Miten kellään on varaa käydä kampaajalla?
Kommentit (62)
Mulla melkein takapuoleen asti hiukset. Värjäys + latvojen tasoitus maksaa 220€ :D Huh huh.
En värjää enää, koska päänahka ei moista kestä ja toisaalta oma tummanruskea väri on kiva. Pidän tukkaa melkein aina nutturalla ja kampaajakäyntejä tulee korkeintaan yksi vuodessa, joskus saattaa käynti venyä yli kahteen vuoteen. Ilmeisesti läheisten mielestä en hoida hiuksia kunnolla, kun aika usein olen saanut kampaajalahjakortteja lahjaksi tai sitten mies on tarjoutunut maksamaan hiustenleikkuun :D Olisi mulla varaa siellä käydä, mutta hiukset on yleensä ulkonäönhoidossa listan häntäpäässä. Edellinen käynti maksoi 28e muistaakseni.
Mulla polttatukka ja leikkaan sen kerran vuodessa ja ohennan samalla, kun mulla on paksut hiukset.
30 euroa menee tuohon lystiin.
Rahaa menee muihin asioihin jotka on mulle tärkeemmät.
Olen jo 50v. ja aina kotona niin en kampaamoon rahojani vie.
Värjäys on kallista joten tyydyn tähän tummaan tukkaani.
Leikkaan huonoja latvoja pois kolme kertaa vuodessa, menee alle satanen.
Käyn kuuden vkon välein tyven värjäyttämässä ja latvoja pätkimässä. Hu halpa päiväaika. Siis väri ja latvat, 50 e. Hki. Käyn töissä, on varaa, mut valitsen eduĺlisen ajan jos mahdollista. Itsevärjäys oli nuoruusaikaa.
Minä käyn kerran viikossa ja ihan Suomessa. Normaalisti vain pestään, laitetaan tukiaineet ja föönataan - 15€, joka viides viikko myös leikataan(40€) ja kahdesti vuodessa laitetaan vaaleita raitoja(100€).
Vanha ketju mutta testatkaa Cutters. Ihan loistava palvelu edullisesti.
Lataa sovellus ja hyödynnä ilmainen hiustenleikkaus: https://cutters.fi/getapp Käytä koodi valitsemassasi salongissa ennen 9.9.2021. Koodi: z6qjmq
Koodi on kertakäyttöinen! Eka koodin käyttäjä saa edun.
En juo alkoholia, kahvia, mehua, limsoja, polta tupakkaa, käytä autoa, joten hyvin riittävät rahat kampaajalle. Elämä on valintoja täynnä.
Timmaan 15€ uusille YJJYYD
vähän alea saa ees yhestä kalliista kampaamo reissusta
Ei ole varaa, mutta menen silti vielä yhden kerran, koska minulla on vielä mielenkiintoisia tapaamisia. Jatkosta en tiedä, miten saisi rahat kasaan. Kampaajani on minulle tosi tärkeä ihminen.
Mulla tyviväri, sävytys ja latvojen siistiminen 120 e. Värjään ja sävytän välillä itse, käyn kampaajalla nelisen kertaa vuodessa. Kotonakin tulee ok jälki kuitenkin. Luonnollinen hiusväri ei oo mun juttu ja tykkään muutenkin värkätä ulkonäköäni.
Mulla menee n. 50e kaksi kertaa vuodessa.
Lyhyt polkka. Menee 38€ neljä kertaa vuodessa siistinä pitämiseen. Täytyy budjetoida etukäteen tuo vajaa 13€/kk. Vielä menee.
Siirtykää juoksukampauksiin ja - värjäyksiin jos ei rahat riitä. Pk-seudulla ainakin riittää liikkeitä jottei tarvi mennä kahta kertaa samaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni 50 € raidat kahdella värillä ja kuivat latvat pois. Käyn 2 x vuodessa. Hyvin on varaa.
Kyllähän sitä tuolla hinnalla voi käydä vaikka joka kuukausi. Tuetko mielelläsi muutakin harmaata taloutta? Ja olet vielä ylpeä siitä?
Latvojen tasoitus ilman pesua pari kertaa vuodessa noin 32e/kerta. Värjäykset hoidan itse kotona. Just tein taas värimuutoksen kotona kampaamolaatuisilla väreillä ja meni täydestä kavereille jotka ihasteli uutta tukkaa. :)
95-110e leikkuu ja raidoitus/väri. En pidä pahana hintana. Aikaa mennyt 1,5h-2h. Käyn 3-6kk välein.
185 € pitkähkön tukan vaalennusraidat, latvojen tasoitus ja k18 hoito. Huhhuh. Onhan tuohon varaa mutta on se silti törkykallis. Kerran leikkautin noin 5 cm hiuksista niin 45 €.
Mulla maksoi ennen 120€ (Pitkät hiukset)
Vaaleaa pientä raitaa, pesu, leikkaus ja ajasta riippuen joku pieni kampaus, kiharrus yms..
Vaihdoin kampaajaa ja nyt sama setti 90€
2-3krt käyn vuodessa.
Joskus värjäsin kotona mutta useampaan otteeseen hiukseni pilasin ja päädyin ammattilaisten puoleen ja oon kyllä tyytyväinen vaikka kyllä tuokin summa kirpasee.