Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko Espoon Rastaalaa?

Vierailija
25.02.2006 |

Olemme katsoneet uutta kotia Espoon Rastaalasta. Nyt kaipaisinkin tietoa alueen " lapsipalveluista" . Paikanpäällä käyneenä en löydä sieltä leikki-ikäisille esim. leikkipuistoa. Onko lähimmät Laaksolahdessa ja Karakalliossa eli bussi- tai automatkan päässä? Entä päiväkodit, seurakunnan tms. kerhot yms. Kovasti tuntuvat rakentavan sinne uusia taloja, mutta palveluita on heikosti. Kaikki tieto olisi nyt arvokasta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olemme katsoneet uutta kotia Espoon Rastaalasta. Nyt kaipaisinkin tietoa alueen " lapsipalveluista" . Paikanpäällä käyneenä en löydä sieltä leikki-ikäisille esim. leikkipuistoa. Onko lähimmät Laaksolahdessa ja Karakalliossa eli bussi- tai automatkan päässä? Entä päiväkodit, seurakunnan tms. kerhot yms. Kovasti tuntuvat rakentavan sinne uusia taloja, mutta palveluita on heikosti. Kaikki tieto olisi nyt arvokasta!

Vierailija
2/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee hyvät kävelypolut ja kävelytiet Karakallioon. Ostarille kävelet max. 10-15min ja Lidlille 5-10 min. Laaksolahdessa on hyvä lähikauppa, mutta Kartsi on lähempänä. Karakalliossa on toimiva asukaspuisto, kiva pieni neuvola, 2 ruokakauppaa, videovuokraamo, r-kioski posti, monta kampaamoa ja hyvä kukkakiska. Karakappelilla siinä edelleen se 10min kävely rastaalasta on MLL perhekerho ja vissiin seurakunnan kerhojakin tai sitten ne on siinä monitoimitalolla. Eli samassa talossa kun neuvola. Rastaala kuuluu Karakallion neuvolaan. Ja esim. Karallion hammashoito on rastaalan koululla. Eli tavallaan on aika sama kummassa asut.



Ulkoiluun on kivoja paikkoja ja kävelyreittejä. Selloon voi kävellä jos ei oo kiire. Kuttulammen puistoon Laaksolahdessa ei ole mahdoton matka jne.







Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussiyhteydet on paremmat jos kävelee siihen kylmäasemalle joka on karakalliossa, Rastaalasta/laaksolahdesta taitaa tulla vaan 2 bussia 248 ja 24. Karakalliossa kulkee hyvin bussit leppävaaran asemalla. Noilta nurkiltähan ei kannata mennä Helsinkiin bussilla kun menee kolme kertaa kauemmin kun että menis eka bussilla leppävaaraan ja hyppää siitä junaan.