Noin 168-senttiset naiset! Missä painossa te olette/olisitte hoikkia?
Te, jotka luonnehtisitte itseänne hoikaksi, paljonko painatte?
Kommentit (41)
Mun oman käsitykseni mukaan hoikka on siellä normaalipainon alarajoilla, alipainoinen ei ole mulle hoikka vaan alipainoinen. Joka tapauksessa, itse olen nyt 170/60 ja koen olevani hoikka, kuten silloinkin kuin painoin 52 (kaksi vuotta sitten, ennen salitreenin aloittamista). Vyötärönympärykseni on suunnilleen sama kuin silloin (68 -> 66) ja rasvaprosentti alempana nyt (25 -> 17). Tästä syystä en vastannut galluppiin mitään koska pelkkä paino ei kerro kaikkea.
Olen 174cm pitkä ja paino on 59kg. Koen olevani hoikka, en laiha.
ssss kirjoitti:
Vitun surullinen gallup, läskit kuvittelevat olevansa hoikkia. Vaihtoehdoissa ei edes ole hoikan painoa. Toisaalta, mitä läskidenialisteilta voi odottaa? Mm, ei mitään.
Voisitko ystävällisesti painua vittuun tältä palstalta?
Pilaat keskusteluita älyllisesti uhmaikäisen kakaran tasolle jääneillä jutuillasi, eikä ne oikeasti kiinnosta ketään.
Niissä ei ole sisältöä eikä edes mitään jännää tai hauskaa, olet vain tylsä ja ankea ketjunpilaaja.
Muille: jos toi pakkomielteinen kakara ei tajua itse häveten painua takavasemmalle, niin mitäs jos jätettäisiin se jatkossa vain huomiotta?
Kukaan ei vain vastaisi hänen aivopieruihinsa?
Jätettäisiin hullu yksin.
ssss kirjoitti:
Vitun surullinen gallup, läskit kuvittelevat olevansa hoikkia. Vaihtoehdoissa ei edes ole hoikan painoa. Toisaalta, mitä läskidenialisteilta voi odottaa? Mm, ei mitään.
Heinäseipäät ovat todella oksettavia kun ei ole mitään muotoja. Jos suakin joskus pantaisiin kunnolla, menisit rikki. Vaikutat kireältä mutta sehän on normaalia kun ei koskaan syö. Vedä heroiinia tai piriä niin laihdut kunnolla.
T. Aikuinen mies
Heroin chick muoti on sooooo last season sössykkä.
55-60 kg. Nuorempana painoin tuon 56 kg , ja olin timmi pakkaus. Jos painaisin vähemmän, kylkiluut törröttäisi. Sanokaa mitä sanotte, mutta minulla on isot luut;)
Ei sitä kovin hoikka vaan selviä talvesta ja työtäkin pitää ihmisen tehdä.Painavia laatikoita (sentään vaan) nostelen töissä,ja ei sitä mitättömällä elopainolla tehdä.
T.Se 158/58 kg
Täytyy vähä olla massaa et jaksaa muutakin kuin patsastella.
Ja sss tai what ever,sullon ihan hyvä slogani mut menee jo vähä liiallisuuksiin sun vaahtoominen.
Nuorempana urheilin ja treenasin 5-6 kertaa viikossa. Painoin silloin 72 kiloa, ja koin kyllä olevani aika timmissä kunnossa. Jalat olivat kyllä "normaalia" paksummat, mutta se johtui juurikin tuosta urheilusta. En varmaan ollut hoikka sillä mittapuulla, mitä jotkut ajattelevat. Mutta kroppa oli kyllä pirun hyvän näköinen! Olen siis juuri 168 cm pitkä. Nyt painoa on enemmän ja lihaksia vähemmän, mutta ikääkin on jo 54v.
ssss kirjoitti:
24: 168/45 on NORMAALIi, ei hoikka
Paitsi että on alipainoinen: www.bmi.fi
Ja tämäkö sinusta on NORMAALi, EI hoikka?:
http://www.mybodygallery.com/photos-45511-body-shape.htm?StartAt=23#.V1…
Kaikki tietävät sinun olevan vain väsynyt trolli
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
24: 168/45 on NORMAALIi, ei hoikka
Paitsi että on alipainoinen: www.bmi.fi
Ja tämäkö sinusta on NORMAALi, EI hoikka?:
http://www.mybodygallery.com/photos-45511-body-shape.htm?StartAt=23#.V1…
Kaikki tietävät sinun olevan vain väsynyt trolli
Muuten samaa mieltä, mutta eihän tuo nyt niin VÄSYNYT ole kun jaksaa täällä päivystää 24/7. Minä veikkaan että tässä on taas kyseessä joku Vauva-lehden palkkaama "hahmo", jolle maksetaan siitä että tuottaa palstalle ärsyttävää sisältöä. Ja jos ei saa tästä rahaa, niin voi voi, sitten on todella surullinen tapaus ihan oikeasti.
ssss kirjoitti:
6: Luin sen täydellisesti, sinun pitää poistaa läskidenialismi lasit silmistä!
7: *KÄYTÖKSESI menee pakkomielteinen puolelle. Monesti aiot vielä linkata tuon?!
Aion ohjata sinua hoitamaan vääristynyttä kehonkuvaasi niin pitkään kun jatkat itse tuota sairasta ja surullista aivopieruiluasi.
52 kg mittarissa oli mielestäni hyvä, nyt on paino (ja perse ;) )noussut ja mielestäni on entistä parempi, noin 57 kg mittarissa, vyötärökin on nätin kapea ja kiinteä.
Olen tuon 168 ja painan nyt 63 kg. Liikunnan ansiosta vartalo on muotoutunut edullisempaan suuntaan, mutta vielä luokittelisin itseni ennemmin normaaliksi kuin hoikaksi. Löllöjäkin löytyy nääs. Pyrin 58 kiloon, se olisi minulle ihanan hoikka olotila johon mahtuisi kuitenkin vielä myös joitain muotoja. :)
Paino ei lopulta kyllä paljoa kerro, lihaksen ja rasvan suhteet vaikuttaa niin paljon.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vastanneista lähes 80% pitää itseään hoikkana silloin kun bmi on n. 21 tai sen alle. Ja heitä sinä haukut täällä läskeiksi!?! Alkaakohan sulla todellisuudentaju pikkuisen heittämään, kun näet nykyisin jopa sen rakkaan aasialaisen bmi-taulukkosi mukaan täysin normaalipainoiset ihmiset läskeinä?
Normaali EI ole hoikka, MILLOIN TE TAJUATTE sen!?!?
Mutta sinustahan normaalit ovat läskejä. Kuten nyt tässä ketjussa haukuit läskeiksi ihmiset joiden bmi on 21 tai alle.
Miksi kenenkään pitäisi suhtautua vakavasti sinun mielipiteisiisi, kun ne ovat noin todellisuuspakoisia?
Minun mielestäni ihmisen ei tarvitse olla alipainoinen ollakseen hoikka. Alipainoiset ovat usein laihoja. Hoikka ja laiha ovat minusta eri asioita.
Olen 168cm ja paino on pysynyt 53kg paikkeilla jo vuosia. Mielestäni olen ihan sopivan hoikka enkä koskaan rajoita syömisiäni mitenkään mutta onhan mua laihaksikin haukuttu. Ympärysmitat 82-58-88.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 50-51-kiloisena olen hoikka. Olen nyt 53kg ja tässäkin koossa toki hoikka, mutta ylimääräistäkin on.
Ylimääräistä 53-kiloisena? Missä? Miten voi olla!?!
No ei ainakaan aivokapasiteetissa.
Hoikk tarkoittaa normaalipainon alarajaa. Eli normaalia hiukan hoikempi. Hoikka ei tarkoita sitä, että vyötärö erottuu juuri ja juuri kapeampana kuin muu kroppa ja jalat ei ole tunkit. Voi hyvät hyssykät kun suomalaisten kehonkuva on vääristynyt!
Tasan 168 cm.
Nyt 75 kg,olen normaalikokoinen paitsi pömppö maha, L/40. Olisin tyytyväinen 65-70 kg,mutta en yrityksistä huolimatta saa painoa laskemaan grammaakaan.
168cm ja painoa noin 57kg. En ole laiha, mielestäni normaali hoikahko suht paljon lihasta. Vartalon malli on kapea alhaalta ylös, mahdun hyvin 160-170cm vaatteisiin, senttikoon housut istuu paremmin kuin naisten koot, 70 liivit ovat liian isot. , joskus muinoin olin aika lihaksiton ja painoin kilon pari enämmän ja näytin selkeästi isommalta ja vaatteet oli isompia.
En tiedä, nuo ajat ovat kaukana takana, mutta sen muistan että äitini mielestä 168/58-mitoissa olin karmea läski.