Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suominaiset ei lähesty...

Vierailija
12.06.2016 |

Kai se täyty alkaa katella ulkomaalaisia naisia sit

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpas fiksu ja omaperäinen.

Vierailija
2/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä käydessäni minua katsoi ruokakaupassa pitkään kaunis aasialainen nainen. Kiinalaisen näköinen. On varmaan tottunut rasistien suomalaisten miesten syrjintään. Olisinpa uskaltanut tehdä peliliikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä käydessäni minua katsoi ruokakaupassa pitkään kaunis aasialainen nainen. Kiinalaisen näköinen. On varmaan tottunut rasistien suomalaisten miesten syrjintään. Olisinpa uskaltanut tehdä peliliikkeen.

Suomessa on joka kesä paljon kauniita ulkomaalaisia naisia täällä vierailemassa. Ulkomaalaisten naisten kanssa on silmäpelin pelaaminen paljon helpompaa kuin suomalaisten naisten kanssa ja ulkomaalaisilta naisilta tulee lähes aina sieltä kaunis hymy takaisin ja jotkut uskaltautuvat ihan niitänäitä juttelemaankin.

Vierailija
4/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on joka kesä paljon kauniita ulkomaalaisia naisia täällä vierailemassa. Ulkomaalaisten naisten kanssa on silmäpelin pelaaminen paljon helpompaa kuin suomalaisten naisten kanssa ja ulkomaalaisilta naisilta tulee lähes aina sieltä kaunis hymy takaisin ja jotkut uskaltautuvat ihan niitänäitä juttelemaankin.

Ulkomailla on turvallista vähän flirttailla ja seikkailla. Mitään jälkiä ei jää. Tuollaisia suominaisetkin ovat rajojen ulkopuolella.