Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän sunnuntaihin kuuluu?

Vierailija
12.06.2016 |

Itse olen maannut koko päivän sängyssä ja välillä parvekkeella, syönyt ja haaveillut miehestä ketä en todennäköisesti tule saamaan, en tiedä miksi pidän hänestä niin paljon.

Miten teillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaisena sängynpohjalla maaten eilinen ja tämä päivä,  turhauttaa niin vietävästi.

Vierailija
2/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntait on aina jotenkin tylsiä. En ole oikein mitään saanut aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok sunnuntai, olen ulkoillut lasten kanssa. Vähän tylsä fiilis tosin kun maanantai on tulossa, olin tämän yhden viikon kesälomalla eikä säät suosineet ollenkaan, koko viikko oli kylmä ja myrskyinenkin. Ensi viikolla olenkin töissä kivat 104 tuntia.

Vierailija
4/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiertänyt metsästys ja kalastusmessuilla, ajellut kauniita maaseututeitä, käynyt linnassa, ihastellut vanhoja taloja ja kyliä, juonut siideriä.

Vierailija
5/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusella pyörälenkillä. Vähän aikaa sitten Olin Vanhempieni koiran kaa tunnin lenkillä. Kai Tässä joku elokuva tulee katsottua illalla

Vierailija
6/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työpäivä. Ilta kuluu jalkapallon parissa, ja jännittäessä montako kohdetta pitkävetolapuskassa osuu oikeaan. Eli ihan mukava sunnuntai.

Vierailija
7/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kesäkukat viimein ulos istutettua, ja ihan hyvä olikin, kun viivästyi, kun oli se myteri. Ruoan laittoa, kuopuksen synttäreitä, vähän vieraita. Nyt, kun vieraat lähteneet kotiin, niin löhöän sohvalla ja palstailen..

Vierailija
8/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä ja dippiä tekisi mieli kovasti.

Vierailija
9/9 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maannut sängyssä ja miettinyt, mitä helvettiä teen elämälläni.