Hymyilevä mies ei ole seksikäs
Tämä on todettu.
Kun mies hymyilee hänen maskuliinisuutensa vähenee, sillä hymyily liittyy vahvasti naiseuteen.
Vakavan näköinen kivikasvomies on miehekäs. Vakavat kasvot otetaan tosissaan ja ne herättävät kunnioitusta, joskus myös pelkoa.
Itse en koskaan ole pitänyt liikaa hymyilevää miestä vetävänä. Miehen hymy on seksikäs silloin kun mies on esim. pilvessä tai humalassa ja hänen silmänsä ovat kiinni tai puolitangossa.
Tosimies ei hymyily selvinpäin juuri ollenkaan. Se on vain ja ainoastaan hyvä juttu.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ja Vesku Loiri oli nuorena tajuttoman seksikäs.
Ap
Kaveri on tehny nauravan kulkurin.Jooh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen minä löytyy siitä,että tykkää kaljan hajuisesta miehestä!!On sulla beibe saatana vahva identiteetti!!!!*nauraa*
En ole väittänyt mitään tuollaista. Minusta on vaan aika omituista että koskaan keskustelupalstoilla KUKAAN ei (itseni lisäksi) ole sanonut viehättyvänsä sellaisesta miehestä kuin minä (olutta juovasta, tupakoivasta jms). En usko että olisi edes mahdollista että vain minä pitäisin olutta juovaa miestä seksikkäänä. Pakko niitä muitakin on olla. Eivät vaan uskalla myöntää, kun se on moraalisesti väärä ihanne.
Ap
Kokeilisit sinäkin rassukka tyttö kunnon miestä. Miestä millä on vihainen katse, lihaksikas keho ja ei juo alkoholia. Haisee raudalta ja hieltä = testosteronilta.
Eikö hymypoika Elastinen ole seksikäs? ;)
Vierailija kirjoitti:
Eikö hymypoika Elastinen ole seksikäs? ;)
Ei kai tuo ylikasvaneelta 5-vuotiaalta näyttävä täysin särmätön "muusikko" voi olla kenenkään mielestä edes viehättävä, saati sitten seksikäs, ihan sama millä ilmeellä...
Ja Vesku Loiri oli nuorena tajuttoman seksikäs.
Ap