Miksi jotkut miehet tekevät näin?
Ensin mies valittaa siitä, kun kaikki naiset ovat kauheita pihtaajia eikä hän saa seksiä. Myöhemmin tuo sama mies myös haukkuu seksiä harrastavia naisia huoriksi ja sanoo, ettei sellaisella lutkalla ole mitään arvoa, jne. Ja jos tuollainen mies joskus saa seksiä, hän haukkuu sen jälkeen sen naisen pystyyn, jonka kanssa harrasti seksiä.
Mikä tässä on se logiikka? Eivätkö nuo miehet ymmärrä, että naiset harrastaisivat heidän kanssaan helpommin seksiä, jos heitä ei haukuttaisi tai pilkattaisi sen takia? Vai ovatko he vain kateellisia siitä, että ne naiset harrastavat seksiä muidenkin miesten kanssa?
Kommentit (10)
Yksi nainen kerran petti mua, miksi kaikki naiset olette pettäviä kusipäitä???!"?!!? Kerro heti!
Tutulta kuulostaa. Tuollainen mies on klassinen naisvihaaja, jonka kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.
Miksi naiset kuuntelevat vain idiooteimpien miesten mielipiteet?
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen kerran petti mua, miksi kaikki naiset olette pettäviä kusipäitä???!"?!!? Kerro heti!
Painotus sanalla JOTKUT. En ole väittänyt, että kaikki miehet tekevät noin. Kysyn tätä vaan sen takia, että eräs uusi miespuolinen tuttu tekee tuota, ja en ollenkaan ymmärrä, että mitä järkeä siinä on.
ap
Että tämmöisen miesvihaketjun keksit tänään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painotus sanalla JOTKUT. En ole väittänyt, että kaikki miehet tekevät noin. Kysyn tätä vaan sen takia, että eräs uusi miespuolinen tuttu tekee tuota, ja en ollenkaan ymmärrä, että mitä järkeä siinä on.
ap
No kysy siltä tutultas. Elä tule muille miehille valittamaan asiasta joka ei mitenkään heille kuulu.
Olisi mielenkiintoista tietää. Mm. pakithan oikeuttavat osalle miehistä kutsumaan naista huoraksi. Järjen riemuvoittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kysy siltä tutultas. Elä tule muille miehille valittamaan asiasta joka ei mitenkään heille kuulu.
En viitsisi mennä kyselemään häneltä noin henkilökohtaisia juttuja, kun en kuitenkaan tunne häntä kauhean hyvin vielä. Tuskin häneltä edes saisi mitään vastausta, varmaan vain suuttuisi. Ja ei ollut tarkoitus valittaa, kysyin vain.
Taas meitä miehiä sorretaan