Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän ateisteja lapsellisina idiootteina

Vierailija
14.06.2016 |

Jumalan olemassaolosta minulla ei ole varmuutta, eikä siitä voi oikeastaan kenelläkään ihmisellä olla varmuutta. En myöskään usko, että Jeesus teki niitä ihmeitä joita hänen väitettiin tekevän. Pidän ateisteja idiootteina, koska he ensinnäkin pitävät varmana tietona, että Jumalaa/jumalia ei ole olemassa. Ja toisekseen siitä syystä, että ateistit ovat niin kiihkoissaan pilkkaamassa uskovaisia. Uskovaiset on suurin osa aika yksinkertaista väkeä, enkä ainakaan itse jaksa tai näe syytä heidän pilkkaamiseensa, sen enempää kuin näkisi syytä pilkata lapsia siitä syystä, että he uskovat joulupukkiin. Ateistin kiihkoilu onkin yhtä rakentavaa puuhaa kuin potkisi kehitysvammaisia ja pieksisi lapsia ja lällättelisi heille, että "joulupukkia ei ole olemassa, ootko vähän tyhmä". Tällaisina lapsellisina lällättelijöinä pidän ateisteja.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisen kiusaaminen ei ole laitonta. Ateisti ei voi nähdä siinä siis mitään väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Jumala on olemassa. Jos näät taulun, niin tiedät heti että joku on sen maalannut ja että sillä on joku tekijä. Miksi kun näät vaikka ihmisen joka on äärimmäisen monimutkainen luomus, miksi et voisi vetää samoin johtopäätöstä, että tällä täytyy olla olemassa Luoja. Ei ihmisen kaltainen olio synny itsestään sattumalta, takana täytyy olla älykäs Luoja.

Vierailija
4/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ateistit ovat lapsellisia idiootteja" "ateistit kiihkoissaan pilkkaavat uskovaisia". :D Itsehän et ivaa yhtään ketään?

Oletko ihan varma ettet sekoita ateismia antiteismiin? Ateisteja ei kiinnosta jumalan olemassaolo yhtään sen enempää kuin menninkäisten, keijukaisten tai isojalan olemassaolo. Ihmiset saa minun puolesta uskoa mihin haluvat, ei kiinnosta.

Vierailija
5/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, huono aloitus. Ei onnistu provosoimaan.

Vierailija
6/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta paistaa uskovien suvaitsevaisuus niitä kohtaan, jotka eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä.

Vierailija
7/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti koska minulta puuttuu usko että Jumala on olemassa. Mitään todisteita ja siten 100% varmuutta asiasta minulla ei ole, kuten minulla ei ole todisteita myöskään keijujen olemattomuudesta tai siitä että Zeus ei ole olemassa. Toisille ihmisille en jaksa uskon puutettani sen kummemmin jakaa ellei kysytä, enkä yleensä jaksa kiinnostua myöskään muiden ihmisten henkilökohtaisesta uskosta. Ymmärrän että kuvailemasi kaltainen käytös ärsyttää, niin ateisteissa kuin varmasti muissakin ryhmissä, mutta tuossa jää huomaamatta se hiljainen enemmistä jotka eivät jaksa pitää asiasta sen kummempaa melua.

Vierailija
8/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osa ateisteista harrastaa uskovaisten pilkkaamista, mutta ei sitä kaikkiin ateisteihin voi yleistää. Ateisti ei välttämättä ole kiihkeä aatteessaan, mutta ei vain usko mihinkään jumaliin ja siksi sanoo olevansa ateisti mieluummin kuin vaikka agnostikko, vaikkei kukaan asiaa voikaan varmuudella tietää.

Vierailija
9/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, huono aloitus. Ei onnistu provosoimaan.

Odotas kun jaksan taas joskus tehdä aloituksen uskovaisena, niin tulet sinne riehumaan ja haukkumaan uskoani.

10/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisteja tuskin kiinnostaa, mitä ihmiset omalla ajallaan omissa palvontapaikoissaan tekevät. Se, että sitä pakkosyötetään muille ihmisille, on se, mitä ateistit useimmiten vastustavat. Se, että kaupungin pitää antaa ilmainen tontti palvontapaikalle, tai että työajalla saa rukoilla, ei ole ketään kohtaan reilua. Puhumattakaan uskontojen verovapaudesta! 

Vierailija
11/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha<n sama. Jos tohon ovelle tulet haukkumaan niin nappasen turpaan ja potkaisen pihalle kerjäämään. Täällä saat huudella miten lystäät mutta jos tohon ovelle tulet niin kyytiä tulee.

Vierailija
12/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen apateisti. On tärkeämpiäkin asioita tietää kuin jumalolennot, niin kuin vaikka mikä kasvi on myrkyllinen ja mikä ei.

Vierailija
13/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran yksi uskovan aloittama paskamyrsky. Mikä niissä ateisteissa noin närästää? Mitähän mieltä Jeesus olisi sinun käytöksestä ja paskan jauhamisestasi?

Vierailija
14/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänään ollut kiukkusia jeesustelijoita liikkeellä. Mitäs nyt on sattunut? :D

Vierailija
15/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös lapsellinen, jos ei usko skientologiaan, muinaisen Kreikan mytologiaan, maahisiin tai vampyyreihin? Eihän niiden olemattomuudesta ole varmuutta.

Vierailija
16/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaat ateisteja kehitysvammaisia potkiviin henkilöihin, niin sitten lienee oikein verrata uskovaisia näiksi kehitysvammaisiksi ketä ateistit potkivat...?

Vierailija
17/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkoateistit ja uskovaiset ovat aivan samaa idioottisakkia.

Vierailija
18/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti Jumala on olemassa. Jos näät taulun, niin tiedät heti että joku on sen maalannut ja että sillä on joku tekijä. Miksi kun näät vaikka ihmisen joka on äärimmäisen monimutkainen luomus, miksi et voisi vetää samoin johtopäätöstä, että tällä täytyy olla olemassa Luoja. Ei ihmisen kaltainen olio synny itsestään sattumalta, takana täytyy olla älykäs Luoja.

Ajattelen kyllä vähän tuonsuuntaisesti, mutten usko persoonalliseen henkiolentoon joka olisi jumala. Pidän pikemminkin olemassaoloa ja maailmaa jollain tapaa "jumalallisena" ja ihmeenkaltaisena. Kaiken syntyperä ja siten myös mahdollinen jumala on siten mysteeri, josta ei voi saada positiivista tietoa, mutta elämän voi kokea jumalallisena.

Vierailija
19/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mitä pidät, minä nojaan faktoihin. Ja faktaa on se, että uskovaiset ovat tyhmempiä, huonommin koulutettuja ja heidän psyyke noin ylipäätään on jotain addiktin ja skitsofreenikon välimaastosta. Ei siis mitään tervettä porukkaa.

Vierailija
20/44 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaat ateisteja kehitysvammaisia potkiviin henkilöihin, niin sitten lienee oikein verrata uskovaisia näiksi kehitysvammaisiksi ketä ateistit potkivat...?

Niin, jos luit kirjoitukseni tarkkaan, niin huomasit varmaan, että sanoin että pidän useimpia uskovaisia melko yksinkertaisina. Kehitysvammaiset on tietty kärjistetty esimerkki, mutta lasten potkiminen ei ole kovin fiksua touhua sekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi