Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt jos saisit valita, ottaisiko miehesi/naisesi vain mukavaksi vakipanoksi?

Vierailija
14.06.2016 |

Ja hakisit parempia geenejä lapsille muualta? Laita ikä ja yhdessäolovuodet mukaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankinkin lapsen ensin muualta ja olin sinkkuna, kunnes löysin mahtavan vakipanon. Parin vuoden päästä otin hänet miehekseni muutenkin. Eli valitsin puhtaasti seksin pohjalta ja valitsisin ehdottomasti uudestaankin! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pitäisin aviomiehenä ja lasten (16, 14 ja 6v) isänä, mutta voisin hakea rakastajan nyt muualta.

t: yhdessä 19v.

Vierailija
24/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. Ehkä kaikkeen muuhun, hyvä äiti lapsilleni, korkeakoulutettu ja koulutettu kotioloihinkin ihan kiitettävästi, mutta panoksi siitä ei ole. Frigidi, ja sitten kun joskus onnistuu pääsemään pukille, niin täys lahna. Anteeksi rakas, mutta näin se vaan on. Jopa seurustelun alkuvaiheessa, jolloin teki itse aloitteita, oli litimärkä kiimasta jne, ei tehnyt itse mitään. Minä hänelle nuolen tai sormetan 1-2 orkkua jo ennen varsinaista yhdyntää ja yhdynnässäkin saa vielä orgasmin, kaksi. Mutta itse hän ei edes käsillään kaluuni koske, suihinotosta nyt on naurettavaa edes alkaa vänkäämään 20 vuoden yhdessäolon jälkeen, sitäkin yritin 10 vuotta, mutta totesin sen niiiiiin turhaksi. M50

Neljä orgasmia session aikana on frigidiltä aika hyvin.

Vierailija
25/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. Ehkä kaikkeen muuhun, hyvä äiti lapsilleni, korkeakoulutettu ja koulutettu kotioloihinkin ihan kiitettävästi, mutta panoksi siitä ei ole. Frigidi, ja sitten kun joskus onnistuu pääsemään pukille, niin täys lahna. Anteeksi rakas, mutta näin se vaan on. Jopa seurustelun alkuvaiheessa, jolloin teki itse aloitteita, oli litimärkä kiimasta jne, ei tehnyt itse mitään. Minä hänelle nuolen tai sormetan 1-2 orkkua jo ennen varsinaista yhdyntää ja yhdynnässäkin saa vielä orgasmin, kaksi. Mutta itse hän ei edes käsillään kaluuni koske, suihinotosta nyt on naurettavaa edes alkaa vänkäämään 20 vuoden yhdessäolon jälkeen, sitäkin yritin 10 vuotta, mutta totesin sen niiiiiin turhaksi. M50

Neljä orgasmia session aikana on frigidiltä aika hyvin.

Jotenkin tuntuu että vaimo feikkaa... Tämä on kyllä kateellisen puhetta, mutta silti.

Vierailija
26/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Samaa ihmetellyt kohta 15 vuotta. Siksi kaksi ja puoli vuotta kestänyt panosuhde kuvanjauniin 20v pervonymfo-mimmin kanssa teki kyllä gutaa.

Vierailija
27/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kanssa ollaan saatu kolme niin upeaa ja kaunista nyt jo aikuista lasta, että pidän edelleen puolison puolisona ja vakipanon vakipanona

Vierailija
28/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumppania, mutta ottaisin heti ihastukseni vakipanokseni jos hän vain haluaisi (tai kehtaisin ehdottaa).

En ole valmis sitoutumaan, mutta voisin ottaa ihastukseni vakipanoksi ja ystäväksi ja sitoutua häneen oikeasti vaikka tuossa parin vuoden päästä.

N23

Vierailija
29/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin seksi on ainoa asia, joka puolison kanssa toimii.

lapset olen hänen kanssaan saanut; lapset ovatkin tärkein asia elämässäni ja olen iloinen, että olen heidät saanut. sinkkuna en heitä olisi voinut saada.

Vierailija
30/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ottaisin. En usko että mulle sopisi mikään irtoseksi ja vakipanotouhu. Eikä me mieheni kanssa olla koskaan harrastettu seksiä paljon, nykyään ollenkaan, eli se ei ole meille mikään merkittävä ajanviete. Oltaisiin kehnot vakipanokumppanit toisillemme, jos siinä pitäisi olla ideana harrastaa seksiä jokaisella tapaamisella. Ei tulisi mitään.

Ikää 28v, yhdessä 11 vuotta, ei lapsia (kelpuuttaisin kyllä mieheni geenit lapselle, jos sellaisen haluaisin).