Entinen ystävä yrittää pilata elämäni
Juttu on siis niin, että lapsesta saakka olen ollut erään naisen kaveri. Jo lapsena, vaikka oltiin parhaat ystävät niin härnäsi minua vallan, ja keksi kavereilleni kaikkea pahaa minusta ja että olisin puhunut heistä pahaa. Oli sovittujen juttujen perumista ihan vaan kiusaksi, että minua alkaa harmittaa, oli välien katkaisemista jonka senkin hän teki vain kiusaksi. Ja koko ystävyytemme ajan aina kun en ollut hänen seurassaan, puhui hän minusta pahaa muille.
Nyt aikuisiällä olen tajunnut katkaista välit tähän ihmiseen, mutta hän edelleen vainoaa minua. Keksii asioita joita olisi tehnyt tai sanonut pahasti häntä kohtaan, että saa ystäväni kääntymään minua vastaan. Yritti jopa kerran baarissa silmieni edessä sanoa parhaalle ystävälleni, että olin tätä haukkunut. Itse katsoin silmät pyöreänä vieressä. Yrittää siis jatkuvasti saada ystäväni hylkäämään minut, vaikka itse heidän seurassaan ei haluaisikaan olla.
Tähän liittyy myös se, että tämä nainen menee sänkyyn kaikkien miesten kanssa,joiden kanssa olen seurustellut tai tapaillut. Myös jos puhun jostai tulevasta ostoksesta yms niin hän on myös ostamassa kyseisen asian, vaikka hänella ei todellisuudessa varaa olekkaan.
Mikäköhän tällaista ihmistä vaivaa? Olen yrittänyt sulkea hänet täysin pois elämästä mutta taas sain hakkaamisuhkailuja asiasta mitä en edes ole tehnyt.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen on nykyään rikos. Lupaathan mennä poliisin juttusille heti ensi viikolla?
Paras ystäväni sanoi tähänkin, että olisi typerää tehdä ilmoitus... ap
Kysymys kuuluukin, Kuunteletko tuota ystävää eli "ystävää". Mahtaako toivoa parastasi...
Ei sun tarvitse välttämättä tehdä rikosilmoitusta, mutta käy edes näyttään noita uhkailuviestejä poliisille. He kyllä voivat antaa silti hyviä ohjeita, miten uhkailijan suhteen kannattaa toimia.
Paras ystäväni sanoi tähänkin, että olisi typerää tehdä ilmoitus... ap