Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs 43v vanhapiika on tulisesti rakastunut Antti Ketoseen.

Vierailija
13.06.2016 |

Neljän suora yhtyeen laulajaan. Kiertää joka keikalla ja face laulaa kuvia Antti Ketosesta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljän suora yhtyeen laulajaan. Kiertää joka keikalla ja face laulaa kuvia Antti Ketosesta.

Mä tiedän ainakin yhden naisen, joka on näköjään aivan lääpällään Anttiin, mitä facen ja tän tietyn naisen kuvista voisi päätellä. 

Vierailija
2/18 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen mietiskellyt erästä naista, jolla paljon eri kuvia Antti Ketosen kainalossa omalla facebook-sivullaan.  Keikoilla kuvattuja näköjään.  Jotenkin huvittavaa, kun yrittää vissiin hämätä kuvillaan Antin kanssa, että olisi ikään kuin ns. intiimimpikin suhde heillä keskenään.

Onko tuo ihan tervettäkään tuon ikäiseltä naiselta enää?  Fanittaa voi, mutta tolkku kaikella siinäkin hommassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä taitaa olla useampia.. Eikä Ketonen toki ainoa ole, eiköhän kaikilla iskelmätähdillä (miehillä) löydy lavan edestä vastaavia tapauksia.

Vierailija
4/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Antti eronnut vaimostaan?

Vierailija
5/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Onko eronnut?

Vierailija
6/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin nähty sormus sormessa...

Vierailija
7/18 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta vaikkapa viihdekulttuurin uutisointi on kuin jonkun jalustalle nostamista ja megalomaanista (lehdistön) fanitusta? onko siinä jotain pahaa ilmiönä? miten se eroaa yksilön fanituksesta?

Vierailija
8/18 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny kun tietyt ja samat naikkoset aina nauraa ja pelleilee antin kanssa. Luulis anttia väsyttävän aina ne samat naamat

Vierailija
9/18 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähny kun tietyt ja samat naikkoset aina nauraa ja pelleilee antin kanssa. Luulis anttia väsyttävän aina ne samat naamat

Ei kannata väsyä yleisöönsä.

Vierailija
10/18 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se semmottinen vanhapiika on. Olenkohan minäkin vanhapiika, kun yli 10 vuotta yksin...

Vierailija
11/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus pitää olla sormestaan poissa minä Emma on tulisesti rakastunut Antti Ketoseen. Hän pitäisin pysyä kaukana vaimostaan itse herrasmies haluaa olla Emma Niemiseen seurustella ja haluaa perustaa Perheen pienimmille lapsille ja nuorille tärkeitä asioita hoitavia niin paljon kuin mahdollista oletko sinä valmis perustaa perheen Emma Nieminseen kanssaan

Vierailija
12/18 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän superkuumiin Antti Ketonen pistää kaiken aivan liian sekaisin ainakin Emman päänsä sekaisin tuntuu olevan black aut vitsitkös sinä Antti Ketonen tehdä jotain voisitko asialle mitäs sinä tähän sanoa

Vierailija
13/18 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto! Onko eronnut?

Antti Ketonen on rakastunut erään naisen Emmaa tosi paljon keskustelua usein myös eri asia unessa tapahtuu

Ihan hyvin äkkiä nopeasti ja vieläpä suoraan kasvosten vasten lämmittää jo kehoa ja sydäntäni niin paljon kuin mahdollista ja tämä on nosto! Onko eronnut siitä vaimostaan ihan loppusesti ja on edelleen seurustelee nykyään

Emma Niemisen kanssa en muuta keskikää

Vierailija
14/18 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eronnut

Vierailija
15/18 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua, teineiltä tuollaisen fanituksen ymmärtää, mutta aikuisia naisia. Luuleeko nämä mammat oikeasti olevansa jotenkin tärkeitä näille laulajille? Siis rahallisesti tietysti ovat, mutta toi romantiikan kaipuu, heh.

Vierailija
16/18 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin kysyä erältä naiselta onko sinua koskaan luokkaanut omansa miehesi kenenkin kanssa tuulut semmoisia tempauksia synnyttyn haluan että pysysit hänestä kaukana minä Emma Nieminen toivon niin

Että Antti Ketonen pysykin pitkään avoliitossa kauan kuin tippaakaan putoasin allas silmien onnellisesti ohi tämäkin asia päästä eroon siitä vaimonsa pitkästä aikaa oliko muuta asia liittyvää

Vierailija
17/18 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla totta että erossa pysyvä siitä vaimostaan ihan kokonaan pois elämästää tätä asiaa ei saa paljastaa enää kenellekään ettei tapahtuisin mitään vikaa saisi tapahtua koskaan

Vierailija
18/18 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla eroamssa vaimostaan ihan kokonaan pois emme palata enää koskaan yhdessä näin toteaa Antti Ketonen itse mutta hän on varattu ja rakastunut Emmaa niin mukavaa tämän jälkeen enää voi lähettää näitä juttuja koska Anttihan pettänyt toisen naisen kanssa suosituimmat naisen Tiedätkös sitä että en tule tähän sivulle

En voi lähettää viestiä enää koskaan olette varmoja siihen niin kuin Äitini kielttää tähän asiaani päätöksessä ja lupasin hänelle en voi tuhmia viestiä muuten vaan minä Emma paljastuisin siihen asiaan paremmin tämän jälkeen juhlitaan kunnolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä