Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 168-senttiset naiset! Missä painossa te olette/olisitte hoikkia?

Vierailija
13.06.2016 |

Te, jotka luonnehtisitte itseänne hoikaksi, paljonko painatte?

Noin 168-senttiset naiset! Missä painossa te olette/olisitte hoikkia?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 50-51-kiloisena olen hoikka. Olen nyt 53kg ja tässäkin koossa toki hoikka, mutta ylimääräistäkin on.

Vierailija
2/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170-senttinen ja itselleni ihan tarpeeksi "hoikka" paino olisi 65-70 kiloa. Eihän se nyt laiha olisi missään nimessä, mutta sääret olisivat kapeat ja vyötärökin näkyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 50-51-kiloisena olen hoikka. Olen nyt 53kg ja tässäkin koossa toki hoikka, mutta ylimääräistäkin on.

Ylimääräistä 53-kiloisena? Missä? Miten voi olla!?!

Vierailija
4/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin täpin kohtaan 55 - 60 kg.  Silloin kuin painoin 58 kg, olin mielestäni parhaimmillani. Alle 55 kg olen myös aikuisiällä painanut, se oli mielestäni liian vähän, oloni ei ollut hyvä. Nyt painan n. 66 kg enkä ole tyytyväinen kehooni.

N42

Vierailija
5/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vitun surullinen gallup, läskit kuvittelevat olevansa hoikkia. Vaihtoehdoissa ei edes ole hoikan painoa. Toisaalta, mitä läskidenialisteilta voi odottaa? Mm, ei mitään.

Sä luit nyt aloituksen väärin. Kyse oli 168-senttisistä aikuisista naisista, ei 138-senttisistä lapsista.

Vierailija
6/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vitun surullinen gallup, läskit kuvittelevat olevansa hoikkia. Vaihtoehdoissa ei edes ole hoikan painoa. Toisaalta, mitä läskidenialisteilta voi odottaa? Mm, ei mitään.

http://www.syomishairioliitto.fi/syomishairiot/mista-apua.html

Syömishäiriöihin haetaan apua samalla tavalla kuin mihin tahansa muuhunkin sairauteen. Peruskoululaisten ja opiskelijoiden hoitoon hakeutuminen tapahtuu oman koulu- tai opiskelijaterveydenhoitajan kautta. Terveydenhoitaja ohjaa sairastuneen tarvittaessa eteenpäin. Jokaisella oppilaitoksella on lakisääteinen velvollisuus järjestää opiskelijaterveydenhuolto, poikkeuksena aikuisopiskelu. Yliopisto-opiskelijat hakevat apua Ylioppilaiden terveydenhuoltosäätiön eli YTHS:n kautta. Lähes kaikissa YTHS:n toimipisteissä on oma syömishäiriöihin erikoistunut hoitotiiminsä.

Työelämässä olevat voivat hyödyntää työterveyshuoltoa apua hakiessaan. Eri yrityksillä työterveyshuolto korvaa eritasoisia palveluja - asian voi selvittää työterveyshoitajalta. Jos työterveyshoito ei korvaa esim. psykiatrista hoitoa, työterveyslääkäriltä voi kuitenkin saada lähetteen julkisen puolen vastaavaan hoitoon. Työterveyshuolto on aina vaitiolovelvollinen.

Muissa tapauksissa varsinaiseen hoitoon hakeutuminen tapahtuu aina terveyskeskuslääkäreiden kautta. Terveyskeskuslääkärit ovatkin tärkeässä asemassa syömishäiriöiden tunnistamisessa ja hoitoon ohjauksessa. 

Useat maamme sairaanhoitopiirit ovat laatineet hoitopolkuja eli konkreettisia ohjeita siitä miten syömishäiriötä juuri heidän sairaanhoitopiirissään hoidetaan. Mahdollisista syömishäiriöiden hoitopoluista voi kysyä terveydenhoitajalta. Löydät joidenkin sairaanhoitopiirien hoitopolkuja ja -käytänteitä ja joidenkin kaupunkien syömishäiriötä hoitavien tahojen esittelyn tältä sivulta: http://www.syomishairioliitto.fi/syomishairiot/hoitolinkkeja.html

Vierailija
7/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hoikka (jopa ehkä laiha) tuossa 55kg painossa. Mulle sopivin paino on noin 62-65kg. Olen erittäin lihaksikas ja leveäraaminen. Joskus laihduttelin tuonne 55kg tuntumaan ja minut passitettiin lukiossa terveydenhoitajalle "puhutteluun". Tosin se loppui siihen, kun näki painoni ja terkka hämmästyi. Oli kuvittelut painon olevan 40jotain.

Siskoni, joka on taas kapea malliltaan ja lihasta ei meinaa saada kasaan millään, ei näytä lainkaan liian laihalta 50kg. Niin me olemme erilaisia.

Vierailija
8/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 168 ja nyt 80kg ja hieman liikaa on. Jos saan pudotettua 74 kg tai jopa 72 kg, niin olen erittäin hyvässä ja hoikassa kunnossa. T. nainen 53 v. 

Vierailija
9/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun sössö tuli tänne haukkumaan läskeiksi :'D

Vierailija
10/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168/55, ja olen hoikka. Laiha en ole, enkä halua ollakaan.

Vierailija
11/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 62-kiloisena olin hoikka. Nyt painan 65kg, ja olen lähinnä muodokas normaalipainoinen, en hoikka mutta hoikka normaalipainoinen. Löytyy siis rinnat, lantio sekä takapuoli, mutta vyötärö on edelleen hoikka suhteessa noihin.

Vierailija
12/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paras paino n.62kg, nyt 66 ja siinä on se 4kg liikaa. Toisaalta kun pari vuotta sitten painoin 61 niin alkoi tulla kommentteja liiallisesta laihuudesta muutamilta ystäviltä.

Minulla on yläkroppa aika eri paria ja se laihtuu ensin joten vaikka reisissä ja takapuolessa olisi ns. ylimääräistä niin ylävartalo liian rasvaton :/ Olen kuitenkin suht lihaksikas ja treenaan niin näytän hoikalta päälle 60 kiloisenakin.

Vierailija
13/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vastanneista lähes 80% pitää itseään hoikkana silloin kun bmi on n. 21 tai sen alle. Ja heitä sinä haukut täällä läskeiksi!?! Alkaakohan sulla todellisuudentaju pikkuisen heittämään, kun näet nykyisin jopa sen rakkaan aasialaisen bmi-taulukkosi mukaan täysin normaalipainoiset ihmiset läskeinä?

Vierailija
14/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 168-senttinen ja 55-kiloinen. Näytän ihan älyttömän laihalta, ja haluaisin olla painavampi. En vain koskaan pysty lihomaan. Painavimmillani olen ollut 60-kiloinen, joskus vuosia sitten. Nyt olen ihan normaalipainoinen, mutta pari kiloa kevyempänä olisin jo alipainoinen. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla sellainen? Ärsyttää tuollainen laihuuden ihannointi. Kunnon vaatteita on hankala löytää, kun eivät oikeasti näytä hyvältä päällä. :-(

Vierailija
15/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

7: Käytökseni menee pakkomielteinen puolelle.

No hyvä, että itsekin tiedostat jo käytöksesi olevan pakkomielteistä.

Vierailija
16/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te menette tuon yhdyssanoja osaamattoman ssss:n provoihin? Hankkikaa itsetunto.

Vierailija
17/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 cm ja 58 kg ja olen melko pieni...

Vierailija
18/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vastanneista lähes 80% pitää itseään hoikkana silloin kun bmi on n. 21 tai sen alle. Ja heitä sinä haukut täällä läskeiksi!?! Alkaakohan sulla todellisuudentaju pikkuisen heittämään, kun näet nykyisin jopa sen rakkaan aasialaisen bmi-taulukkosi mukaan täysin normaalipainoiset ihmiset läskeinä?

Normaali EI ole hoikka, MILLOIN TE TAJUATTE sen!?!?

Miksi tämä on sulle näin tärkeää?

Vierailija
19/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta näytän jo aika plösöltä kun painan +55 kg. Kaverini taas näyttää todella hoikalta ja pieneltä 70 kgn painossa. Hän tosin urheilee lähes ammattimaksesti.

Vierailija
20/41 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Normaali EI ole hoikka, MILLOIN TE TAJUATTE sen!?!?

Niin mutta sinä puhuit LÄSKEISTÄ. Ja ihanko oikeasti sinun mielestäsi esim. 168/45 kg on läski?

Hanki aivot. Please.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi