Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan kummin outo käytös...

Maria
14.06.2016 |

En jaksa... Pojan kummitäti on vanha opiskelukaverini, ei olla nyt oltu ihan hirveän läheisiä pariin viime vuoteen. Ei nyt etäisiäkään, tämä ihminen ei vain oikein avaudu mulle enää mistään...Poika täytti 12 kuun vaihteessa ja kummi osti hänelle X-boxin lahjaksi. En tiedä millä rahoilla on ostanut mutta nyt eilen ilmoitti mulle että tarvitsee laitteen takaisin, on ilmeisesti palauttamassa sen kauppaan.

Kummilla on ollut ongelmia rahan kanssa ennenkin, jonkinlaista shoppailuriippuvuutta johon on saanut terapiaakin. Kurjaa on pojalta ottaa lahja pois, ja tietysti mietin että onko kummi sortunut pikavippeihin tai muuten veloissa... Kuinka ottaa asia esille?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kukaan olla noin tyhmä?

Vierailija
22/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitän tätä heti huomenna kummin kanssa, menemme laite kainalossa kauppaan josta laite ostettu (Gigantti todennäköisesti) ja selvitämme kuinka tässä nyt menetellään. Ikävää tässä on muun vaivan lisäksi tietysti luottamuksen menetys - olimme joskus ihan hyviäkin kavereita. Eipä tuolta ihmiseltä enää uskalla ottaa mitään tarjousta/lahjaa vastaan...

No hyvää yötä nyt. 

AP

Miksi te menette? Eikö kummi hoida asiaa itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan kummi osteli yks joulu ihan hirveästi lahjoja pojalleni. Varmaan 10 pakettia oli ja lisääkin suunnitteli hankkivansa. Pian tämän jälkeen kummi saikin diagnoosin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä eli teki tuota maniavaiheessa. Sitten myöhemmin saattoi katua ostojaan