Biisejä, joihin olette kyllästyneet
Kommentit (97)
Sannin 2080-luvulla on tosi kulunu. Sitä on soitettu ja soitetaan edelleen liian pitkään.
Koko Suomi popin soittolista jota olen vastetahtoisesti joutunut kuuntelemaan viime viikot. Suomalaisuuden soundtrack on sen mukaan täynnä melankoliaa ja itsesääliä. Aamulypsyyn on koottu kaikki mainosradioiden junteimmat juontajat joista aika ajanut jo ohi. Miksi mainosradoissa ei voi olla oikeita toimittajia vaan niiden "toimittajat" ja ohjelmat ovat kammottavaa paskaa typerien mainosten välissä?
Ihmisten edessä ja muutenkin kaikki se mitä novat, iskelmät ym kanavat suoltaa vuodesta toiseen, välillä yrittänyt kuunnella mut ei vain voi.
Kaikki sannin biisit etenki 2080-luvulla ja että mitähän vittua
Aika lailla saa biisin kuin biisin tursuamaan ulos korvista, jos erehtyy kuuntelemaan samaa radiokanavaa päivästä ja viikosta toiseen enemmän kuin 5 min päivässä. Niin suppean soittolistapainotteista on meno.
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomi popin soittolista jota olen vastetahtoisesti joutunut kuuntelemaan viime viikot. Suomalaisuuden soundtrack on sen mukaan täynnä melankoliaa ja itsesääliä. Aamulypsyyn on koottu kaikki mainosradioiden junteimmat juontajat joista aika ajanut jo ohi. Miksi mainosradoissa ei voi olla oikeita toimittajia vaan niiden "toimittajat" ja ohjelmat ovat kammottavaa paskaa typerien mainosten välissä?
TÄMÄ!!!!!
Siis Suomi popin soittolista. Kanava vaihtuu kun alkaa soida "mä en taaaahdo ollaa enää cärriiii". Olisi kiva kuunnella suomalaista poppia ja joskus ennen vanhaan tuo kanava oli siihen hyvä, mutta nyt soittavat kerran tunnissa: Cääriii, Mitähän vittua, motherfuckin darra, jotain JVG:tä, jotain Cheekiä (yleensä samoja biisejä). Nyt on alkanut soida ton Cärrii kiekujan joku uudempi biisi ja sitä sitten soitetaan ihan koko ajan.
Juontajat mainostavat lähinnä omia telkkariohjelmiaan ja esim. nyt, kun vain elämää "tähdet" julkistettiin, niin ovat alkaneet soittaa Suvi Teräsniskaa - joka nyt lähinnä kuuluis jonnekin iskelmäradioon.
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koon kaikki biisit.
+ Jannan kaikki "biisit".
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten edessä ja muutenkin kaikki se mitä novat, iskelmät ym kanavat suoltaa vuodesta toiseen, välillä yrittänyt kuunnella mut ei vain voi.
Samaa mieltä.
Kaikki vain elämää-biisit. Tosin en ole alun perinkään niistä pitänyt joten liikatoisto ei paljoakaan varmaan ole mielipiteeseeni vaikuttanut
Elastinen: koko tuotanto, olen kyllästynyt sekä musiikkiin että mieheen itseensä. Feikki jätkä.
Se Yön vongutus "mitä tapahtuuuuuu jos lähden" 😡
Kaikki, mitä on liikaa soitettu, jopa Bohemian Rhapsody ja Stairway to Heaven alkavat jo tökkiä.
Cheekin timantit on ikuisia