Kysy mieheltäsi "Kulta, pitäisikö minun laihduttaa?" ja kerro vastaus tänne
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
"Pitäisi, sinä olet ylipainoinen."
Ainakin mies on rehellinen. Sekin on hieno piirre ihmisessä.
"ei sun tarvitse." lyhyesti ja ytimekkäästi
"No ei enää". Oon laihduttanut puolessa vuodessa 20kg
Sanoi ettei tarvitse. Käyn kuulemma jo tarpeeksi salilla ja harrastan aerobista ihan riittämiin ja ruokavaliotakin seuraan tiiviisti...ihme kirja vastaus 😂😂😂 tosin mä treenaan suht paljon ja kiva että hänkin on sen huomannut.
"Ei!"
Oishan se kumma jos ois alipainoista käskenyt laihdutuskuurille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ai kaikkien syöpähoitojen ja aliravitsemuksen jälkeen päätit sitten sairastua vielä pahemmin."
Olen 170 cm ja painan nyt 47 kg.
Voi :( toivottavasti olet paranemassa.
Periaatteessa kyllä, hoidot on tehonneet ja puolen vuoden täydellisen nälättömyyden jälkeen alan vähitellen ymmärtää, että voi syödä muutakin kuin pakastettua banaania tai ananasta.
"Ei, musta sä oot jo täydellinen." Minä: "Hmph, sanoisit noin kummiskin vaikka painaisin mitä." Mies: "Enhän, jos painaisit enemmän kun mä niin saattaisin kyllä aukaista suuni. :P" Minä: "Joo, että nyt voisit rakas pikkuhiljaa laskee alas sen sipsipussin... :D" *molemmat nauraa* Taustaa: Olen lyhyehkö normaalipainoinen nainen, mieheni on iso lempeä korsto.
"Ei tarvi muuttua mihinkää suuntaan. Mää rakastan sua just tommosena."
"ihan sama" ... "hä?" ..."mitä iltapalaa"
"Voi, voi."
Muuta en saanut irti. Mulla ois kymmenisen kiloa ylimääräistä, mutta mies ei halua mun laihduttavan. Tästä ollaan keskusteltu monesti.
Mies kysymykseeni: "Ei tosiaankaan pidä. Eikä tarvitse. Mutta jos itse haluat ja sulle tulee siitä parempi olo, niin laihduta vaan".
En uskalla, suuttuisi varmasti. Olen saanut kuulla laihuudestani päivittäin sen jälkeen, kun paino putosi alle 50 kg.
"Älä mielellään taas...(huokaus) oot tosi kiukkunen nälkäsenä."
Diplomaattinen mies "mun ainakin vähän pitääs".
Kysyin tässä taannoin olenko hänen mielestään pullukka enkä kuulemma ole vaikka niin itse ajattelenkin. Kelpaan hänellä tämmöisenä. Liikun paljon ja vatsoja teen monta kertaa viikossa mutta paino ei tipu. Onneksi ei ole omaa puntaria niin en masennu enemmän. Haluaisin painaa enintään 50kg
150/53
"Ei, mä tykkään susta tollasena sitäpaitsi sä oot raskaana!"
Minä tykkään sinun tisseistä kun ne on niin isot, oli vastaus meillä. 163/75