Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmät ihmiset, voi että ärsyttää!!!

Vierailija
25.02.2006 |

Sellaiset oikeasti tyhmät ihmiset, yksinkertaiset, joille joka asia on väännettävä rautalangasta. Joilla ei oikein leikkaa, ja joiden yleissivistys on onneton. Voi hitto etten jaksa sellaisia. Miten sellaisen kanssa keskustelee MISTÄÄN? Tänään törmäsin jo kahteen sellaiseen: ihan aikuisia ihmisiä, mutta niin, NIIN tyhmiä. Lapsiakin jaksaa paremmin, tai vaikka kehitysvammaisia, heillä sentään on oikea syy sille etteivät ymmärrä kaikkea.

Ja sellaisten kanssa pitäisi vielä töitäkin tehdä... Tulee pitkä maaliskuu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi todella yksinkertaisia ihmisiä on aika harvassa, mutta ne on kyllä tosi ärsyttäviä!

Vierailija
2/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oppinut tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Kuulostat perinteiseltä MINÄ, MINÄ ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän ap:n tuntemukset siitä huolimatta.

Ja kyllä minäkin ärsyynnyn, erityisesti sellaisista ihmisistä joilla ei ole yleisistä asioista minkäänlaista mielipidettä. Esim. presidentinvaalit ovat " ihan sama" tai ei osaa sanoa uskooko evoluutioteoriaan vai ei, eivät ole " ehtineet" muka miettimään asiaa.

Minusta on mahtavaa kun ihmisellä on mielipiteitä vaikka ne eroaisivatkin omistani.

Vierailija
4/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella älykkäät ja sydämensivistystä omaavat eivät latele vastaavia kommentteja.

Otan osaa!

Vierailija
5/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole ärsyttävämpi kuin joo joo - mies, jonka omista ajatuksista ei pääse perille.

Vierailija
6/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka luulevat jostain tietävänsä ovat aina ÄÄNESSÄ. Kokemusta on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on, että meitä ihmisiä on monenlaisia, on aina ollut ja tulee aina olemaan. tyhmiä, fiksuja, lihavia, laihoja, rikkaita, köyhiä jne.

Fiksu ihminen tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja arvostaa heitä sellaisina kuin miksi Luoja on heidät luonut. Fiksu ihminen osaa sopeuttaa oman käytöksensä keskustelukaverinsa aaltopituudelle ja osaa olla kiinnostunut toisesta ihmisestä vilpittömästi, olipa tämän äö sitten ameban tasoa ja toista äärimmäisyyttä. Tyhmä moukka on sellainen ihminen, joka julkisesti pitää itseään jotenkin älyllisesti ylivertaisempana muihin nähden.

Vierailija
8/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jösses että voi aikuinen ihminen olla yksinkertainen, siis tämä ex-työkaverini. ja tämä ei ollut ainoastaan minun mielipiteeni hänestä, vaan myös monen muun ihmisen jotka hänet tapasivat.

ja oliskin ollut vain hiukan tyhmä ja erikoinen, mutta lisäksi myös kiero, huijari ja kovin pinnallinen ihminen.

Vierailija
9/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, et kaikkia ei kiinnosta samat asiat kuin itseäsi!

Yleensä ihmiset ottavat sellaiset asiat esille, joissa heillä on itsellä puutteita ja yleensä sellaiset asiat ärsyttävät muita.

Vierailija
10/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää toivoisin tämmöisiä ihmisiä tähän maailmaan, harvassa ovat.

Vierailija
11/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinulle on pääosin vastanneet ihmiset, jotka näyttäisivät enemmän tai vähemmän sopivan kuvailemaasi kategoriaan, kun eivät näytä ymmärtävän, mitä ajoit takaa.

Minäkään en voi sietää yksinkertaisia ihmisiä. Mutta en minä sitä heille näytä, tuskin ap:kään.

Vierailija
12/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeen. Niin minä ainakin teen. Mulla on pari vähemmän fiksua työkaveria ja kyllä tsemppaan heidän kanssaan: selitän uudestaan ja uudestaan ja en hermostu. Olen ystävällinen, vaikka sisällä kiehuu. Kotona sitten purnaan...

Kyllä minä sen ymmärrän, että olemme erilaisia ja olen hyvin suvaitsevainen ihminen. MUTTA minkäs minä sille voin, että alkaa keittää pään sisällä kun selität toiselle jotain aivan yksinkertaista asiaa ja väärin menee siltikin...

Vierailija
13/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen. Ilmeisesti hyvin harva täällä ymmärtää mitä tarkoitan, sen verran kummallisia vastauksia olen saanut...

Työssäni tapaan paljon monenlaisia ihmisiä ja joudun tulemaan kaikkien kanssa toimeen ja nyökyttelemään tyynesti vaikka saisin päälleni mitä tahansa solvauksia. Ja vaikka joutuisin selittämään saman, yksinkertaisen asian 10 kertaa, en siltikään saa näyttää ärsyyntymistäni. Mutta voi miten tekee hyvää valittaa täällä.... Oikein hyvää.

Vierailija
14/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, niinhän se on, että erityisopettajat ovat kaltaistensa seurassa, eli " tyhmien" , sairaat hoitavat sairaita, mielenterveyshoitajilla on mielenterveysongelmia jne... Eikös? :DD

Vierailija
15/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäthän muuttaa lauseet yksinkertaisemmiksi ja puhua lyhyin lausein. Ei ylimääräisiä selityksiä, vaan enemmän toistoa.

Vierailija
16/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä minä sen ymmärrän, että olemme erilaisia ja olen hyvin suvaitsevainen ihminen. MUTTA minkäs minä sille voin, että alkaa keittää pään sisällä kun selität toiselle jotain aivan yksinkertaista asiaa ja väärin menee siltikin...

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä onkin sinun vikasi, jos et osaa esittää asiaasi niin että tyhmäkin tajuaisi...?

Vierailija
17/25 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se ole yksinomaan niin. Asiat eivät ole mitään tähtitiedettä, vaan ihan tavallisia juttuja. Silti ei mene jakeluun... ärsyttävintä onkin se kun sanoo tajunneensa ja silti ei tajua. Kyllä se nyt vaan on niin, että toiset on tyhmempiä joissain asioissa....

Vierailija
18/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa täysin. Yritän sietää päivittäin porukkaa joka ei osaa kertotauluakaan. Kun oppivelvollisuus päättyi niin siihenkö loppui itsensä kehittäminen. Jos nyt eteenpäin elämässään täälläkään tajutaan.

Vierailija
19/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voinut uutta ketjua tehdä?

Vierailija
20/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka käyttää toisesta sanaa ärsyttävä, ei itsekkään ole ihan fiksu. Kertoo aika paljon....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan