Miten kellään on varaa käydä kampaajalla?
Kommentit (62)
Kasvattelen tasapitkiä takaisin, koska ei kertakaikkiaan kestä hanuri joka 4. viikko kampaajalla istunista ja 60e:n laskua. Värjännyt oon jo monta vuotta itse.
Olis mulla varaa, mutta ei ole halua. Kaupungissani kohtuullinen hiustenleikkaus maksaa noin70€ , eikä se ole liikaa - en värjää, en permanenttaa, mutta haluaisin leikkauksen olevan hyvä. Vika on siinä, että ei se kuitenkaan ole. Näytän paremmalta, jos annan vain kasvaa ja kokoan kaiken nutturalle.
Käyn kampaajalla tyvivärjäyksessä ja kulmien kestovärissä noin 6-8 viikon välein, noin joka toisella kerralla latvat tasoitetaan. Rahaa menee 100-180 e ja onhan se ihan älyttömästi, mutta kuinkakohan paljon rahaa menee ihan hukkaan typeriin ostoksiin ja esimerkiksi roskikseen menevään ruokaan? Yritän siis säästää niissä ja käyn kampaajalla hyvillä mielin, itse olen rahani tienannut, joten saan ne omaan hyvään käyttääkin. N42
Kun mulla oli lyhyet värjätyt hiukset, niin kävin kampaajalla parin kuukauden välein. Onhan se ihan järkyttävän kallista. Yleensä värjättiin samalla myös ripset ja kulmat. Saattoipa kampaaja vielä onnistua myymään jonkun tuotteen. Kokonaisuus pyöri siinä parin sadan kieppeillä.
Nyttemmin hiusmalli on pidempi, hiusväri on luonnollinen ja toisinaan raitoja. Nykyisin selviän useamman kuukauden sillä, että käyn leikkauttamassa vain otsahiukset. Eli se parin sadan kampaamokäynti, jossa värjätään / raidotetaan + leikataan on nykyisin harvemmin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Väri ja leikkaus 100 euroa. Joka toinen kuukausi. Ei paha koska lopputulos erinomainen.
Missä väri + leikkaus on 100 euroa. Tämä hinta olisi itsellekin vielä sopiva.
Keski-Suomessa kampaajani, 2h käynti, värjäys+ leikkaus yht 100eur. Käyn 4-5 krt vuodessa. Itseen sijoitettua rahaa vaikka joskus kirpaiseekin.
Minulla menee n.100e, siinä leikkaus ja väri.
Sinnittelen aina niin, että kolmen kuukauden välein käyn, ei tunnu kalliilta näin.
Kävin viimeeksi kampaajalla viitisen vuotta sitten. Tuolloin leikkaus ja väri pitkiin hiuksiin 160 euroa. Nykyään minulla on oma väri ja käyn pari kertaa vuodessa kampaajalla ja maksaa viitisenkymppiä. En halua edes ajatella paljonko nykyään maksaisin samasta!
Ei olekaan varaa, vaikka käyn töissä. Sen takia en värjää hiuksia ja leikkautan 2-4 krt vuodessa. 100 euroa on aivan liian kallista mulle, käytän sen mielummin ruokaan tai johonkin oikeasti tarpeelliseen.
On varaa, jos ottaa alennusaikoja... Esim. Timma.fi
Laitettiin väri, raidat ja "leikkaus" (eli tasoitus). Jee! Vuoden päästä voi taas harkita.
Ap
Käyn kaksi kertaa viikossa: pesu, föönaus, kampaus ja tuohon sisältyy myös tarvittavat aineet (lakka, hoitoaineet, kiiltospray etc.) Maksaa 10 e kerta, joka 10. kerta on ilmainen. Kampaajani on todella taitava, minulla on aina upeita letti- yms. kampauksia.
Hiljattain halusin harmaata sävyä, koska aurinko tekee raidoitetuista hiuksistani keltaiset. Sillä kertaa maksoin 22 e.
Tippiä annan 1 e joka kerta. En asu Suomessa.
En käy kampaajalla. Tasapitkän ohuen tukan leikkaus vie 10min ja maksaa monta kymppiä joten leikkaan itse. Ennen värjäsin itse, nykyään en raski enää ostaa edes kotiväriä eli luomu värinä mennään.
Kannattaa olla fiksu ja pitää sellaista hiusmallia ettei joudu tekemään noita 180e käyntikertoja.
Oma väri ja jos on ihan kamala, niin laittaa raitoja. Raidat eivät tee samanlaista juurikasvua kuin kokoväri, joten kalliita värjäyskäyntejä ei tule.
Tuohon 180e kertahinnalla saa 5 leikkauskäyntiä.
Mä käyn kampaajalla neljän viikon välein leikkaamassa ja värjäämässä hiukset. Maksaa 80 euroa. Jotain hyötyä siitä, että asuu muualla, kuin helsingin kantakaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kampaajalla neljän viikon välein leikkaamassa ja värjäämässä hiukset. Maksaa 80 euroa. Jotain hyötyä siitä, että asuu muualla, kuin helsingin kantakaupungissa.
Ja mulla on pitkät ja paksut hiukset lapaluihin asti, joten väriä kyllä menee aika reippaasti.
Käyn joka toinen kuukausi ja maksaa suunnilleen satasen. Käyn töissä ja saan palkkaa, joten ei tunnu missään.
27 euroa, käyn tasoittamassa kuuden viikon välein. Kilpailu alalla on kovaa ja uusia tulee. Ei nuo tuntipalkkoja ole.
Ei olekaan varaa. Olen pienyrittäjä. Omalla värillä menty viisi vuotta ja tukka saa kasvaa omaa tahtiaan...
Irakilaisten parturi-kampaamo 12 euroa tukanleikkuu, eikä värikään paljon maksa. Eli ihan hyvin on varaa. Suomalaisten pitämissä ryövärikampaamoissa en käy enää ikinä. Mitään muuta eivät osaa kuin laittaa ison laskun