Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka arvostelee täällä naisten ikää/ulkonäköä/painoa/seksikäyttäytymistä

Vierailija
12.06.2016 |

Kerro itsestäsi vähän, perhetaustasta parisuhdehistoriasta, sosiaalisesta statuksesta ja mielenterveydestäisi :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy samaa niiltä naisilta, jotka täällä arvostelevat miehiä :D

Vierailija
2/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies, minäkö?

T: Mies 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö samaa Kirsi Salolta ja Merja Kyllöseltä?

Vierailija
4/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua kiinnostaa ensisijaisesti miesten vastaukset :)

Vierailija
5/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja kaverit kirjoitetaan tänne välillä. Me ollaan kaikki huonoista perheistä ja oltiin huonoja koulussa.

Ei me olla ikinä seurusteltu, mutta me tykätää haukkuu naisii. Me ollaan siin ämgeetovis.

Paril meist o skitsofrenia, useil masennus ja kaikil alko holi riippuvuus. 

Paljo ollaa viksumpii ku naiset !

Vierailija
6/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ja kaverit kirjoitetaan tänne välillä. Me ollaan kaikki huonoista perheistä ja oltiin huonoja koulussa.

Ei me olla ikinä seurusteltu, mutta me tykätää haukkuu naisii. Me ollaan siin ämgeetovis.

Paril meist o skitsofrenia, useil masennus ja kaikil alko holi riippuvuus. 

Paljo ollaa viksumpii ku naiset !

Oman muistikuvani mukaan huonosti koulussa menestyneet seurustelivat ja panivat kyllä eniten...

Vierailija
7/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat kuuluvat helluntaiherätykseen ja kummaltakin puuttuu henkinen läsnäolo ja empatia. Yhden naisen kanssa olen ollut, mutta se ei ollut varsinaisesti parisuhde. Nainen olisi halunnut parisuhteen, minä en. Sosiaalinen status nolla. Pitkäaikaistyötön, sosiaaliset taidot ihan ok, mutta erittäin hiljainen, enkä uskalla puhua isossa seurassa.

Muuta en arvostele kuin seksikäyttäytymistä.

Vierailija
8/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat kuuluvat helluntaiherätykseen ja kummaltakin puuttuu henkinen läsnäolo ja empatia. Yhden naisen kanssa olen ollut, mutta se ei ollut varsinaisesti parisuhde. Nainen olisi halunnut parisuhteen, minä en. Sosiaalinen status nolla. Pitkäaikaistyötön, sosiaaliset taidot ihan ok, mutta erittäin hiljainen, enkä uskalla puhua isossa seurassa.

Unohdin kertoa mielenterveydestä. Ei mitään diagnoosia, mutta olen aika varmasti ollut lievästi masentunut 15 vuotta. Sellainen kuin dystymia kuulostaa ihan minuun sopivalta. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Vierailija
9/10 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tässä tulee:

Penikseni on 8 cm, mulla on pieni kikkeli ison miehen kropassa, minulle tehtiin lobotomia ala-asteella ja äitini möi minut torilla 8 vuotiaana, siitä naisviha.

Vierailija
10/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että jos irtautuisit kokonaan tuosta helluntailaistaustasta ja käsittelisit ne asiat, mitä liike on sinut aivopessyt uskomaan, niin ei tarvitsisi enää ahdistua naisten seksikäyttäytymisestä?

Eri asia tietysti, jos olet itsekin helluntailainen ja haluat olla, mutta silloin ei ehkä kannata hengailla täällä vaan uskisten omilla palstoilla.