Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naisen seksikumppanien määrän voi laskea häpyhuulten rypyistä?

Vierailija
12.06.2016 |

Vähän kuin puun iän sen renkaista? Kuulin tämän erältä kaveriltani joka on pannut ainakin 50 naista.

M24

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin puun iän sen renkaista? Kuulin tämän erältä kaveriltani joka on pannut ainakin 50 naista.

M24

😂😂😂

Vierailija
2/8 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on totta. Samoin miehen kivesten rypyistä, lääkärinä tiedän tämän ja katson aina potilailtani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tottakai näkee. Ja pillu vieläpä löystyy "käytöstä". Onko miehet oikeasti noin yksinkertaisia?

Vierailija
4/8 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske myös uurteet naisten pikkurillin ulkosyrjistä, niistä näet näkee naisen tulevan lapsiluvun. Jos huomaat, että lapsia on tulevaisuudessa luvassa, laita tuplaehkäisy, jos et itse lapsia halua.

Vierailija
5/8 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana, saatanan saatana.

Minä olen hullu, kun roikun täällä idioottien seurassa.

Siispä hyvästi!

Vierailija
6/8 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaminen oli minulle intohimo ja harrastus. Ihmettelin, kuinka siitä maksetaan vielä palkkaakin.

Vierailija
7/8 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluun myös jää jämiä jännämiesten spermoista. Sitten ne muhivat siellä ja sekoittuvat muiden spermoihin. Eli jos teet lapsen ns. puhkinussitun naisen kanssa, niin siinä lapsessasi on myös perimää niistä lukuisista panomiehistä joiden kanssa naisesi villinä sinkkuaikanaan pani. Että mietipä kahteen kertaan, kannattaako kevytkenkäistä naista vakavaan suhteeseen ottaa.

Vierailija
8/8 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M24

Joo. " ainaki 50 naista" ="näin kerran siskon alusvaatteisillaan"