Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajan kommentti juhlien vegaanitarjoiluista

Vierailija
14.06.2016 |

"No vegaaneille oli hedelmiä, siitä saivat syödäkseen!"

Olisitko itse tyytyväinen jos menisit juhliin ja voisit syödä pelkkiä hedelmiä?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät ovat terveellisiä ja hyviä.

Vierailija
2/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Kehtaako joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä juhlissa ei ollut vegaaneja ollenkaan?

Vierailija
4/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka bloggaaja? Onhan toi todella vittuilevasti sanottu.

Vierailija
5/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vegaanin elämä raskasta. Itse en kiitos av-palstan vegaanien järjettömän ylemmyydentunnon ja muiden halveksunnan seurauksena enää koskaan huomioida vegaaneja millään tavalla , missään asiassa.

Vierailija
6/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen olen tyytyväinen, mitä tarjotaan, jos tarjotaan.  En yleensäkään mene kutsuttuna juhliin vain vatsaani täyttämään.

Vierailija
7/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plää plää.

Vierailija
8/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka?

Vierailija
9/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän juhlista, jos muille ois kunnon monen ruokalajin ateriat ja tilaisuus kestää koko päivän niin ehkä vähän harmittaisi mutta ainakin olis jotain :D Lisäksi tykkään hedelmistä niin siitäkin plussaa.

Jos sais ilmoituksen etukäteen niin ok.

Vierailija
10/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa päänaukomista ja halveksintaa. Olisi vain sanonut että vegaaniruoka mukamas liian vaikea toteuttaa.

Vierailija
11/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, mutta kuten tuolla lukee, vieraana ei ollut vegaaneja. Kaikkien tuttavapiiriin ei kuulu muotivegaanifitnesskarppigluteenittomia.

Vierailija
12/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävä kommentti. Toivottavasti karma ohjaa joskus juhliin missä ei ole kuin vegaaniruokaa, siellä kärvistelkööt nälkäisenä ja pahantuulisena.

Vierailija
13/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa surkeat tarjoilut. Yksi kakku ja jotain keksejä? Eikö muuta suolaista kuin juusto? Harva syö mitään juustoa.

Vierailija
14/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan lainaama kommentti kokonaisuudessaan: 

No vegaaneille oli hedelmiä, siitä saivat syödäkseen!

Vieraiden mahdolliset erityisruokavaliot olivat kyllä selvillä ja otettiin huomioon. Ei ollut vegaaneja eikä kalalle allergisia, esimerkiksi kakut sitten olivat gluteenittomia.

Vierailija
15/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni tuo bloggaaja on joskus elänyt kuukauden vegaanina eli tuskin olisi ollut mahdotonta toteuttaa vegaanille sopiva ruokavalio.

Vierailija
16/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitaatti on melko asiayhteydestään erotettu - se on kettuileva vastaus ikävänsävyiseen kommenttiin jossa kerrotaan, että erityisruokavalioiden (vegaanit, kala-allergikot jne) huomiotta jättäminen on noloa.

Bloggaaja kertoi "No vegaaneille oli hedelmiä, siitä saivat syödäkseen" -kommentissa ettei ko. juhlissa ollut lainkaan vegaaneja.

Vierailija
17/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin söisin mielelläni kuvassa näkyviä tarjottavia. Kuten kommenteista voi lukea, niin suolaista syötävää oli runsaasti muutakin. Minulle olisi kyllä riittänyt kuvan kahvipöytäkin.

Ja tuo vegaanikommentti oli vastaus jonkun kommentoijan naljailuun. Oikeasti paikalla ei bloggaajan mukaan ollut vegaaneja.

Vierailija
18/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa surkeat tarjoilut. Yksi kakku ja jotain keksejä? Eikö muuta suolaista kuin juusto? Harva syö mitään juustoa.

Katsoin samaa. Nälkäisenä saisi nopeasti poistua noista juhlista :/

Vierailija
19/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis pitäisi huomioida vegaanit myös silloin, kun vegaaneja ei ole paikalla, ettei vegaani vaan suutu?

Vierailija
20/73 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahasta tiukkaa niin minibudjetilla olisi saanut huomattavasti paremmatkin tarjoilut. Surkeannäköiset juhlat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä