Vierailija

Kun tuli se kohta missä isä ja tytöt ovat kylvyssä, alkoi kaveri heittää juttua että aika kuuma tuo isä, heh heh. Myöhemminkin leffan aikana toivoi pariin otteeseen isän vähentävän vaatteita. Olemme siis yli 30-vuotiaita, hänellä ei ole lapsia.

Minusta tuollainen on vähän outoa käytöstä, vai olenko itse outo ja tiukkapipoinen? Jotenkin se elokuva on minulle melkein pyhä ja kylpykohtauksen seksualisointi ei ollut mukavaa. No, etenkin kun itselläni on hyväksikäyttötaustaa. Siksi kysynkin, kun mietin johtuikohan oma ikävä fiilikseni vain siitä.

• ylös 4
  • alas 29

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mullekin se elokuva on melkein pyhä, aivan ihana tarina perhesuhteista, välittämisestä ja kaikesta. Mutta nyt kun sanoit, niin onhan se isä aika hottis. Joskin elokuvaa katsoessa oon aina keskittynyt muihin asioihin, kuten kuinka ihana isä se lapsilleen on. Ehkä tuossa teillä yhdistyi kaksi asiaa: ystäväsi on puutteessa ja mieli pyörii seksin ympärillä ja sulla taas tuo hyväksikäyttötausta.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

No omasta mielestäni on kyllä outoa seksualisoida lasten elokuvaa, olin tiukkapiponen tai en. Ymmärrän kyllä pahastumisesi ap. Jotenkin ärsyttävää käytöstä, etenkin, kun lapsi on siinä vieressä myös katsomassa. Miksi kaikesta pitää aina vääntää jotain seksuaalista?

Vierailija

Totoro on ihan paras. Kissabussi olisi aika kätsy. Elokuvana siksikin hyvä ettei mitään hyvä/paha asetelmaa.

M 45.

Vierailija

Mielestäni hiukan outoa kommentointia, jos lapsia on paikalla. En tiedä kyseistä elokuvaa, en voi oikein kommentoida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mullekin se elokuva on melkein pyhä, aivan ihana tarina perhesuhteista, välittämisestä ja kaikesta. Mutta nyt kun sanoit, niin onhan se isä aika hottis. Joskin elokuvaa katsoessa oon aina keskittynyt muihin asioihin, kuten kuinka ihana isä se lapsilleen on. Ehkä tuossa teillä yhdistyi kaksi asiaa: ystäväsi on puutteessa ja mieli pyörii seksin ympärillä ja sulla taas tuo hyväksikäyttötausta.

Se oli minusta ahdistavaa myös siksi, että oma vielä pieni tyttäreni oli siinä katsomassa. Ei vaan tulisi omaan mieleenikään alkaa heittää tuollaista juttua lasten kuullen ainakaan siinä nimenomaisessa kohtauksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No omasta mielestäni on kyllä outoa seksualisoida lasten elokuvaa, olin tiukkapiponen tai en. Ymmärrän kyllä pahastumisesi ap. Jotenkin ärsyttävää käytöstä, etenkin, kun lapsi on siinä vieressä myös katsomassa. Miksi kaikesta pitää aina vääntää jotain seksuaalista?

Kyllä ne studio giblin elokuvat kertoo elämästä ihan yleensä ja opittavaa olisi kaiken ikäisille. Ei ne ole siinä mielessä puhtaasti lasten elokuvia kuin joku nalle puh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se oli minusta ahdistavaa myös siksi, että oma vielä pieni tyttäreni oli siinä katsomassa. Ei vaan tulisi omaan mieleenikään alkaa heittää tuollaista juttua lasten kuullen ainakaan siinä nimenomaisessa kohtauksessa.

No se on kyllä totta, typerää käytöstä siinä mielessä ystävältäsi. Olisi tuon kommenttinsa voinut vaikka kuiskata sinulle. Antaa lasten nauttia siitä elokuvasta lasten tavalla. T. Tuon aiemman kirjoittaja

Vierailija

Miten kukaan näkee piirretyn hahmon "kuumana"? Voihan se joo olla hyvännäköiseksi piirretty mutta se on piirretty kuitenkin silti. Miten siihen voi käydä kuumana :o En tuomitse, ihmettelen vaan.

Vierailija

Minulle tuli yksi päivä mieleen, että Kaunotar ja Kulkuri olivat yhdynnässä, jos kerran saivat pentujakin. Olen nähnyt oikeasti koirien astutuksen. Ulvontaa, näykkimistä, ähinää, nylkyttämistä, nalkkia... Ei ihan voi kuvitella hienostunutta Kaunotarta siihen tilanteeseen. Nyt en saa sitä mielikuvaa enää pois mielestä, ja lapsi haluaa tämän tästä juuri sen sadun iltasaduksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.