Mitä niistä syöt ja missä käytät niitä?? Ja mihin juuri kyseisen superin pitäisi vaikuttaa? Nimimerkillä pyörällä päästä laajasta valikoimasta

• ylös 2
  • alas 3

Kommentit (9)

suomalaiset marjat, kaikki sipulit, mieto chili ja punajuuri ovat mulle herkkuja ja niitä käytän viikottain, enkä aina keskenään.

Chiasiemenet olen ujuttanut omaan ruokavaliooni viitisen vuotta sitten. Iso tykkäys puolen kilon pussille, joka kestää mulla vuoden. Mä tykkään siitä hampaissa narskuvasta lyllystä. Maha rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen hulluna chiasiemeniin! Lisään soijajogurttiin, tai syön niistä tehtyä geelivanukasta marjojen kanssa.

Vierailija

Käytän goji-marjoja näkymättömyyteen ja chia-siemeniä lentämiseen. Jos haluan saada paljon kavereita, käytän camu camu-marjaa.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Itse poimittua mustikkaa ja kaurapuuroa. Muikkuja aina silloin tällöin. Halpaa, helppoa, hyvää ja terveellistä.

Vierailija

Toki vihannekset,hedelmät ja marjat on päivittäisessäkäytössä.Lisäksi spirulina joka on täyttä terästä,sitä tutkitaan jopa syöpälääkkeenä.Myös Chia on mulla käytössä,siinä on omegoita valtavasti (enemmän kuin kalassa).Vihreä savi kausittain ja kynnet,jotka muuten ei kasva millään,alkaa kasvamaan eli mitähän tekee sisäisesti?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.