Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mieheltäsi "Kulta, pitäisikö minun laihduttaa?" ja kerro vastaus tänne

Vierailija
14.06.2016 |

----

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtahan sitä pääsee kylpylään uimaan jossa miehet ja naiset riissuu samassa pukutilassa. mikäs sen mukavempaa! uimalla laihduttaa muutaman kilon ja punttisalilla käymällä. aah ja komeita uimavalvojia näkee rannalla! cool siistii!

Vierailija
42/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei miusta." <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, kuini?"

Vierailija
44/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No ei! Minkä helvn takia, et sää oo ylipainoinen. "

No enhän mää ookkaan, mutta ite haluaisin tuota mahaa vähän pienemmäksi. Vaikka onhan se jo huimasti pienentynytin tässä parin vuoden aikana, kun olen aktiivisesti salilla käynyt.

Vierailija
45/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei todellakaan"

169cm/61kg

Vierailija
46/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on taas niitä kysymyksiä, joihin ei ole oikeaa vastausta.

Ei ainakaan minun takiani, mitä itse tahdot?

Vierailija
47/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi: Sul on vähän tyhmii kysymyksiä.

Vierailija
48/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin kysynyt tuollaista exiltäni, he varmaan ois kysyneet vastakysymyksenä esim. "onko sulla kaikki hyvin (kun et ole oma itsesi ja et osaa itse tehdä itseäsi koskevia päätöksiä)". En osais myöskään kuvitella, että kukaan eksistäni olisi multa tuollaista kysynyt. Varmaan, jos ois kysynyt, olisin miettinyt, että olen tainnut mennä kimppaan hieman vääränlaisen miehen kanssa. Tykkään, että parisuhteesta huolimatta, ihminen säilyttää kykynsä toimia itsenäisenä yksilönä.

Mua kiinnostaa vastaus, jonka saat/saisit. Mutta et siis voi kysyä asiaa edes huviksesi, koska sen jälkeen maailma saa sinusta ihan väärän vaikutelman?

Voi apua.

Vierailija
49/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei. Ei sussa oo yhtään ylimäärästä. Oot nyt tosi terveen näköinen."

Puolivuotias on syönyt minusta kaiken ylimääräisen, joten mies on oikeassa :)

Vierailija
50/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi?"

Vierailija
51/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistä kohtaa?

Vierailija
52/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jo vuosia jos olen kysynyt miehen mielipidettä ulkonäöstäni että naamassa ei ole mitään vikaa mutta vähän vois laihduttaa, no en ole jaksanut. En kuitenkaan järjettömän ylipainoinen ole. Sitten tapasin miehen joka on ihaillut/ihailee minua kiloistani huolimatta ja aloitin elämäntaparemontin, 7kg jo poissa :)

Vierailija
53/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä on? Mitä ihmettä sä oot taas saanut päähäsi. Teenkö mä sulle juustovoileivän? Unohda laihduttaminen, mulla on ainakin Nälkä. Tee mitä lystäät.

Vierailija
54/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvii edes kysyy kun saan lähes päivittäin muistutusta siitä, etten enää ole siinä simpsakassa kunnossa silloin kun tavattiin. Lapsi on jo 1 vee ja nyt vasta siinä painossa, mikä oli kun tulin raskaaksi ja olin silloin..ja edelleen ylipainoinen. Mammakilot on helvetin tiukassa. Stressaan siitä niin paljon, etten laihdu vaikka liikun ja syön terveellisesti.

Miehen jatkuva muistutus ja vittuilu ei auta asiaa yhtään. Olisi hienoa jos joskus saisin muutakin kommenttia ulkonäöstä kun painoon liittyen.

Vierailija
55/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mun mielestä."

Vierailija
56/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei pidä, mutta saat jos haluat"

Vierailija
57/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuohon en koske metrin kepilläkään."

Vierailija
58/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin. 

Vastasi: "ei jaksa"

Sanoin, että "ei kun siis pitäisikö MINUN laihduttaa"

Vastasi: "niin, niin. ei jaksa sitä kiukuttelua sitten"

Tarkoittiko, että kiukuttelee kuultuaan rehellisen vastauksen vai laihdutuksen aiheuttamasta potutuksesta?

Vierailija
59/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvii edes kysyy kun saan lähes päivittäin muistutusta siitä, etten enää ole siinä simpsakassa kunnossa silloin kun tavattiin. Lapsi on jo 1 vee ja nyt vasta siinä painossa, mikä oli kun tulin raskaaksi ja olin silloin..ja edelleen ylipainoinen. Mammakilot on helvetin tiukassa. Stressaan siitä niin paljon, etten laihdu vaikka liikun ja syön terveellisesti.

Miehen jatkuva muistutus ja vittuilu ei auta asiaa yhtään. Olisi hienoa jos joskus saisin muutakin kommenttia ulkonäöstä kun painoon liittyen.

Voisi olla mun kirjoittama.. Tosin jo 2 lasta mulla.. Miwtin välillä että onkohan kellään muulla vastaavaa tilannetta ku aina puheiden perusteella muiden miehet on tyytyväisiä vaimoihinsa oli paino sitten mitä tahansa.

Vierailija
60/67 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täh, mist tommonen kysymys tuli?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän