Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehenä kannattaisin naisten aseman parantamista?

Vierailija
12.06.2016 |

Kertokaa, mitä hyötyjä siitä olisi minulle, että kannattaisin naisten oikeuksien parantamista.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et kannata myös muiden miesten oikeuksien pienentämistä ja omien oikeuksiesi suurentamista?

Vierailija
2/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte. Ala vaikka MGTOW mieheksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ajavat muiden oikeuksia hyötymättä siitä itse. Toiset eivät. Ei kai tuossa mitään keskustelemisen aihetta ole.

Vierailija
4/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun täytyisi erityisemmin kannattaa? Pääasia, ettet vastustakaan.

Vierailija
5/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvo ja ihmisoikeudet eivät perustu tiettyjen ihmisryhmien ulkopuolella olevien saamaan hyötyyn.

Vierailija
6/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minun asemaani ei varsinaisesti tarvitse parantaa mutta haluan että minua kohdellaan tasavertaisesti miehiin nähden. En siis halua että kohteluni perustuu vain siihen että olen nainen. En ymmärrä miksi monet luulee että suomalainen nainen vaatisi jotain kovin merkittävää kohtelua/ aseman parantamista. Mm se että parisuhdeväkivalta saataisiin vähenemään/loppumaan ei mielestäni ole naisten tai miesten oikeuksien parantamista.

Isommassa mittakaavassa mm kehitysmaiden naisten koulutuksen ja työllistymisen edistäminen vaikuttavat positiivisesti kokonaisten maiden talouteen. Eli vaikka sinua ei kiinnosta ne naiset niin heidän kauttaan voi silti muuttaa muutakin.

Vierailija
7/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehenä minun ei tulisi vastustaa naisten oikeuksia? Miten se hyödyttää minua?

Vierailija
8/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reality check: sillä ei ole mitään merkitystä mitä SINÄ kannatat tai vastustat. Netissä vinkuminen ei ole vaikuttamista, enkä usko että muuhun kykenet.

Vierailija
9/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten asemaa tarvitse parantaa Suomessa. Meillä on lakijärjestelmä, joka kohtelee molempia sukupuolia tasavertaisesti. Maailmanlaajuisesti toki naisilla on enemmän ihmisoikeusongelmia kuin miehillä. 

Vierailija
10/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei sitten taida olla naispuolisia läheisiä. Yleensä miehet puolustavat naisten oikeuksia sen takia, että haluavat onnellisen elämän esim. siskolleen tai tyttärelleen. Ja sitten on niitä ihmisiä jotka puolustavat toisten oikeuksia vaikka siitä ei olisi itselle mitään iloa.

Mutta ei sinun ole pakko auttaa naisia, jos et halua.

Vierailija
11/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän menee kehitysapuun jatkossa jos me täälöä Suomessa tuetaan tyttöjen koulunkäyntiä. Ei se välttämättä hyöty ole, mutta kaikki ei aina mieti itsekkäästi, että mitö itse hyötyvät.

Esimerkiksi mielestäni asevelvollisuus tulisi poistaa, koska en näe sitä tasa-arvoisena vaikka nainen olenkin. En minä mitään siinä hyödy, mutta oikeudentajuni ei vaan ymmärrä, että miksei voida perustaa palkka-armeijaa.

Vierailija
12/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehenä minun ei tulisi vastustaa naisten oikeuksia? Miten se hyödyttää minua?

Miksi kaiken pitää hyödyttää sinua?

Vierailija
13/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen feministi ja en ikinä haluaisi huonontaa miesten asemaa, vaan haluaisin auttaa naisia esim. paikoissa joissa heitä raiskataan ja myydään vuohen hinnalla mieheltä miehelle.

Mun mielestä miesasialiike on myös hyvä asia kunhan ei mennä ääripäähän, sama juttu feminismissä.

En tajua maailmaa jossa toinen sukupuoli pitäisi olla sorrettu, molemmat sukupuolet ovat yhtä tärkeitä ja molemmilla tiettyjä ongelmia joita pitäisi parantaa...

Vierailija
14/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni minun asemaani ei varsinaisesti tarvitse parantaa mutta haluan että minua kohdellaan tasavertaisesti miehiin nähden. En siis halua että kohteluni perustuu vain siihen että olen nainen. En ymmärrä miksi monet luulee että suomalainen nainen vaatisi jotain kovin merkittävää kohtelua/ aseman parantamista. Mm se että parisuhdeväkivalta saataisiin vähenemään/loppumaan ei mielestäni ole naisten tai miesten oikeuksien parantamista.

Isommassa mittakaavassa mm kehitysmaiden naisten koulutuksen ja työllistymisen edistäminen vaikuttavat positiivisesti kokonaisten maiden talouteen. Eli vaikka sinua ei kiinnosta ne naiset niin heidän kauttaan voi silti muuttaa muutakin.

Sinulla on täysi oikeus auttaa kehitysmaan naisia niillä taloudellisilla resurseilla mitä henkilökohtaisesti omaat. 

Vierailija
15/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko esim. myötätunto tai solidaarisuus hyviä syitä? Jos kaipaat jotain hohdokkaampaa syytä, niin vaikkapa karma.

Vierailija
16/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän menee kehitysapuun jatkossa jos me täälöä Suomessa tuetaan tyttöjen koulunkäyntiä. Ei se välttämättä hyöty ole, mutta kaikki ei aina mieti itsekkäästi, että mitö itse hyötyvät.

Esimerkiksi mielestäni asevelvollisuus tulisi poistaa, koska en näe sitä tasa-arvoisena vaikka nainen olenkin. En minä mitään siinä hyödy, mutta oikeudentajuni ei vaan ymmärrä, että miksei voida perustaa palkka-armeijaa.

Naiset on julkisella töissä. Eivät itse tienaa senttiäkään kansantaloudelle ja miesten tienaamat rahat kylvävät ulkomaille :) ja ovat kuulemma empaattisia :)

Vierailija
17/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on julkisella töissä. Eivät itse tienaa senttiäkään kansantaloudelle ja miesten tienaamat rahat kylvävät ulkomaille :) ja ovat kuulemma empaattisia :)

Nämä provot ovat aina niin hupaisia :D

Aika mielenkiintoista kun joku provoaa, että mm. verojen kerääminenkin on yhtä tyhjän kanssa Suomelle. Eihän veroilla toki rahoiteta tässä yhteiskunnassa mitään, jep jep.

Vierailija
18/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko mitenkään ymmärtää/hyväksyä että et tietäisi kaikkia seikkoja asevelvollisuus-/palkka-armeijan liepeiltä?

Voisiko tätä pyrkimystäsi oikeudenmukaisuuden toteutumiseen mitenkään jelppiä se ajatus että nykyinen tilanne ei vallitse sen takia että idiootit on vaan näin päättäneet ?

Vierailija
19/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itse ainakin kannatan miesten aseman parantamista ihan siksi, että minulla on rakas poika, isä, mies, veli ja muita miespuolisia läheisiä.

Vierailija
20/51 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä provot ovat aina niin hupaisia :D

Aika mielenkiintoista kun joku provoaa, että mm. verojen kerääminenkin on yhtä tyhjän kanssa Suomelle. Eihän veroilla toki rahoiteta tässä yhteiskunnassa mitään, jep jep.

Anteeksi vaan mutta verojen kerääminen on kulu joka ei tuota mitään vaan pienentää verokertymää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä