Vierailija

Ystäväni jota en ole nähnyt vuoteen on tulossa kylään. Sovimme, että teemme shoppailureissun kun ystäväni tulee käymään.

Nyt mies alkoi penäämään, että mitä me siellä tehdään ja hänkin haluaisi tulla. Tiedän ettei jaksa shoppailua ollenkaan ja sanoin että saa tulla mukaan jos jaksaa kävellä ympäriinsä ja kuunnella tyttöjen juttuja monta tuntia.

Sanoi itsekin ettei jaksa. Silleen marttyyrimaisesti ja jatkoi " no mä sit varmaan oon koko päivän yksin kotona." :D

Huoh. Kysyin vielä että onko varma ettei halua mukaan:
"No emmä siellä kuitenkaan jaksa olla..."

Eli mököttää kun ei tehdä reissulla sellaista mitä hän haluaisi. :D Jonne hänen ei ole pakko edes tulla.

On itse vihjaillut että eikö mustakin olisi kiva käydä tyttöjen kanssa jossain. Nyt kun olen menossa niin mököttää. Meni saunahuoneeseen syömään popparia kaljan kera.

• ylös 50
  • alas 2

Kommentit (14)

Vierailija

Kiva että jaksat mitätöidä ja vähätellä miestäsi. Hieno nainen ja upea puoliso.

• ylös 4
  • alas 46
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuulostaa ihan teinidraamailulta, hävettää teidän molempien puolesta jollette ole nippanappa parikymppisiä...

• ylös 30
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitätöin ja vähättelen miten? Minusta tuollainen turha kiukuttelu on ihan typerää, varsinkin kun se johtuu luultavasti siitä ettei pääse pitämään hauskaa kun minäkin pääsen. Mies itse käy viihteellä ja tuulettumassa paljon useammin kuin minä, enkä minä koskaan napise ja kiukuttele vastaan.

Ap

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitätöin ja vähättelen miten? Minusta tuollainen turha kiukuttelu on ihan typerää, varsinkin kun se johtuu luultavasti siitä ettei pääse pitämään hauskaa kun minäkin pääsen. Mies itse käy viihteellä ja tuulettumassa paljon useammin kuin minä, enkä minä koskaan napise ja kiukuttele vastaan.

Ap

Miehesi kysyi mitä siellä teette. Tämä on mielestäsi suurta draamaa? Miestä taitaa vituttaa sinun asenteesi miestä kohtaan, naureskelusi  ja naamasi. Ei kannata ihmetellä miksi suomalaiset miehet eivät juuri puhu eikä pukahda. Ja sekin on sitten vittupään mielestä niin kamalaa.

Osan saat anteeksi, koska taidat olla juuri ja juuri 18v?

• ylös 2
  • alas 27
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehesi kysyi mitä siellä teette. Tämä on mielestäsi suurta draamaa? Miestä taitaa vituttaa sinun asenteesi miestä kohtaan, naureskelusi  ja naamasi. Ei kannata ihmetellä miksi suomalaiset miehet eivät juuri puhu eikä pukahda. Ja sekin on sitten vittupään mielestä niin kamalaa.

Osan saat anteeksi, koska taidat olla juuri ja juuri 18v?

On eri asia kysyä kiinnostuneena, kuin penätä kiukutellen ja negatiiviseen sävyyn. Jälkimmäiseen reagoin itsekin ärsyyntyneesti.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ohiksena, teettekö koskaan mitään yhdessä?

Teemme useammin asioita yhdessä kuin erikseen.

Ap

Vierailija

Jos aloituksellasi et mielestäsi millään tapaa mitätöi ja vähättele miestäsi, niin sittenhän voit näyttää aloituksesi hänelle ja kysyä hänen mielipidettään kirjoitukseesi. Onnistuuko? Mitä?

• ylös 2
  • alas 10
Vierailija

No et varmaan ota sitä mukaan. Olet sen kaverisi seurassa sen päivän. Pyydä anoppia hoitamaan miestä, jos se ei yksin pärjää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.