Vierailija

Mulla menee useasti suihkussa melkein puolikin tuntia ja mies aina motkottaa, kun mä oon niin kauan suihkussa.

Mutta mutta... kun mä en oo sitä koko aikaa juoksevan veden alla, levitän kaikki pesuaineet ja hoitoaineet ja karvojenpoistovoiteet suihkun ollessa kiinni. Juoksevan veden alla huuhtelen vaan pesuaineet pois.

Joten en itse koe olevani suihkussa kuin murto-osan tuosta ajasta, n.15-20 minuuttia enintään.

• ylös 17
  • alas 3

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jep, on eriasia juoksuttaa vettä 10 minuuttia kuin hengailla itse suihkussa 30 minuuttia.Itsellä menee kanssa aika kauan suihkussa olemiseen jos pesen hiukset ja kropan. Hiukset ovat aika paksut. Vaikka yrittäisin olla nopea niin silti en ehdi 10 minuutissa käydä..

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Miehelläsi on mennyt kaksi asiaa sekaisin se kuinka kauan olet mahdollisesti pesuhuoneessa (suihkun lähellä) ja kuinka kauan olet suihkussa, juoksevan veden alla.  

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lasketaan siitä kuinka kauan on juoksevan veden alla.

Eikä lasketa. Vaan siitä kauan sinä käytät sitä suihkuhuonetta. Jos asunnossa on toisia ihmisiä jotka haluavat suihkuun muut kuin miehesi niin kauan menee että he pääsevät sinne suihkuun?

• ylös 4
  • alas 14
Vierailija

Mä en pysty käymään alle 30 min suihkussa, siis vesi juoksee koko ajan. Sitten pariin kertaan viikkoon mulla on tapana meditoida 60 min kuumassa suihkussa. Arjen luksusta kun on kiinteät vesilaskut taloyhtiössä :D

• ylös 13
  • alas 22
Vierailija

Kyllä tuollainen 20 minuutin suihku on ihan jonninjoutavaa vedentuhlausta. Itselläni on hana auki ehkä minuutin tai kaksi ja saan pestyä itseni ihan hyvin.

M26

• ylös 9
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty käymään alle 30 min suihkussa, siis vesi juoksee koko ajan. Sitten pariin kertaan viikkoon mulla on tapana meditoida 60 min kuumassa suihkussa. Arjen luksusta kun on kiinteät vesilaskut taloyhtiössä :D

Sun kaltaisten ihmisten takia meidänkin taloyhtiöön vaaditiin asuntokohtaiset vesimittarit. Kun muutama asunto kulutti suurimman osan taloyhtiön vesistä.

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Mulla menee "suihkuun" helposti puoli tuntia sisältäen kaikki sheivaukset, rasvaamiset, dödöt ym. Juoksevan veden alla olen tuosta alle 10 min.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Paskaako siellä suihkussa väännetään, jos veden alla saa yli viisi minuuttia kulumaan?

• ylös 5
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tätä mieltä minäkin olen. Eli ei mun suihkut sittenkään niin pitkiä ole. 😉 Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, se on se vedenkulutus jolla sitä mitataan.

Eikä ole.

Riippuu kontekstista. Muut kylpyhuoneeseen odottelijat luultavasti tarkoittavat suihkun pituudella kokonaisaikaa mutta suositukset kuinka pitkä suihkun tulisi olla (taloudellisista ja ekologisista syistä) koskevat tosiaan sitä kuinka paljon vettä kulutetaan.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sua ei siis haittaa että miehesi kaveri tulee sinne suihkuun 5 minuutin kulttua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollainen 20 minuutin suihku on ihan jonninjoutavaa vedentuhlausta. Itselläni on hana auki ehkä minuutin tai kaksi ja saan pestyä itseni ihan hyvin.

M26

No miehillähän se onkin helpompaa, kun ei tartte hulauttaa kuin lyhyet hiukset ja kroppa nopeasti puhtaaksi. Ja yleensä sen voi tehdä yhdellä ja samalla tuotteella. Tämän takia kait munkin miehen mielestä mun suihkut tuntuu ikuisuudelta, kun itse saa itsensä puhtaaksi ehkä viidessä minuutissa.

Mutta meillä naisilla kun se on vähän eri asia, kun meillä on kaikkia kasvo- ja hiusnaamioita, karvojenpoistovoiteita ymsyms. Eihän miehet sellaisia käytä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, se on se vedenkulutus jolla sitä mitataan.

Eikä ole.

Riippuu kontekstista. Muut kylpyhuoneeseen odottelijat luultavasti tarkoittavat suihkun pituudella kokonaisaikaa mutta suositukset kuinka pitkä suihkun tulisi olla (taloudellisista ja ekologisista syistä) koskevat tosiaan sitä kuinka paljon vettä kulutetaan.

No millään ei 5 minuuttia enempää siellä suihkussa saa aikaansa kulumaan joten se nyt ei ole edes keskustelun aihe.

Ihme on vaan että mitä hemmettiä siellä suihkuhuoneessa touhutaan 20-30 minuuttia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sua ei siis haittaa että miehesi kaveri tulee sinne suihkuun 5 minuutin kulttua?

Ei se katsos pääse, kun mulla on ovi lukossa. Rynkyttäköön aikansa oven takana. 😜 Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M26

No miehillähän se onkin helpompaa, kun ei tartte hulauttaa kuin lyhyet hiukset ja kroppa nopeasti puhtaaksi. Ja yleensä sen voi tehdä yhdellä ja samalla tuotteella. Tämän takia kait munkin miehen mielestä mun suihkut tuntuu ikuisuudelta, kun itse saa itsensä puhtaaksi ehkä viidessä minuutissa.

Mutta meillä naisilla kun se on vähän eri asia, kun meillä on kaikkia kasvo- ja hiusnaamioita, karvojenpoistovoiteita ymsyms. Eihän miehet sellaisia käytä. Ap

Ja pitkä tukka. Sen pesu ja huuhtelu on hitaampaa, ja palashampoolla sen joutuu tekemään kahdesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M26

Kukaan ei tarvitse mitään kasvo- eikä hiusnaamioita. Eikä karvojenpoistoa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.