Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehetkin voivat pihdata

Vierailija
13.06.2016 |

Emme tosin seksillä, koska me emme pysty kieltäytymään siitä naisen kanssa, jos olemme heterota. Mutta voimme pihdata omalla tavallamme; kieltäytymällä tiskaamasta, pesemästä pyykkiä, leikkimästä lasten kanssa, poistamalla romantiikan elämästämme jne.

Suosittelen kaikille. Jos suhteessa on ongelmia naisen huomiotta jättäminen saa ihmeitä aikaan. Nainen mietti päänsä puhki mitä on tehnyt ja uskottelee itselleen olevansa huono vaimo, joka johtaa käytöksen parantamiseen.

Terv.Alffa perheen patriarkka, M47

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta seksin pihtaamisesta suhteesta. Useamman kuukauden ajan. Mies pihtasi.

Löysin sitä muualta.

Vierailija
2/3 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta seksin pihtaamisesta suhteesta. Useamman kuukauden ajan. Mies pihtasi.

Löysin sitä muualta.

Miehesi oli luultavasti piilohomo tai vähintäänkin bi. Normaali heteromies ei pysty kieltäytymään seksistä niin pitkäksi aikaa, että sitä voisi kutsua pihtaamiseksi, yksittäisinä kertoina kyllä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että minun pitäisi mennä tutkimuksiin, jos ja tai kun en ole joka kerta valmis seksiin naisen kanssa. En vaikka häntä saattaisi haluttamaan kovastikin. En van ole, eikä haluttomuuteni syy ole niin yksnikertainen, että naisessa itsessään olisi joatin ulkoista tai sisäistä vikaa tai puutetta. Minusta kenellä tahansa on oikeus kieltäytyä halutessaan seksisistä, eikäsitä tarvitse sen kummemmmin perustella, että miksi. - Tietysti parisuhteessa jos haluttomuus tai korjaan seksuaaliset halut eivät ota kohdatakseen, "jottain tartttis" , ehkä tehdä. Vakkaikin ensin lähteä tapailemaan,että on olemassa aktiivisempia ja tasaisempia kausia. Mutta sen mikä on tarpeeksi ja mikä mahd. liian vähän joutuu, jokainen arvioimaanitse ja tekemään lopulta omat johtopäätöksensä.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän