Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi muslimien kanssa avioituneet suomalaiset naiset antavat aina lapsilleen

Vierailija
25.02.2006 |

ukkonsa " puolen" nimen? Yhtään villeä en ole tavannut, lukuisia muhammedeja kylläkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se on vaan kiva, jos kykenee antamaan erilaisen nimen lapselle. oma etunimeni on niin yleinen, että aikoinaan riparilla, kun oli 40 nuorta, niin kahdeksalla tytöllä oli sama etunimi kuin minulla. se ärsytti suunnattomasti. tästä johtuen olin todella onnellinen kyetessäni antamaan omalle tyttärelleni nimen, jolla kaunis merkitys (suom. nimillä harvoin suomeksi merkityksiä) ja bonuksena Suomessa vain 2 kaimaa. toisekseen sukunimi ulkomaalainen, joku Päivi olisi todella hankala yhdistää siihen.

Vierailija
22/23 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin koskaan palaat.....

Vierailija:

ihan sen vuoksi, että meillä lapsilla ei edes ole varsinaista sukunimeä vaan heillä on toisena nimenä isän nimi ja kolmantena isoisän nimi. Eli siihen eteen ei todellakaan sovi mikään Ville. Lastemme nimet ovat kuitenkin helposti lausuttavissa myös Suomessa.

En ole yhtään alistettu tähän, myös minä olin noiden nimien kannalla sillä minulle on tärkeää, että kaikki osaavat ne lausua. Olemme myös muuttamassa parin vuoden päästä miehen kotimaahan ainakin joksikin aikaa, joten senkin vuoksi on tärkeää, että nimi osataan lausua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos muuttaa muslimimaahan etenkään muslimimiehensä kanssa, ei voi koskaan palata. Kumma kun just yhdet palasivat Egyptistä, sitä ennen toiset Marokosta. Toisekseen, joidenkin muslimiaviomiesten kotimaa voi olla vaikka USA tai UK. Ihme stereotypioita.