Kysy mieheltäsi "Kulta, pitäisikö minun laihduttaa?" ja kerro vastaus tänne
Kommentit (67)
" No ei! Minkä helvn takia, et sää oo ylipainoinen. "
No enhän mää ookkaan, mutta ite haluaisin tuota mahaa vähän pienemmäksi. Vaikka onhan se jo huimasti pienentynytin tässä parin vuoden aikana, kun olen aktiivisesti salilla käynyt.
Tuo on taas niitä kysymyksiä, joihin ei ole oikeaa vastausta.
Ei ainakaan minun takiani, mitä itse tahdot?
Vastasi: Sul on vähän tyhmii kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin kysynyt tuollaista exiltäni, he varmaan ois kysyneet vastakysymyksenä esim. "onko sulla kaikki hyvin (kun et ole oma itsesi ja et osaa itse tehdä itseäsi koskevia päätöksiä)". En osais myöskään kuvitella, että kukaan eksistäni olisi multa tuollaista kysynyt. Varmaan, jos ois kysynyt, olisin miettinyt, että olen tainnut mennä kimppaan hieman vääränlaisen miehen kanssa. Tykkään, että parisuhteesta huolimatta, ihminen säilyttää kykynsä toimia itsenäisenä yksilönä.
Mua kiinnostaa vastaus, jonka saat/saisit. Mutta et siis voi kysyä asiaa edes huviksesi, koska sen jälkeen maailma saa sinusta ihan väärän vaikutelman?
Voi apua.
"Ei. Ei sussa oo yhtään ylimäärästä. Oot nyt tosi terveen näköinen."
Puolivuotias on syönyt minusta kaiken ylimääräisen, joten mies on oikeassa :)
Olen kuullut jo vuosia jos olen kysynyt miehen mielipidettä ulkonäöstäni että naamassa ei ole mitään vikaa mutta vähän vois laihduttaa, no en ole jaksanut. En kuitenkaan järjettömän ylipainoinen ole. Sitten tapasin miehen joka on ihaillut/ihailee minua kiloistani huolimatta ja aloitin elämäntaparemontin, 7kg jo poissa :)
No, mikä on? Mitä ihmettä sä oot taas saanut päähäsi. Teenkö mä sulle juustovoileivän? Unohda laihduttaminen, mulla on ainakin Nälkä. Tee mitä lystäät.
Mun ei tarvii edes kysyy kun saan lähes päivittäin muistutusta siitä, etten enää ole siinä simpsakassa kunnossa silloin kun tavattiin. Lapsi on jo 1 vee ja nyt vasta siinä painossa, mikä oli kun tulin raskaaksi ja olin silloin..ja edelleen ylipainoinen. Mammakilot on helvetin tiukassa. Stressaan siitä niin paljon, etten laihdu vaikka liikun ja syön terveellisesti.
Miehen jatkuva muistutus ja vittuilu ei auta asiaa yhtään. Olisi hienoa jos joskus saisin muutakin kommenttia ulkonäöstä kun painoon liittyen.
"Tuohon en koske metrin kepilläkään."
Vierailija kirjoitti:
Kysyin.
Vastasi: "ei jaksa"
Sanoin, että "ei kun siis pitäisikö MINUN laihduttaa"
Vastasi: "niin, niin. ei jaksa sitä kiukuttelua sitten"
Tarkoittiko, että kiukuttelee kuultuaan rehellisen vastauksen vai laihdutuksen aiheuttamasta potutuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tarvii edes kysyy kun saan lähes päivittäin muistutusta siitä, etten enää ole siinä simpsakassa kunnossa silloin kun tavattiin. Lapsi on jo 1 vee ja nyt vasta siinä painossa, mikä oli kun tulin raskaaksi ja olin silloin..ja edelleen ylipainoinen. Mammakilot on helvetin tiukassa. Stressaan siitä niin paljon, etten laihdu vaikka liikun ja syön terveellisesti.
Miehen jatkuva muistutus ja vittuilu ei auta asiaa yhtään. Olisi hienoa jos joskus saisin muutakin kommenttia ulkonäöstä kun painoon liittyen.
Voisi olla mun kirjoittama.. Tosin jo 2 lasta mulla.. Miwtin välillä että onkohan kellään muulla vastaavaa tilannetta ku aina puheiden perusteella muiden miehet on tyytyväisiä vaimoihinsa oli paino sitten mitä tahansa.
"Täh, mist tommonen kysymys tuli?"
kohtahan sitä pääsee kylpylään uimaan jossa miehet ja naiset riissuu samassa pukutilassa. mikäs sen mukavempaa! uimalla laihduttaa muutaman kilon ja punttisalilla käymällä. aah ja komeita uimavalvojia näkee rannalla! cool siistii!