Vierailija

Tässä viime kuukausina on ollut ikäviä tapahtumia lähipiirissä. Sisaren ero, läheisen sairastuminen, vanhemman äkillinen kuolema. Suru tulee voimakkaina aaltoina, yhtäkkiä alkaa itkettää. Kyllä minä sen ikävän jotenkin kestän, mutta nyt kaikki on niin tuskaa. Olen vasta nuori aikuinen ja elämä on edessä. Lähivuosille on ollut paljon suunnitelmia perheen perustamisesta kihlattuni kanssa. Nyt se kaikki tuntuu väärältä, miksi minulla olisi oikeus tehdä asioita mistä tulen ehkä onnelliseksi? Elämä on paskaa kuitenkin ja ikäviltä asioilta ei voi koskaan välttyä. Kuolema tai sairaus ei kysy lupaa. Kuitenkin tapahtumat ovat saaneet minut ymmärtämään, miten äkkiä kaikki voi muuttua. Siinä mielessä kannattaisi yrittää toteuttaa ne asiat mistä haaveilee. Se tuntuu niin pohjattoman surulliselta, ettei vanhempani ole enää näkemässä kaikkea tulevaa :´( joka päivä mietin, että olisi helpointa vaan luovuttaa.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (1)

Vierailija

Missään nimessä älä lakkaa elämästä sen takia, että lähipiirissäsi on sattunut ikäviä tapahtumia. Sinä et ole millään lailla syyllinen sisaresi eroon, läheisesi sairastumiseen tai vanhempasi kuolemaan. Sinulla on oikeus ottaa kaikki ilo irti elämästäsi ja samalla saatat ilahduttaa muidenkin läheistesi päivää kurjien aikojen keskellä. Kaikkea hyvää sinulle nyt ja tulevaisuudessa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.