Vierailija

Olen ihastunut työkaveriini ja välillä kuvittelen hänenkin olevan/olleen minuun. Viime päivinä hän on kuitenkin lopettanut flirttailun eikä vastaa oikeastaan edes minun flirttailuyrityksiinkään. Silti hän hakeutuu entistä enemmän seuraani, pyytää lounaalle, kahville yms. Tulee juttelemaan niitä näitä (jota ei ennen tehnyt). Miksi ihmeessä hän tekee sillä tavalla? Minä en pysty/halua olla hänen kaverinsa, koska olen häneen ihastunut. Osaisiko joku tulkita hänen käytöstään? Vai olisiko hänen tunteensa kuolleet ja hän pystyisi nyt suhtautumaan minuun normaalisti ja kaverillisesti? Luulisi kuitenkin, että hänkin kokisi olonsa vaivaantuneesti seurassani kun yritän jatkuvasti flirttailla hänelle. Mitä tässä kannattaa nyt oikein tehdä?!?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (4)

Vierailija

Siis. Oletko sä kertonut hänelle tunteistasi ja hän on sanonut sulle haluavansa olla vaan kavereita?

Vierailija

En ole kertonut, mutta kyllä ne taitaa sokeakin nähdä kilometrien päähän.. Yritän kyllä hillitä itseäni parhaani mukaan. Hän on vaikuttanut välillä kovinkin kiinnostuneelta, mutta nyt on tosissaan lopettanut flirttailunkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos hän haluaa edetä kaveripohjalla ja tosi hitaasti? Ei ole varma tunteistaan, vaikka saa sinulta jotain?

Vierailija

Ja itse en siis pysty olemaan hänen kanssaan vaan kaveri, vaikka kuinka haluaisin. Joka aamu päätän olla flirttailematta hänen kanssaan, mutta en vaan osaa. Mielummin olisin näkemättä kokonaan, mutta hän on nyt tosissaan noin viikon ajan suorastaan tunkenut seuraani jatkuvasti. Ja jälkeen päin hävettää nolot flirttailuyritykseni. Meitä on kuitenkin töissä paljon samanikäisiä ja isompikin "kaveriporukka", joten en ymmärrä hänen intoaan hakeutua nimenomaan minun seuraani. Jos en olisi häneen ihastunut, niin en oikeastaan varmaan jaksaisi käydä hänen kanssaan edes lounaalla, koska olemme niin erilaisia ihmisiä. Emme oikeastaan tykkää varmaan edes mistään samoista asioista..

Ap

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.