Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihlajiston itsepalvelukirppiksen myyjän kummallinen käytös...

Vierailija
13.06.2016 |

Kävimme miehen kanssa Pihlajiston itsepalvelukirppiksellä ja löydettiin myynnissä oleva tuuletin myyntihyllystä,jossa oli hintalappu kiinni (hinta 4 euroa) Mentiin kassalle maksamaan tuuletinta,mutta myyjä tokaisi että ei myy tuuletinta.
Ihmeissään kysyttiin syytä,johon myyjä vaan totesi että hänen ei tarvitse kertoa meille syytä miksi ei tuuletinta myy.
No palattiin paikalle muutaman päivän päästä kun tämä sama myyjä oli paikalla ja kysyttiin häneltä olisiko hänen esimies paikalla,että voidaan antaa palautetta ko myyjän touhusta.
Esimies oli onneksi paikalla,kerrottiin esimiehelle tarkasti mitä oli tapahtunut,niin mitä tekee tämä myyjä,alkaa raivoamaan ja huutamaan asiakkaitten ja siis pomonsa kuullen,poistui raivoissaan paikalta ja tuli takaisin n 5 minuutin päästä ja huusi pomollensa,että vieläkö sä kuuntelet näitä,olet jo puolituntia kuunnellut...

Kirppiksen esimies oli vaan ihan vaikeana siinä,eikä oikeen osannut sanoa mitään,paitsi että ilman muuta saamme ja pitääkin antaa palautetta,no lopuksi tämä raivoava myyjätär sanoi että hänelle riittää ja poistui paikalta kokonaan.
Ennen poistumistaan,kysyttiin myyjältä,että siksikö et suostunut myymään,kun halusit tuotteen itsellesi,johon myyjä vastasi myöntävästi ja kuitenkin heti sen jälkeen selitti myyjälle näin: asiakas kenen tuuletin oli,oli tulossa tunnin päästä tyhjentämään myyntipöytäänsä,joten siksi en voinut myydä tuuletinta...öö what? Johon esimiensä sanoi että tottakai tavaraa myydään ihan siihen asti kunnes ne on haettu pois.

En ole eläissäni tälläiseen törmännyt tai kuullut vastaavasta,huh,huh...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaile sitä myyjää

Vierailija
2/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla niitä kuuluisia virhe rekryjä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Vierailija
4/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että tässä työttömyystilanteessa olisi parempiakin työntekijöitä ottaa.

Vierailija
5/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuvaile sitä myyjää

No ei kait siitä mitään haittakaan ole jos kuvailen myyjää..

Oon huono arvioimaan ihmisten ikää,mutta oisko joku alle 40,todella hoikka nainen ja ohuekot,kuihvahkot hiukset n. olkapäille,joita joskus vaalennettu,niin ja erittäin kärttyinen oli ainakin silloin...

Vierailija
6/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä myyjä ei ostanut tuuletinta heti, onhan neljä euroa tosi halpa hinta? Vai luuliko saavansa omistajalta vielä halvemmalla, eli itsepä otti riskin että joku ehtii ensin!

Millä ehdoilla muuten myyjät voivat kirppareilta tavaraa ostaa, esim. vain vapaa-ajallaan (ettei heillä olisi etulyöntiasemaa?) Onko joku kirpparin työntekijä "langoilla"?

Vierailija
7/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajiston kirpputori on muutenkin ihan surkea, asiakkaita käy todella vähän. Itse en todellakaan vuokraisi sieltä pöytää.  Ja oon muuten itsekkin epäillyt että henkilökunta ostaa tavaraa ja myy kalliimalla eteenpäin,

ainakin siellä käy näitä kirppistrokareita ja mitä henkiökuntaan tulee en todellakaan yhtään ihmettele että siellä on tuon tasoista käytöstä.  Hieno homma kuitenkin että saitte palautteen perille esimiehellensä,

tuollaisesta käytöksestä voisi kyllä jo antaa fudut.

Vierailija
8/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on muutenkin todella hiljainen paikka. Tuolla tyylillä tuskin saavat lisää asiakkaita.

Vierailija
9/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä raivosi myyjälle?, jotenkin vaikea saada selvää, että mikä oikein oli ongelma.

Vierailija
10/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että tässä työttömyystilanteessa olisi parempiakin työntekijöitä ottaa.

Onko tuolla siis ihan palkallista työtä vai vapaaehtoispohjalla?

Vierailija
11/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sama nainen ei suostunut myymään minulle vauvan sisähaalaria! Oli kuulemma hänen kaverinsa pöytä, ja hänestä liian halpa tuote (2 TAI 3e). Vihjaili siihen malliin, että olisin vaihtanut lapun. En ollut. Tämä oli toinen kerta, kun kirpparilla kävin ja toinen kerta kun sain huonoa palvelua! Eipä tarvitse mennä sinne. Onneksi Pihlajamäellä on parempi kirppis, henkilökuntakin on tosi mukavaa :)

Vierailija
12/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vissiin päähän kun toiset tekee hyviä löytöjä??

Vierailija
13/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sama nainen ei suostunut myymään minulle vauvan sisähaalaria! Oli kuulemma hänen kaverinsa pöytä, ja hänestä liian halpa tuote (2 TAI 3e). Vihjaili siihen malliin, että olisin vaihtanut lapun. En ollut. Tämä oli toinen kerta, kun kirpparilla kävin ja toinen kerta kun sain huonoa palvelua! Eipä tarvitse mennä sinne. Onneksi Pihlajamäellä on parempi kirppis, henkilökuntakin on tosi mukavaa :)

Siellä oli ainakin joskus ennen ihan uuttakin tavaraa myynnissä, lukulaseja, mikrokuituisia siivousvälineitä ym. onko sellainen oikein sallittua?

Vierailija
14/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä myyjä ei ostanut tuuletinta heti, onhan neljä euroa tosi halpa hinta? Vai luuliko saavansa omistajalta vielä halvemmalla, eli itsepä otti riskin että joku ehtii ensin!

Millä ehdoilla muuten myyjät voivat kirppareilta tavaraa ostaa, esim. vain vapaa-ajallaan (ettei heillä olisi etulyöntiasemaa?) Onko joku kirpparin työntekijä "langoilla"?

En ole työntekijä, mutta kerran Lanttilan kirpparilla maksoin omia ostoksia kun tiskin takana kaksi muuta myyjää mallaili toisen päälle talvitakkia. Pisti vituttamaan kun olisin itse ostanut sen takin jos olisin sen nähnyt. Ties kuinka kauan oli pimittänyt sitä siellä ennen kuin ehti sovittaa.

Minusta ihan ok jos ostavat itse, mutta toisaalta ärsyttää. Lanttilassa on myös siivoojina trokareita... Se nyt ainakin on väärin.

Vierailija
15/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli ainakin joskus ennen ihan uuttakin tavaraa myynnissä, lukulaseja, mikrokuituisia siivousvälineitä ym. onko sellainen oikein sallittua?

Sellaista näkee kyllä aika paljon. Jopa peruskirppiksillä, joissa siis henkilö itse myy tuotteitaan. Kaipa se sitten on sallittua, kun on niin yleistä? Minusta se on kyllä vähän tyhmää, eikä sovi kirppisten ideaan.

Vierailija
16/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole työntekijä, mutta kerran Lanttilan kirpparilla maksoin omia ostoksia kun tiskin takana kaksi muuta myyjää mallaili toisen päälle talvitakkia. Pisti vituttamaan kun olisin itse ostanut sen takin jos olisin sen nähnyt. Ties kuinka kauan oli pimittänyt sitä siellä ennen kuin ehti sovittaa.

Minusta ihan ok jos ostavat itse, mutta toisaalta ärsyttää. Lanttilassa on myös siivoojina trokareita... Se nyt ainakin on väärin.

Yleisestikin trokaajat ärsyttävät... Itse en koskaan osta pöydistä, joista näkee, että eivät varmasti ole omasta varastosta.

Vierailija
17/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, johan on lähikirppisellä sattunut ja tapahtunut.

:O

Minä olen vuokrannut pariin otteeseen pöydän ja saanut hyvin tavaraa kaupaksi. Mutta onkin ollut vaikka ja mitä myytävää. Rahoja lunastaessa on  myyjäkin ihmetellyt, miten hyvin tavara on kauppansa tehnyt. Eli ilmeisesti ei ihan jokaisella yhtä hyvin kauppa käy.

Vierailija
18/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista näkee kyllä aika paljon. Jopa peruskirppiksillä, joissa siis henkilö itse myy tuotteitaan. Kaipa se sitten on sallittua, kun on niin yleistä? Minusta se on kyllä vähän tyhmää, eikä sovi kirppisten ideaan.

Kaikki kirpparit ei tosiaan tätä salli. Jotkut tota tekee, vaikka siitä pitää kyllä ilmoittaa joka sentti verottajalle. Noinkohan tapahtuu? Sama trokareilla niiden verojen suhteen.

Vierailija
19/19 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, johan on lähikirppisellä sattunut ja tapahtunut.

:O

Minä olen vuokrannut pariin otteeseen pöydän ja saanut hyvin tavaraa kaupaksi. Mutta onkin ollut vaikka ja mitä myytävää. Rahoja lunastaessa on  myyjäkin ihmetellyt, miten hyvin tavara on kauppansa tehnyt. Eli ilmeisesti ei ihan jokaisella yhtä hyvin kauppa käy.

Jos tavara on hyvää, niin kyllä kauppa käy, ja hyvä näin! Tavarasi ovat varmaan erottuneet muiden romuista. :) Ko. kirppiksellä olen nähnyt mm. käytettyjä paskasia muovirasioita 1e ja puhkikäveltyjä kenkiä. Yhdet oikein kauheat kengät oli korkkarit, joissa tekonahka oli rullautunut koron ympäriltä ja kärjet potkittu (?) rikki. Hintaa tällä laatuparilla oli 10e. Joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme