Onko totta että naisen seksikumppanien määrän voi laskea häpyhuulten rypyistä?
Vähän kuin puun iän sen renkaista? Kuulin tämän erältä kaveriltani joka on pannut ainakin 50 naista.
M24
Kommentit (8)
Juu on totta. Samoin miehen kivesten rypyistä, lääkärinä tiedän tämän ja katson aina potilailtani.
Juu, tottakai näkee. Ja pillu vieläpä löystyy "käytöstä". Onko miehet oikeasti noin yksinkertaisia?
Laske myös uurteet naisten pikkurillin ulkosyrjistä, niistä näet näkee naisen tulevan lapsiluvun. Jos huomaat, että lapsia on tulevaisuudessa luvassa, laita tuplaehkäisy, jos et itse lapsia halua.
Voi saatana, saatanan saatana.
Minä olen hullu, kun roikun täällä idioottien seurassa.
Siispä hyvästi!
Kirjoittaminen oli minulle intohimo ja harrastus. Ihmettelin, kuinka siitä maksetaan vielä palkkaakin.
Pilluun myös jää jämiä jännämiesten spermoista. Sitten ne muhivat siellä ja sekoittuvat muiden spermoihin. Eli jos teet lapsen ns. puhkinussitun naisen kanssa, niin siinä lapsessasi on myös perimää niistä lukuisista panomiehistä joiden kanssa naisesi villinä sinkkuaikanaan pani. Että mietipä kahteen kertaan, kannattaako kevytkenkäistä naista vakavaan suhteeseen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin puun iän sen renkaista? Kuulin tämän erältä kaveriltani joka on pannut ainakin 50 naista.
M24
Joo. " ainaki 50 naista" ="näin kerran siskon alusvaatteisillaan"
😂😂😂