Vierailija

Olin yötä tuttuni mökillä ja aloin nukkuessani patajalla kuulla illallla rapinaa jostain kaappien alta.
Outoja ääniä kuului ja välillä kuulosti aivan kuin joku pieni eläin olisi liikkunut.

Aamulla herätessä kuului taas. Tuttavani
Katsoi patjani läheisyyden eikä mitään selitystä löytynyt. Kuulemma mökillä oleva jänissi liikkuu seinien läheisyydessä ja saattaa kuulua ääniä siksi mökkiin.
Ja, että mökki on petoni tolppien päällä ja niin tiiviisti rakennettu ettei kyllä kertaakaan ole hiiri päässyt sisään.

Minua kuitenkin ahdistaa yhä!!! Mitä jos hiiri puri minua nukkuessani ja sain jonkun taudin vaikka rabieksen!!!!

Apua mitä jos sielä oli hiiri ja se puri mua nukkuessa!!!???

• ylös 1
  • alas 13

Kommentit (12)

Vierailija

Ainiin ja nyt vielä ranne on todella kipeä vosiko olla merkki jostain tulleesta taudista?

Ap

• ylös 1
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käy hakemassa jäykkäkouristusrokotus terveyskeskuksesta ellei sulla ole se voimassa. 

Silläs siitä pääset, ihan sekunnin toimenpide.

Vierailija

En löydä purema jälkiä . Ja on voimassa. Tiedä että vesikauhua ei ole tavattu suomessa pitkääm aikaan luonnosta saatuna mutta silti pelotta onhan se tietysti pieni riski. Enhän kyllä edes tiedä oliko sielä edes hiirtä enkä että puriko se mua. En huomannu ainakaa mitää.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.