Vierailija

Meillä oikeasti rakastellaan peiton alla. Nuolemaan ei suostu. Heti sisään ja viisi minuuttia nytkytystä. Siinä se. Että kaipaan pervoa exää. Se tiesi mitä naiselle tehdä. Teki sitä muillekin naisille.

• ylös 44
  • alas 5

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Tiedän tunteen, exä oli niin ujo ettei selvinpäin hommasta tullut niin yhtään mitään, ei nuollut, ja aina pimeässä peiton alla kyhnäänistä eriaatteella viisi työntöä ja vihellys. Nykyinen taas nuolee vaikka loppuun asti ilman että tarvitsee itse sen kummemmin "osallistua", kunhan vain hyppää naamalle ilman alushousuja niin hommat hoituu.... ai että, taidanpa mennä suihkun kautta nauttimaan tuosta miehestäni.

• ylös 29
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mahdat olla aika väljä, jos 5 minuuttia nylkyttää.. Ja haluaisit, että sitä väljävärkkiä vielä pitäisi nuolla. Yök... Peiton voit ottaa pois, lennätä lattialle saakka, tuskinpa mies sieltä lähtee sitä kesken kaiken noukkimaan. Kaikki muu on säätöä paitsi sinun värkkisi koko.

• ylös 4
  • alas 45
Vierailija

Oletko vielä vaivautunut suutasi avaamaan ja sanomaan miten haluaisit homman menevän?

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette tehneet asian helpottumisen suhteen?

Kirjoittaa nettiin, vihata kaikkia miehiä ja pettää

• ylös 19
  • alas 3
Vierailija

Ex nuoli enne ja jälkeen. Antoi pissata päälleen ja kaikkea kivaa. Tällä nykyiselläkään vehkeen koossa ole mitään vikaa. Muttei halua edes imemistä. Ihme heppu.

• ylös 15
  • alas 7
Vierailija

Mmmm mulla oli samanlainen exä. Häneltä sai kyllä ottaa suihin. Mieluten vain suihin kun seksi oli liikaa. Ja vain yhdessä asennossa suostui seksiä harrastaan. Yritin ehdotella eri asentoja mutta alkoi mankuminen että "voidaanko ens kerralla ku mä haluun nyt tätä" Sitä ensi kertaa ei sitten ikinä tullut. En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa kun tajusin että 7kk putkeen ei ollut muuta asentoa tehtykään.

Mutta nykyinen. Ah. Se tietää mitä tekee.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä vaivautunut suutasi avaamaan ja sanomaan miten haluaisit homman menevän?

En, kun en kehtaa.

ap

• ylös 3
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En, kun en kehtaa.

ap

Sitten et voi tehdä muuta kuin on olla ämmä ja ulista. Oma valintasi.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En, kun en kehtaa.

ap

Miten voit olla noin estoinen?

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En, kun en kehtaa.

ap

Oot sää itekin sit kyl jollakin tasolla estoinen, jos et voi mielipidettäsi ilmaista.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Mikään ei muutu, jos et ota asiaa puheeksi. Mikäli se ei auta, kannattaako jatkaa suhteessa?

Vierailija

Mulla on sama tilanne. Pervo estoton eksä ja estoinen nykyinen. Muuten kyllä nykyinen huomattavasti parempi mies kuin eksä. Mutta eksän kanssa kehtasin puhua ja pyytää suoraan mitä vain ja olla itsekin pervo. Hmm. Nykyisen estoisuus tarttuu muhun, en kehtaa pyytää. Joskus jotain ehdittelin rajumpaa ja se vaan hämmenty. En tiiä miten sanoisin mitä haluan, kun suoraan sanominen ei tän kanssa toimi, se ujostelee liikaa. En tiiä miten toimia estoisen kanssa sängyssä. Oma avoimuus ei näköjään ainakaan ole oikea valinta.

Vierailija

Enkä kehtaa kysyä suoraan onko se aina ollut noin estoinen 😁 . Kännissä se on selkeesti rohkeempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En, kun en kehtaa.

ap

Minä olen oikea ap. Olen koittanut asiasta keskustella. Ei johda mihinkään. Mies vaan nolostuu. Kai se on pakko tyytyä tälläiseen. Eipän se ainakaan petä eikä tuo tauteja tuliaisiksi. ap

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En, kun en kehtaa.

ap

Minä olen oikea ap. Olen koittanut asiasta keskustella. Ei johda mihinkään. Mies vaan nolostuu. Kai se on pakko tyytyä tälläiseen. Eipän se ainakaan petä eikä tuo tauteja tuliaisiksi. ap

Olen 17&18. Sulla ap on siis näköjään sama juttu. Kun yrittää avoimesti keskustella, mies nolostuu, ja tilanne menee yhä hankalammaksi. Kerro mullekin jos keksit ratkaisun tähän :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.