Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua kukaan yllätetty alasti esim. tulemalla huoneeseen yhtäkkiä tai sovituskopissa?

Vierailija
13.06.2016 |

Asuin vielä porukoilla ja olin yksin. Noh käsihommia tietokoneen ääressä ja eikö vaan täti tullut paikalle... en tiedä näkikö, housut nilkoissa olin selkä häneenpäin. Jtn sopersi ja lähti nopeasti pois. Hävetti ihan viitusti pitkään jälkeenpäin. mutta tulla koputtamatta taloon ja huoneeseen, joka oli KIINNI. Ulko-ovi tosin oli lukitsematon.

mies28v

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka runkkaa koneen edessä housut nilkoissa? Mä pikkasen lasken etumusta et saan kalun käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiijä, kun muistan vain nuorena ne kerrat kun tulin huoneeseen ja siellä oli joku siskon kaveri tissit paljaan yms. Kuka nyt tahtoo muistaa mitäkin..

Sinkkumies

Vierailija
4/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo juttu on, että aina näiden feikkimiesten täytyy ilmoittaa muka-sukupuolensa ja muka-ikänsä joka helvetin viestin perään?

Vierailija
5/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo juttu on, että aina näiden feikkimiesten täytyy ilmoittaa muka-sukupuolensa ja muka-ikänsä joka helvetin viestin perään?

Sen takia vain Sinkkumies. Jos kirjoittaisin iän, niin valehtelisin joka tapauksessa.

Vierailija
6/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita yli-innokkaita myyjiä ollut niin alusvaateliikkeessä kuin vaateliikkeissäkin. Repäistään vain sovituskopin verhot yhtä äkkiä auki, että miltäs se näyttää? Eräässä Koskarin putiikissa sanoin tiukkaan sävyyn rouvalle, että osaan itse arvioida kiitos, en aio tulla kopista ulos ja ne verhot kiinni ja sassiin! Pyydän apua kun tarvitaan!

Oisko jotain pervoutta tuokin, tai sitten kaikki ei vaan tajua että toisilla on toisenlaiset intimeettikäsitykset.

Vierailija
7/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ollut alasti mutta alusvaatteisillani. Työpaikan taukotilassa (olin siivoojana pikku hotellissa) kun hotellin (kuuma) kokki tuli taukotilaan, joka oli siis myös hotellin joku varasto. Lähti aika vikkelään pihalle anteeksi pyydellen.

Vierailija
8/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri saanut vaatteet päälle sovituskopissa, kun joku penska riuhtaisi yllättäen verhon auki. Kiskaisin takaisin. Kuulin saman penikan tekevän samaa yllätystä muissakin kopeissa. Selvästi tiesi yllättävänsä. Äitinsä oli jossain sovittamassa ja Petteri-Piru viihdytti itseään.

Vierailija
9/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä olin rantasaunalla peseytymässä, siellähän oli myös hyvä rauhassa sitten vedellä käteen. Serkkutyttö tulla tupsahti yllättäen paikalle.

Vierailija
10/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ympäri Suomea tulee kaikissa uimahalleissa pitkin päivää (naispuolisia) siivoojia siivoamaan miesten pukukoppien puolelle.

Lasketaanko se? Ei ole sattunut vielä omalle kohdalle, mutta eipä se haittaisi kyllä yhtään...

Vierailija
11/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin riisuutunut jo lähes kokonaan alastomaksi ja sukkia riisuessani pyllistelin sovituskopin ovelle päin, kun kuuma nuoren Ville Valon näköinen miesmyyjä avasi oven kysyäkseen, tarvitsenko apua. Menin ihan punaiseksi ja niin meni Ville Valon kaksoisolentokin. Ei varmaan ollut ennen nähnyt ehtaa kurvikasta av-mamman kroppaa. Jäi kyllä sillä kertaa se takki ostamatta moisen hävyttömän häirinnän vuoksi.

Vierailija
12/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä olin rantasaunalla peseytymässä, siellähän oli myös hyvä rauhassa sitten vedellä käteen. Serkkutyttö tulla tupsahti yllättäen paikalle.

Mitäs se serkkutyttö tuumasi?

Vierailija
13/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ympäri Suomea tulee kaikissa uimahalleissa pitkin päivää (naispuolisia) siivoojia siivoamaan miesten pukukoppien puolelle.

Lasketaanko se? Ei ole sattunut vielä omalle kohdalle, mutta eipä se haittaisi kyllä yhtään...

Haluaisin olla uimahallisiivooja! Olis silmänruokaa pitkin päivää. T: biseksuaali nainen

Vierailija
14/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin riisuutunut jo lähes kokonaan alastomaksi ja sukkia riisuessani pyllistelin sovituskopin ovelle päin, kun kuuma nuoren Ville Valon näköinen miesmyyjä avasi oven kysyäkseen, tarvitsenko apua. Menin ihan punaiseksi ja niin meni Ville Valon kaksoisolentokin. Ei varmaan ollut ennen nähnyt ehtaa kurvikasta av-mamman kroppaa. Jäi kyllä sillä kertaa se takki ostamatta moisen hävyttömän häirinnän vuoksi.

Riisuunnuit alastomaksi, vaikka tarkoitus oli sovittaa takkia?

Vierailija
15/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riisuunnuit alastomaksi, vaikka tarkoitus oli sovittaa takkia?

Olit jonon hännillä, kun huumorintajua jaettiin?

Vierailija
16/16 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kaverin luona yötä, hän lähti töihin ja itse aloin vaihtamaan olkkarissa vaatteita, kun hänen silloinen poikakaverinsa tulikin omilla avaimilla sisään hakemaan jotain tavaraa. Oli mulla alkkarit päällä, mutta ei mitään muuta. tissit ehdin peittämään jollain paidalla. Todella kiusallista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä