Vierailija

Onpa kiva. Just sitä oon aina halunnutkin, että Microsoft saa kaikki tiedot minun työhistoriasta yksityiskohtineen ja vielä listan niistä ihmisistä joita työn puolesta tunnen....

http://www.reuters.com/article/us-linkedin-m-a-microsoft-idUSKCN0YZ1FP

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan poistamaan profiilisi sitten.

Eipä oikein ole vaihtoehtoa linkedinille tällä hetkellä.

Vierailija

Jep, saa nähdä miten Linkedin nyt muuttuu. Data tuon kauppahinnan muodosti melkein täysin.

Vierailija

Eipä tarvitse sinnekään sitten tietojaan laittaa kun ne ilmestyy automaattisesti ekan windows-asennuksen jälkeen ja päivittyy sitä mukaa kun päivittää wöördillä cv:tä ja työhakemuksia :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha, auttaa joo aivan varmasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei sen poistaminen poista sitä kuin näkyvistä, data jää sinne edelleen. Kannattaa muistaa, että Jenkeissä myös henkilödata on sen kerääjän omaisuutta koska ei ole olemassa erityislainsäädäntöä kuten EU:ssa, että henkilön tiedot ovat ja säilyvät henkilön itsensä omaisuutena siitä huolimatta miten ne johonkin päätyvät (syötti itse, kerättiin verkosta luvatta tai luvallisesti). Samoin koska SafeHarbor on pätemätön, siihen ei voi enää vedota vaikka siitä sopimuksissa jotain lukisikin.

Koska data on siellä sen kerääjän omaisuutta, et voi pyytää ... tai no, voit toki pyytää poistamista, mutta heidän ei tarvitse sitä poistaa koska sehän on heidän omaisuuttaan ja mikä sinä olet määräämään mitä he omalla omaisuudellaan voivat tehdä. Ottavat vain pois näkyvistä kun pyydät poistoa, mutta voivat jatkaa sen käyttöä ja halutessaan vaikka myydä tai antaa eteenpäin jne.

Kyllä, ketuttaa ja rankasti, eikä vähiten siksi että se päätyi Microsoftille :(

Vierailija

No, tuopa ratkaisi nyt ikuisen pulmani sen osalta, että liitynkö LinkedIniin vai en. Nyt linjani on selvä, en liity.

Siinäpä taas yksi palvelu, joka menee pilalle tuon kaupan myötä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.