Kulmakarvoista
Tiedätte nykyihanteen - tuuheat mutta täydellisesti väritetyt ja muotoillut, luonnottoman näköiset. Vielä hirveämmät oli kuitenkin ne pelkät viivat. Minkölaiset kulmakarvat sinulla on: edustavatko omaa ihannettasi vai kadutko esim liikaa nyppimistä minkä johdosta karvan kasvu loppunut?
Kommentit (6)
Mulla on mustat tuuheat melko suorat kulmakarvat, joita olen nyppinyt 16-vuotiaasta alkaen, mutta en koskaan miksikään ohuiksi viivoiksi. Edelleen saan päivittäin nyppiä. Ei tarvi värjätä, mutta kulmageeliä laitan, että pysyvät ojennuksessa. Ikää on 56 vuotta. Tykkään mun kulmakarvoista ja niitä on kehuttukin.
Linnunsiipimalliset luonnostaan, tummat, eivät vaadi meikkiä. Joitakin yksittäisiä hajakarvoja nypin joskus muistaessani kulmakarvojen alta ja välistä (mikä ei olisi pakollista kuitenkaan). Ovat mielestäni paras ulkoinen asia minussa. Tykkään muillakin tällaisesta mallista, ja kultaisen keskitien mukaisesti: ei liian laitetun näköiset muttei myöskään rehottavat.
En ole koskaan ajatellut kulmakarvojani tai katsonut niitä sillä silmällä. Siinähän nuo ovat. Tokkopa ovat elämääni vieneet huonompaan tai parempaan suuntaan. Olenko outo? Ja tarkennuksena meikkaan joka päivä, käyn kampaajalla kerran kuussa ja pukeudun tyylikkäästi ja laadukkaasti ja olen hoikka.
Samat sanat kuin nro 4. Luonnostaan tummat, siipimalliset. Voisi ehkä tehdä vähän täydennystä kynällä, mutta en jaksa. Mikään minussa ei ole täydellistä.
En kadu mutaa