Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ystävystynyt kiusaajani kanssa

Vierailija
12.06.2016 |

Mies löysi taannoin harrastuksen parista uuden kaverin, jonka kanssa on innostunut muutenkin viettämään aikaa. Pidettiin eilen pienet illanistujaiset, tämä uusi kaveri oli myös kutsuttu. Tajusin aika pian, että kyseessä on henkilö joka kiusasi minua koko yläasteen ajan. En tiedä pitäisikö pyytää mieheltä, että ottaisi etäisyyttä kaveriinsa, vai olisinko vain hiljaa ja toivoisin ettei kiusaaja muista minua tai jos muistaa, paljasta yhteyttämme. Ahdistaa että kiusaaja pääsee näin lähelle, kaikki ikävät muistot tulee taas mieleen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kuinka rankkaa kiusaaminen on ollut.. Ihmiset muuttuu ja aikuistuu mutta itse en kyllä vanhojen kiusaajieni kanssa suostuisi olemaan tekemisissä, uskon että harvoja poikkeuksia lukuunottamatta koulukiusaajat tulevat olemaan enemmän tai vähemmän kusipäitä koko elämänsä.

Vierailija
2/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeys saattaa olla edelleen vallitseva luonteenpiirre, jos ei ymmärrä itse väistyä takavasemmalle. Varmaan kuittaa kaiken pikku kommentilla? Pelkäätkö, miten miehesi reagoi, jos pyydät häntä pitämään etäisyyttä? Jospa hän olisikin välinpitämätön ja vähättelevä? Voithan sanoa, että jos te tykkäätte siitä huolimatta seurustella, pidä vain minut erillään siitä, ja ettei tarvitse sanoa sille tyypille edes mitään, koska et ole sen vertaa kiinnostunut. Jos hän tunkisi teille kuitenkin kuittaamaan kaiken kevyesti, niin se vain merkkaisi, ettei kunnioituksen läksyä ole edelleenkään opittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tietysti anteeksi antaminen on oikein, se on usein prosessi. Ei ole silti tarvis seurustella ihmisen kanssa. Jokainen saa valita kaverinsa.

Vierailija
4/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi hävetä jonkun toisen kusipäisyyttä?

Vierailija
5/5 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksä teet taas tän saman aloituksen? Johan se miehes tutustu kiusaajaas jo n vuosi sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi