteenpäin. Päinvastoin olen sanonut hänelle että hän ei saa tehdä sitä minun vuokseni ja että hän on imettänyt lapsemme niillä rinnoilla ja hänen rintansa eivät vaivaa minua. Seksin aikana annan huomioita hänen rinnoille hyvin paljon ja itsekin nautin siitä.
Lähinnä vaan mietin, että miten minun tulisi suhtautua asiaan, vältän tuomasta aiheelle myönteisiä ajatuksia esille sillä tahdon hänen tekevän päätöksen itse, mutta tahdon myös tukea häntä.
Huomaan hänen rintojen vaikutuksen itsetuntoonsa, hän käyttää paljon push-uppeja ja tehnyt niitä meikkitemppuja joissa varjostetaan rintoja ja ottanut kuvia sekä lähettänyt niitä minulle.
Onko täällä aiheesta tietäviä, mitkä ovat nykyiset oikeat riskit asiassa, turvallisuus, oletteko ottaneet, katuneet tai olleet tyytyväisiä? Onko tullut komplikaatioita? Onko Tallinnassa turvallista ottaa? Yms...
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
En ole katunut hetkeäkään. Mun mies suhtautu alkuun hyvin samalla tavalla liekö kohteliaisuuttaan..mutta olin päättänyt että en elä lopun elämää tyhjien lätkien kanssa.Loistorinnat tuli,olleet nyt7 vuotta ei ongelmia,ihanat ovat.ja rajan takana laitoin,siellä on todella hyvä ammattitaito.
Kiitos viestistäsi. Ehkä saatan itsekin olla hieman kannustava ja tukeva asiaan jatkossa. Haluan vaan ensin varmistaa että hän haluaa ne vain itseään varten eikä muita miellyttääkseen
Silikonit eivät ensinnäkään ole mitkään rinnat.
Kysyt av:lta silikonitissien riskejä ja turvallisuutta?
Ei ole todellista.
Sen jälkeen kun näin miten RHoBH-Yolandalle kävi, joka on siis miljonääri ja jolla varmasti varaa hoidattaa rintakehään pamahtanut silikoni maailman parhaalla kirurgilla joka erikoistunut silikoniriekaleiden poistoon rintakehän luustosta, niin en enää tuommoisista aikapommeista haaveile.
Kuvassa se poistettu, verinen silikoni-implantti leikkauspöydällä, sama näytettiin telkkarissa joitakin viikkoja sitten. Tuon jälkeen rintakehästä irroitettiin vielä pieniä palasia vuotanutta silikonia ja kuten sarjaa seuranneet tietävät niin hänhän oli ihan henkihieverissä tuon elimistään vuotaneen muovitissin takia! Ei siis pelkästään lymen taudin vuoksi.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/01/06/07/2FD4570500000578-3386440-i…
Ihana ap, kiva kun mietit noin laajalta kantilta! Ja on hyvä, että olet mahdollisimman neutraali asian suhteen, koska jos naistasi vaivaa itseään ne rinnat ja olet innokkaan kannustavan oloinen, voivat rinnat alkaa vaivaamaan ns. väärin perustein entistä enemmän. Tiedän sen tunteen, kun ns. "jotain öuuttuu", itsänikin vaivaavat lähes olemattomat rintani ja olen kyllä ajatellut ne täyttää jossain vaiheessa. Ja nimenomaan itseni takia, en tunne oloani hyväksi näin.
Suomessa onneksi käytetään kiinteägeelisiä implantteja jotka eivät vuoda yhtään mihinkään.
Ja mitä ap:n kysymyksiin tulee, en ole katunut eikä mitään komplikaatioita ole tullut. Silikonit olleen lähemmän 10v.
Rintasyöpätilastot tulevat räjähtämään käsiin, kun silikonirintojen kuvantaminen ei ole niin helppoa kuin luomujen. Mutta jos ulkonäkö on tärkeämpi kuin terveys, niin mikä jottei.
Toinen asia on myös se, että niitä joutuu uusimaan lähes aina, sillä eivät kestä , vaan alkavat kovettua yms.
Terveyttä harva osaa arvostaa ennenkuin se on mennyt.
Niitä pitää mahdollisesti korjailla ja uusia. Eivät tunnu tai näytä aidoilta, tuntoaisti voi heiketä olemattomiin. Voi tulla niska- ja hartiaongelmia. Ihmiset lokeroivat, antaa tietyn kuvan ihmisestä (itsekäs, pinnallinen, huonoitsetuntoinen, silikonit tyhmien suosiossa).
Lapsena puhuttiin, kun erään luokkakaverin äidillä oli silarit. Pidettiin hyvännäköisenä bimbona.
Nyt tutuilla on muutamilla. Pidetään yleisesti itsekkäinä bimboina, ensimmäisiä seikkoja, mitä henkilöstä kerrotaan, on yleensä ne silikonit.
Mikäs siinä, jos haluaa sellaiset, valitettavasti jostain syystä kaikki tuntemani ihmiset, joilla on silikonit, eivät todellakaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Tästä syystä varmaan ennakkoluulot ovatkin niin vahvat.
Samaa mieltä kuin täytetyistä huulista. Eiväthän ne missään nimessä aidoilta näytä, eivätkä seksikkäätkään ole, antaa pinnallisen, itsekeskeisen ja vähän yksinkertaisen kuvan kantajastaan.
Leimaavat liikaa, jotenkin sitä vain miettii, että mikäköhän tuonkin itsetunnon sai sellaiseksi, että kuvittelee ulkonäön muovisuuden korjaavan sen.
Otin viime syksynä, juurikin Tallinnassa, ja olen ollut kyllä tyytyväinen :)
Mies oli aina pitänyt rinnoistani, vaikka keskustellessamme oli sitä mieltä, että kahden lapsen imetys on tehnyt tehtävänsä, ja etteivät enää ole ihan yhtä kimmoisat kuin ennen. Kun silikonitissit otin, on mies sanonut olevansa tyytyväinen myös näihin, mutta että vanhoissakaan ei ollut vikaa.
Siihen kannattaa varautua että ne pitää uusia muutaman vuoden välein eli rahaa jemmassa jos tulee jotain tarvetta ja jos "takuu" ei enää ole voimassa.
No siis siihen leikkaukseenhan voi vaikka kuolla, mutta jos sen riskin on valmis ottamaan niin mikäs siinä.
Ei kai silikonirintoja ota enää muut kuin amerikkalaiset wt-stripparit ja -aikuisviihdetähdet, ja suomalaiset Seiskajulkkikset?
Ruotsissa silikonien poistoja tehdään nyt enemmän kuin silikonien asennuksia.
Tai sitten kaikki haluaa vaan siirtää silikoninsa peppuun koska sehän on nyt muodikasta kun rinnat ovat out.
Eikö tässäkin ole se mahdollisuus että vaikka nukutetaan niin silti voi herätä lamaantuneena kesken leikkauksen, eikä pysty puhumaan tai kertomaan että leikkaus sattuu helvetisti kun rintakehä auki ja että nukutus ei ole tehonnut???!? Olen nimittäin kuullut tuollaisistakin kauhutarinoista!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa onneksi käytetään kiinteägeelisiä implantteja jotka eivät vuoda yhtään mihinkään.
Ja mitä ap:n kysymyksiin tulee, en ole katunut eikä mitään komplikaatioita ole tullut. Silikonit olleen lähemmän 10v.
Niin Suomessa, mutta kun moni käy ottamassa ne osamaksusilikoninsa Suomen ulkopuolella.
Otin silikonit noin 5 kk sitten, vähän ennen kuin täytin 20 ja on kyllä paras päätös mitä olen tehnyt. Te jotka väitätte että silikonit tunnistaa heti ja tuntuvat feikiltä, ainakaan mulla asia ei niin ole. Ovat super pehmeät ja hyllyvät ja heiluvat joka suuntaan. Mieskin sanoi että näyttävät ja tuntuvat aidoilta. Oon itekkin kyllä yllättynyt miten aidoilta ja hyvältä tuntuvat
Sitten nää köyhät silikoonibimbot tukkii kaikkien sairaaloiden jonot ongelmajätemuovirinta-komplikaatioidensa kanssa, ja vievät ne paikat OIKEASTI SAIRAILTA!
Nykysilikoneja harvemmin tarvitsee vaihtaa muutaman vuoden välein.
Bimbottelua jne. On turha pelätä fiksuilta ihmisiltä. huonoitsetuntoiset ja vähemmän älykkäät sen sijaan pahoittavat mielensä vähän kaikesta.
Virossa käytetään näitä ihan samoja implantteja ja sieltä niitä saa yhtä paljon osamaksulla kuin Suomestakin
En ole katunut hetkeäkään. Mun mies suhtautu alkuun hyvin samalla tavalla liekö kohteliaisuuttaan..mutta olin päättänyt että en elä lopun elämää tyhjien lätkien kanssa.Loistorinnat tuli,olleet nyt7 vuotta ei ongelmia,ihanat ovat.ja rajan takana laitoin,siellä on todella hyvä ammattitaito.