Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Muita jotka eivät halua olla tekemisissä sukulaisten yms.kanssa, jotka kykeneväisiä petollisuuteen. Esim.rinnakkais- ja sivusuhteita. Uusi suhde ennen avioeroa eksästä. En vaan tykkää. Kertoo vaan niin paljon ihmisestä tuollainen selkärangattomuus, joten ei paljon kiinnosta heidän seuransa. Sitten ihmettelevät, miksei olla tekemisissä ja vietetä aikaa yhdessä. En tykkää. Muita?

• ylös 10
  • alas 3

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kaikista ei tarvitse tykätä. Pettäminen on ihan kelpo syy olla tykkäämättä ihmisestä. Se on kuitenkin aika kokonaisvaltainen piirre ihmisessä, jos kykenee läheisen luottamuksen pettämään. Toinen on sitten nämä salapervoilijat, yleensä niitä mukavia auttavaisia sukulaismiehiä, jotka sitten paljastavat todelliset aatoksensa tilaisuuden tullen ja tarraavat kiinni läähättäen, miten ovat aina himoinneet... Ei muuta kuin rouvalleen ja koko suvulle tietoa. Kuten pettämisistäkin.

Vierailija

Ymmärrän hyvin, ettet halua olla tekemisissä. En hyväksy pettämistä. Jos saisin tietää, että veljeni pettävät, pitäisin ankaran puhuttelun heille. Muut pettäjämiehet kiertäisin kaukaa. 

Vierailija

Minä osaan pettää niin hienovaraisesti, että sinulla ei ole mitään käryä millainen todellisuudessa olen. Halataan, kun tavataan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, ettet halua olla tekemisissä. En hyväksy pettämistä. Jos saisin tietää, että veljeni pettävät, pitäisin ankaran puhuttelun heille. Muut pettäjämiehet kiertäisin kaukaa. 

Entä naiset?

Vierailija

Mun lähipiiriin kuuluu kaksi pettäjää.
Toista tuen pettämisessä. Hän on alistavassa ja huonossa suhteessa, mutta ei saa riuhtaistua itseään irti. Toivon, että jossain vaiheessa löytäisi vaikka sitten pettämällä jonkun sellaisen, joka auttaisi irtautumaan. Tai sitten jäisi vaikka kiinni ja se alistaja jättäisi.

Toinen on hankala tapaus. Olemme pakosti tekemisissä, halusin tai en. Tää tyyppi tuo sitten illanviettoihin niitä säätöjä ja panojaan ja samaan aikaan kaikki tietää, että hänellä on myös puoliso. Paitsi siis nämä säädöt. En voi kertoa säädöille enkä puolisolle, koska kaikki romahtais mun niskaan ja kun tosissaan pakko on kuitenkin olla myös tekemisissä. Hetkittäin todella ahdistavaa.

Vierailija

Oletko nähnyt? Entä jos hän ei vain viitsi korjata väärinkäsitystäsi? Saattaa olla uusi kaveri kiikarissa, jos on kuitenkin lisääntymisikäinen, mutta onko suhde oikeasti jo pantu täytäntöön? Mistä tiedät, että kuinka monta vuotta hän on jo eroaan käynyt läpi, ennen lopullista päätöstä? Onko kenties asunutkin jo erossa? Onkohan hänen  puolisollaan kuitenkin ollut muut mielessä? Onko kertonut sinulle asumuserostaan, kun kuitenkin on tiennyt, että se olisi loppu teidän suhteellenne, koska olet esim niin uskovainen, että avioero ei tule kyseeseeseen tai  ainakaan uudelleen avioituminen eron jälkeen ei tule kyseeseen?

Vierailija

Ehdottomat periaatteen ihmiset kuten ap ovat rasittavia. Pyrin pysymään hänenkaltaisistaan erossa, sillä en kestä sitä itsensä muiden yläpuolelle asettamista ja muiden valintojen paheksumista, joka tekee periaatteen ihmisistä hyvin raskasta seuraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiiriin kuuluu kaksi pettäjää.
Toista tuen pettämisessä. Hän on alistavassa ja huonossa suhteessa, mutta ei saa riuhtaistua itseään irti. Toivon, että jossain vaiheessa löytäisi vaikka sitten pettämällä jonkun sellaisen, joka auttaisi irtautumaan. Tai sitten jäisi vaikka kiinni ja se alistaja jättäisi.

Toinen on hankala tapaus. Olemme pakosti tekemisissä, halusin tai en. Tää tyyppi tuo sitten illanviettoihin niitä säätöjä ja panojaan ja samaan aikaan kaikki tietää, että hänellä on myös puoliso. Paitsi siis nämä säädöt. En voi kertoa säädöille enkä puolisolle, koska kaikki romahtais mun niskaan ja kun tosissaan pakko on kuitenkin olla myös tekemisissä. Hetkittäin todella ahdistavaa.

Mä elin yli 15v huonossa suhteessa. Valitettavasti vasta pettämisen jälkeen uskalsin riuhtaista itseni irti tuosta liitosta. Mutta ennen sitä lopetin salasuhteen, jota kesti vuoden. Tajusin, että se ei ole mua varten. On otettava onni omaan käteen. Nyt sinkkuna..tapailen ihmisiä rennolla otteella.

Vierailija

Kyllä minun mielestäni sellaiset ihmiset ovat vastenmielisiä ja epäluotettavia, jotka pettävät puolisoitaan. En halua viettää heidän kanssaan aikaa. Kyse sellaisista ihmisistä, joilla ei ole ollut vain munaa tai selkärankaa sanoa kumppanilleen, että erotaan. Jos sen tekisi reilusti ja olisi rehellinen puolisolleen, niin sitten ok uudet suhteet. Valheet, valheet, valheet tekevät ihmisestä epäluotettavan ja näin ollen minua ei kiinnosta viettää aikaani sellaisten kanssa. Ap -ei kiinnosta tietää minkä hienovaraisen kuvotuksen kutosen kaltaiset näkevät aamulla peilistä. Halataan vaan, mutta kyllä tapasi tunnetaan ja joka kerta meinaan oksentaa.

Vierailija

Ymmärtävätkö edes hävetä käytöstään. Tuskin, koska kaikki kuuluu mulle ja heti.