Mies ei kestänyt "lapsiperheen arkea", halusi erota. Nyt on kaksi lasta naisen puolelta uudesta liitosta
ja yhteinen tulossa elokuussa.
Eli mitenhän nyt sitten kestää käytännössä viiden lapsen isänä? Uuden naisen lapset ovat 2-vuotiaat kaksoset. Pelkään, että tästä tulee katastrofi, jossa "entiset" lapset jäävät sivuun... merkkejä on jo nyt, vaikkei vauva siis ole vielä syntynyt.
Masentaa! Onko ketään muuta vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (20)
Nopeaa on taas toiminta, jos pirjolla on kaksivuotiaat edellisen äijän kanssa ja nyt jo uusi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Nopeaa on taas toiminta, jos pirjolla on kaksivuotiaat edellisen äijän kanssa ja nyt jo uusi tulossa.
Kyllä!
Kaksosten isästä en tiedä yhtään mitään. Tapaako edes lapsiaan? Puhevälit eivät ole nyt parhaat mahdolliset, hoidamme vain välttämättömät lasten siirrot. Naista en ole tavannut, stalkannut vain Fb-sivut.
Yhteiset lapsemmekin ovat vasta 2 ja 4v.
Kai tässä vain itseään on syytettävä. En antanut tarpeeksi omaa aikaa miehelle jne. Mitään erityisiä riitoja ei ollut eikä (kai) pettämisiä tai ainakaan minun puoleltani. Tosin kai hän on tätä *Pirjoa tapaillut jo meidänkin aikana, kun kerran jo raskaanakin on.
Ihan shokkina tuli tämä Eroon jo olin sopeutunut, mutta tämä uusi lapsi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Kaksosten isästä en tiedä yhtään mitään. Tapaako edes lapsiaan? Puhevälit eivät ole nyt parhaat mahdolliset, hoidamme vain välttämättömät lasten siirrot. Naista en ole tavannut, stalkannut vain Fb-sivut.
Kai tässä vain itseään on syytettävä. En antanut tarpeeksi omaa aikaa miehelle jne. Mitään erityisiä riitoja ei ollut eikä (kai) pettämisiä tai ainakaan minun puoleltani. Tosin kai hän on tätä *Pirjoa tapaillut jo meidänkin aikana, kun kerran jo raskaanakin on.
Ettei vaan ongelma ollu se, et teillä ei ollut parisuhdeaikaa? Eihän mies eroa lapsiarkeen ja omaa aikaa saa tuolla tavoin, et alkaa lisääntymään.
Jotkut ihmiset ovat vain sellaisia, etteivät uskalla eron hetkellä kertoa sitä todellista eron syytä. Pelkäävät vastapuolen reaktiota liikaa. Voi siis olla, että miehen puolelta todellinen syy eroon oli toinen nainen, mutta sen sijaan, että olisi uskaltanut kohdata reaktiosi, hän satuili jotain lapsiperheen arjen rankkuudesta. Minulla päättyi yksi parisuhde vähän samalla tavalla, mies jätti koska "halusi viettää sinkkuelämää vielä eikä kaivannut tässä elämäntilanteessa naista" ja kas kummaa, parin viikon päästä oli uusi tyttöystävä kainalossa.
Kyllähän parin keskinäinen yhteiselo määrää sen, kuinka hyvin sitä kestää. Ehkä ei kestänyt teidän olosuhteissa, mutta uusissa kestää. Tai sitten kaivoi vaan itselleen entistä syvemmän kuopan.
Voihan siitä miehestä tulla kuudenkin lapsen isä, jos taas kaksosia pukkaa :D
Sit heillä vuoroviikoin neljä alle neljävuotiasta, vuoroviikoin viisi alle neljävuotiasta ja yksi viisivuotias... Siinä kyllä saa mitää tilaa aapeen exä ;'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Ettei vaan ongelma ollu se, et teillä ei ollut parisuhdeaikaa? Eihän mies eroa lapsiarkeen ja omaa aikaa saa tuolla tavoin, et alkaa lisääntymään.
Niin... kyllähän tämä lähipiiriä minun lisäkseni kovasti kummastuttaa. Myös miehen vanhempia ja sisaruksia, joihin minulla on aivan hyvät välit.
Sanoisin, että meillä oli keskimääräistä enemmän ns. parisuhdeaikaa, koska kummankin puolelta lasten isovanhemmat asuvat lähellä ja ovat hyväkuntoisia. Ovat hoitaneet lapsia siis tarvittaessa. Myös sisareni on ollut mielellään lapsenvahtina.
En todellakaan tiedä, mikä tässä niin erityisen raskasta oli. Meillä on terveet ja "helpot" lapset. Kai se intohimo toiseen naiseen kuitenkin on se perimmäinen syy. Aloin kyllästyttää naisena :(
Vierailija kirjoitti:
Voihan siitä miehestä tulla kuudenkin lapsen isä, jos taas kaksosia pukkaa :D
Sit heillä vuoroviikoin neljä alle neljävuotiasta, vuoroviikoin viisi alle neljävuotiasta ja yksi viisivuotias... Siinä kyllä saa mitää tilaa aapeen exä ;'D
En laita lapsia tähän vuoroviikkosysteemiin. Eikä mies ole sellaista ehdottanutkaan. Ovat mielestäni aivan liian pieniä siihen. Eli ollaan menty perinteisellä joka toinen vkl ja sopimuksen mukaan viikollakin tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuoroviikkosysteemi nyt teille!
Ei!
En alennu tässäkään tilanteessa toimimaan lasten edun vastaisesti. Katson nyt miten nykysysteemin tapaamiset alkavat rullata vauvan syntymän jälkeen.
Nyt on sujunut kohtalaisesti, mitä on sovittu. Uusia diilejä toki voidaan tehdä, jos siltä tuntuu. Ja mihin nyt tämä uusi nainen on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kestäkään.
Eivät kaikki kestä lapsiperhearkea.
Ja seuraavan naisen kanssa alkaa heti lisääntymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kestäkään.
Eivät kaikki kestä lapsiperhearkea.
Ja seuraavan naisen kanssa alkaa heti lisääntymään?
Toisten naisten kanssa se arki vaan on helpompaa.
Muutaman samanlaisen miehen tiedän, ja ihmettelen kovasti. Kotona ovat olleet nyrpeänä vuosia (tai kuukausia) koska se lapsiperhearki on niin "p*rseestä". Kuitenkin sitten alle vuodessa on uusi "rouva", asunto ja vauva tulossa.
Olen nähnyt hyvin samanlaisen tilanteen. Mies oli ja on hyvin ongelmainen ihminen (siis tunne-elämän ym. suhteen, ei alkoholismia tai sellaista). Näin ulkopuolelta katsottuna jätetty nainen oli onnekas kun pääsi hänestä eroon, nyt hänellä on jo pitkään ollut suhde hyvään, tassapainoiseen mieheen.
Ihan sairasta. Ja mitäs sitten,kun kyllästyy tähän uuteenkin naiseen? Jättää lisää erolapsia jälkeeensä ja tehtailee uusia? :D Voi luoja, kyllä meiän sosiaaliviranomaisilla ja yhteiskunnalla on taas riippakiviä kannettavanaan... Mielestäni ihmiset tulisi steriloida kahden lapsen jälkeen. Ei enempää rasitetta maapallolle ja veronmaksajille.
Jotkut miehet on vaan niin alkukantaisia että pitää siittää lapsia niin monen naaraan kanssa kuin mahdollista ja jotkut naiset on toistuvasti niin tyhmiä että luulevat että yhteinen lapsi on onnen tae. Odottele, kohta exälläsi on jo taas uusi, tällä kertaa sentään alunperin lapseton kunnes laittavat yhden taas alulle.
Minkä ikäiset ovat sinun ja miehen lapset?
Tutullani on hyvin samantapainen tilanne, erotuksena että yhteisiä lapsia on peräti kolme.