Silikonirinnoista?
Hei. Tahtoisin kysyä täältä mielipiteitä asiasta. Avopuolisoni ja lapseni äiti tahtoisi itselleen silikonirinnat. Hänellä on melko pienet rinnat ja täytyy myöntää että itseäni ajatus myös kiehtoo hieman. Lisättäköön tähän vielä että ajatukset ja ehdotukset sekä ovat tulleen hänen osalta eikä minun. Enkä minä ole "vienyt" asiaa eteenpäin. Päinvastoin olen sanonut hänelle että hän ei saa tehdä sitä minun vuokseni ja että hän on imettänyt lapsemme niillä rinnoilla ja hänen rintansa eivät vaivaa minua. Seksin aikana annan huomioita hänen rinnoille hyvin paljon ja itsekin nautin siitä.
Lähinnä vaan mietin, että miten minun tulisi suhtautua asiaan, vältän tuomasta aiheelle myönteisiä ajatuksia esille sillä tahdon hänen tekevän päätöksen itse, mutta tahdon myös tukea häntä.
Huomaan hänen rintojen vaikutuksen itsetuntoonsa, hän käyttää paljon push-uppeja ja tehnyt niitä meikkitemppuja joissa varjostetaan rintoja ja ottanut kuvia sekä lähettänyt niitä minulle.
Onko täällä aiheesta tietäviä, mitkä ovat nykyiset oikeat riskit asiassa, turvallisuus, oletteko ottaneet, katuneet tai olleet tyytyväisiä? Onko tullut komplikaatioita? Onko Tallinnassa turvallista ottaa? Yms...
Luonnollisen tuntuiset ja näköiset.kauniit ja pehmeät,joka muuta väittää ei ole puristellut silikonirintoja.nykyään erittäin turvallista,eivät todella vuoda tai hajoa niinkun vanhat keittosuolaimplantit.
Tallinnasta saa täysin saman merkkisiä implsntteja kun suomesta.
Omillani imetettykin ja hyvin onnistui,olleet kuusi vuotta.pois en antaisi.