Vietätkö Juhannuksen Stadissa vai maalla, eli oletko stadilainen vai rehupuntti...?!?
Kommentit (35)
Olen rehupuntti joka pakosta joutuu olemaan töissä juhannuksen Hesassa :/ mut käyn siiinä välissä kyllä haistelemassa jotain metikköä tai peltoa.
Hesassa?!?
Syntyperäiset stadilaiset eivät puhu Hesasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet stadilainen tai olet maalainen (=rehupuntti).
Ei välimuotoja, vaikka moni (maalainen rehupuntti) kovasti haluaisikin.
Tuskinpa haluaa. Pakataan vaan koko Suomen #unelma sinne stadiin, sahataan se mantereesta irti ja uitetaan Somalian rannikolle. Siellä leikkikää maailman kylää ja kukaan ei teitä kaipaa. Stadin kohdalle jäänyt aukko voidaan täyttää perustaa siihen vaikka Turku 2.
Näin muualla suomessa kyllä ajatellaan. Muu suomihan vain elättää tän stadin porukan ja virkamiehet. Irti vaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietän juhannukseni Turussa. En ole stadilainen enkä rehupuntti, mikä varmasti sinulle tulee yllätyksenä, sillä sinun Suomessasi on näköjään vain yhtä tai toista. "Stadissa" asuu vain pieni osa suomalaisista, ja hyvä niin.
Olet siis aito turkupuntti. Vielä pahempaa.
You little...
Täytyy sanoa että aika pahaa sensurointia harratetaa näköjää tällä foorumilla.
Porukka se vaan aina haksahtaa näihin köyhiin ja kulahtaneisiin trollauksiin. Oi voi.
Stadissa. Juhannus stadissa on ihmisen parasta aikaa. Täällä mä vaimonikin -90 luvulla tapasin ja siitä asti olen ottanut hänet takaapäin ja laskenut lastini hänen kauniille pakaroilleen, selälle, niskaan/hiuksiin ja pään yli takkahuoneen marmoripatsaan jalustalle.
Tsadissa en oo käynykkää ku kerran. Juhannuksen taidan viettää kaupungissa vaikka vissiin sitte heinähousu (?) oonki.
Vierailija kirjoitti:
Porukka se vaan aina haksahtaa näihin köyhiin ja kulahtaneisiin trollauksiin. Oi voi.
Pah, mulla on tylsää.
Vietän juhannusta Espoossa eli semimaalla.
Stadissa. Ylitän Kehä kolmosen vain lentokentälle mennessäni ja silloinkin toivon nousukiidon olevan etelän suuntaan...
Stadissa juhannus. Stadi on muuten sporakiskojen rajaama alue (tiedoksi espoolaiselle, joka luulee olevansa semistadilainen...)
Olen kaupunkilainen, tosin en Helsingistä. Juhannuksen vietän tietenkin mökillä hyvässä seurassa, se on se ainoa oikea tapa.
Stadissa tietysti.