Säästättekö exienne kuvia?
Jos kyseessä "vain" ex eikä yhteisiä lapsia ole. Säästätkö kuvat?
Kommentit (17)
En. Miehen kanssa yhteen muuttaessa hänellä oli 5 cm pino kuvia exästään, ex oli ne hänelle antanut. En suostunut asumaan sen pinon kanssa 😄 miehellä sama fiilis mun exien kuvista. Heitettiin pois.
Joo jos olisi. En näe mitään ongelmaa siinä että haluaa joskus muistella miten on elänyt omaa elämäänsä.
Katkera ihminen on säälittävä.
Tietysti. Mulla on taulu eteisessä .Iso taulu onkin, johon laitan ex-kuvan aina .Joten uusi suhteeni voi ihailla ja verrata itseään niihin ex: siini.Eikä tarvii selittä monta ex-on ollut.Näkee niiden naamat siinä taulussa ihan itse.
Olen pikkuhiljaa hävittänyt, kun eteen tulee. Lasteni isä. Hääkuvatkin revin ym. Niitä kuvia en tietty hävitä, missä lapsetkin mukana.
Poistin välittömästi kaikki kuvat puhelimestani kun meni homma poikki. Mitä niitä enää katselemaan, ei ne kuulu puhelimeeni.
En ole säästänyt ja pidän sitä kauhistuttavana ajatuksena jos exällä olisi minusta vielä kuvia. Tuskin on kun viimeksi viestitellessä ei sanojensa mukaan muistanut minkä näköinen olen.
En säästä. Konmaria soveltaen: Jos se ei tuota iloa, poissiivoaminen tekee tilaa tärkeämmille, iloa tuottavammille asioille.
Kaikki kuvat myös kirjeet ja kortit hävitetty.
Olen säästänyt kuvat niistä existä joiden kanssa on erottu ystävinä. Esim. Monet matkamuistokuvat olisi joutunut hävittämään, jos en olisi säästänyt. Ei jäisi montakaan kuvaa noilta ainutkertaisilta matkoilta.
Kuvahistoriani ei ole kyllä koskaan ketään häirinnyt. Tai no, kummasti ei ole jäänyt kuvia niistä, joita se on häirinnyt 😜
Mulla on hyvin vähän kuvia mun eksistä, koska en ole oikein ikinä harrastanut valokuvia, mutta en ole heittänyt poiskaan mitään kuvia siksi, että olisivat eksiä.
Minulle ex on vähän liian kipeä paikka, joten olen hävittänyt lähes kaikki kuvat. Joitain kuvakirjoja yhteisiltä matkoilta on vielä varastossa, mutta nekin lähtee seuraavan varastosiivouksen yhteydessä.
Parin mulkun exän kuvat oon hävittänyt.
En jos exän kuvien katselusta tulee paha mieli. Miksi vihaa tulisi lietsoa?
Säästän. Ihan mukava katsella niitä välillä ja vatkata tattia.
t: sinkku
En mä jaksa alkaa mitään kuvia etsimään ja roviolla polttamaan. Jos niitä löytyy jostain kuvakasasta tai vanhasta FB-päivityksestä niin sitten löytyy.
Tottakai säästän