Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ne ruiskutetaan myrkyillä ja sitten te onnessanne ostatte niitä ja syötte ja annatte lapsillekin.
Ainoastaan luomutuotteet säästyvät noilta aineilta.
Mietitkö koskaan mitään kun käyt kaupassa?

• ylös 2
  • alas 14

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on juokseva vesi, joten pesen ne ennen käyttöä. Toisekseen, olen nähnyt suomalaisen pellon pientareella mitä sinne ruiskutetaan, joten ellen nyt itse alkaisi omavaraiskasvattajaksi, jostain ne myrkyt tulee joka tapauksessa.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En mieti kaupassa koskaan mitään, kauppa miettii onneksi puolestani.

Tähän kaikki perustuukin. Laumakäyttäytymiseen ja ajattelemattomuuteen.
Pääasia että rahaa tulee.

Vierailija

Tungen itteeni muutenkin niin paljon myrkkyjä meikkien, hiusvärien, pesuaineiden yms muodossa, että paljon siinä yks viinirypäle enää paina. Ei oo lapsia.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keskity vaan omiin ostoksiis. Ihme kyylä.
Ap syö vain puhtaita ja terveellisiä eineksiä.

Vierailija

Jos niitä silloin tällöin syö, enpä usko sen koituvan kohtalokseni. Maailmassa on miljoona muutakin myrkkyä, osa niistä ilmassa jota hengitämme. Miten itse ajattelit selviytyä tästä elämästä hengissä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keskity vaan omiin ostoksiis. Ihme kyylä.

Ittepähän myrkkysi syöt.

Vierailija

- joskus joo, mutta toisaalta ilman noita "myrkkyjä" Suomessa ympäri vuoden saatavat tuoretuotteet olisivat aika vähissä. - uskon ja luotan, että suurimman osan myrkyistä voi huuhdella viinrypäleistä pois vedellä. - Ei kaikki kasveihin käyettävät "myrkyt" ole niin vaarallisia, että niitä tarvitsisi alkaa pelätä. - Jos olisi, niin luulisi tällaisten tuotteiden myynnin olevan joko kiellettyä tai ainakin niistä tulisi nykyistä enemmän varoittaa. - Vai pitäsikö tässä kohtaa alkaa kehittelemään salaliittoteorioita siitä, kuinka mm. hedelmät, puhumattakaan muista ns. valmistuotteista on myrkyetty ja johtavat kuluttajat perikatoon, tai varmaan saiarstuttavat heidät ja tekevät heistä uus- avuttomia, kun eivät valmista kaikkia ruokiaan itse sitä ennen itse kasvattamistaan raaka-ainesta ja jostain jumalan selän takaa -olevasta korpimetsän kätköistä, lasikuvun alta. - Lasikupu on metsän päälle varmuuden vuoksi rakennettu, etteivät happosateet tai tuuli ole päässyt kuljettamaan kauempaa pakokaasuja tai muita -lähinnä ihmisen toiminnan seurauksena -leviäviä muita pienhiukkaisa pilaamaan metsän omaa ekosysteemiä ja siellä mm kasvava marjoja ja ravinteikkaita juurimukuloita.       

Vierailija

En ostakaan. Ostan vain luomurypäleitä, ja samoin muita vihanneksia ja hedelmiä jotka syödään kuorineen. Tiedän että Suomessa hankala toteuttaa, koska maataloustuottajat on onnistuneet vakuuttamaan kaikki siitä että tärkeintä on lähi- ei luomuruoka (ja että lähi ei voi Suomessa olla luomua), mutta asun onneksi ulkomailla.

Vierailija

Vesikin on myrkkyä, jos liikaa juo. Viinirypäleidenkäyttöni on niin harvinaista, että hyvin huuhdottuna uskallan syödä niitä muutaman ihan ilman pelkoa myrkyttymisestä.

Vierailija

Olen koukussa niihin myrkkyihin, kokeilin joskus luomuja, mutta vaihdoin äkkiä takasin myrkyllisiin, ovat paljon parempia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne ruiskutetaan myrkyillä ja sitten te onnessanne ostatte niitä ja syötte ja annatte lapsillekin.
Ainoastaan luomutuotteet säästyvät noilta aineilta.
Mietitkö koskaan mitään kun käyt kaupassa?

Mietin tasantarkkaan kaupassa käydessäni, että missä vain lukeekin sana -luomu-, niin se on automaattisesti boikotissa.
Aivan kaikki mikä tulee vihreiden suunnalta ja ilman poikkeusta on sairasta.

Vierailija

Koska en tiedä, että niissä on myrkkyä. En tiedä vieläkään, koska tämä AP:n viesti ei ole tarpeeksi vakuuttava. Tiedän vain sen, minkä olen maatilalla kasvaneena oppinut. Olen nähnyt, miten isäni käyttää kasvinsuojeluaineita.