11 000 Jehovan todistajaa Helsinkiin – kiertävät ovelta ovelle
Kommentit (11)
Jehovien taivas on jo täynnä, mitä ne enää uusia käännyttää?
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, helvetissä on vielä paljon tilaa.
Oveen lappu, jossa lukee "EI JEHOVIA TAI MUITAKAAN HIHHULEITA, KIITOS!!!" Problem solved.
Miksi pitää keksiä kaikenlaisia temppuja? Aina on riittänyt se, kun olen sanonut kohteliaasti: "Kiitos, en ole kiinnostunut." Sen sijaan on paha virhe kuvitella, että ostamalla JT:ltä lehden pääsee hänestä nopeiten eroon. Se on hänelle merkki siitä, että on kiinnostunut, jolloin vierailu toistuu jonkin ajan kuluttua.
Joo helvetti. Päästin epähuomiossa eilen sisään rappuun kaksi. En tunne kaikkia naapureita ja nämä marssivat samalla ovenavauksella niin reippaasti ja luonnollisesti sisään ja tervehtivät, että oletin että ovat naapureita. Jaettiin siinä ajatuksia säästä suomalaiseen tyyliin, he menivät ylimpään kerrokseen kun itse jäin puolivälissä pois. Juuri ennen omaa kerrosta he vilauttivat jotain Daavidin tähden kokoontumista tai mitä lie mainosta, että haluaisinko tulla juhannuksena heidän tapahtumaan. Hämmennyin niin että tokaisin vaan että olen juhannuksena mökillä ja toivottelin hyvää juhannusta.
Vasta kun pääsin kotiin tajusin että olin päästänyt tuntemattomia meidän rappuun, ja minunhan olisi pitänyt saattaa heidät ulos! Hitto kun ärsytti kun en ehtinyt reagoimaan. Ärsyttää tuollainen, ei heillä ole mitään asiaa meidän rappuun, niinkuin ei ole varkailla tai narkeilla tai kellään muullakaan jolla ei ole asiaa.
Prkl.
En avannut viime kerralla ovea Jehoville. Huusivat mulle kostoksi postiluukista, että olet matkalla helvettiin.
Kun repii sen vartiotornilehden niiden nenän edessä ja pudottaa silput maahan niin eivät tule enää ikinä. Ei ole ainakaan 15 vuoteen yksikään Jehova astunut meidän pihalle vaikka naapureissa silloin tällöin käyvätkin.
Minulle soittivat kotiin, kun en avannut ovea. Olin siis pari kertaa aikaisemmin ottanut ne lehdet. Sitten en enää avannut ja postiluukusta yrittivät tähystää, olenko kotona. Sitten tosiaan soittivat. Oli sitä aikaa, kun minulla oli lankapuhelin ja nimi luettelossa. Konventtiin kutsuivat. Sanoin, että minulla on muuta menoa. Sitten jättivät rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuhatvuotisessa valtakunnassa saattaa olla vielä pari paikkaa. Ja kymmenyksille tilaa tilillä.
Mitä tästä vauhkoamaan. Sanotte vain, että.ei kiitos. Siinä se. Itse juttelen heidän kanssaan ja lehden jättävät ilmaiseksi. Eivät myy sitä.
En käänny jehovantodistajaksi, sillä haluan viettää joulun, synttärit ja saada tarvittaessa verta. Sitä paitsi oletan kristittyjen olevan tulkinnoissaan enemmän oikeassa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/404494-11-000-jehovan-todistaj…