Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua ärsyttää miehessä KAIKKI?!!?

Vierailija
12.06.2016 |

Haluaisin vain olla ja rakastaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin välillä ärsyttää koko mies.(siis oma). Välillä tykkään. Mutta luulen,että olen valinnut väärin.  

Vierailija
2/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin aina välillä ärsyttää ihan kaikki mitä mies sanoo ja tekee, tai jättää tekemättä. Mutta esim. nyt, kun mies ja lapsi ovat reissussa ja minä olen yksin kotona, mulla on vaan ihan kauhea ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko huono lompakko?

Vierailija
4/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti mies aivan suunnattomasti. Huomasin valinneeni väärin ja nyt on puoliso, jonka kanssa on mahtavaa olla yhdessä yksin. 

Vierailija
5/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihtakaa, jumalauta.

Vierailija
6/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaihtakaa, jumalauta.

Ei voi vaihtaa vaan, koska välillä miehessä ärsyttää ihan kaikki. Meillä on yhteinen lapsi, jonka onni on tärkeämpää kuin minun satunnainen ärsytys, joten tämän miehen kanssa olen loppuelämäni. Toiseksi miehellä on lievä masennus, josta aika monet ärsytyksen aiheet johtuvat. Ei olisi kovin reilua jättää toista sairauden takia. Kolmanneksi rakastan miestäni paljon enemmän kuin hän ikinä pystyy ärsyttämään minua. Neljänneksi, melkein kuka tahansa alkaa ärsyttämään, kun tätä katselee päivittäin. Arki ja elämä on silloin tällöin paskaa ja ärsyttävää, oli sitten kenen kanssa tahansa. Ja yleensä se ärsytys kohdistuu siihen, jota eniten näkee.

T.2

Vierailija
7/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon eroa tekemässä. Mies on alkoholisoitunut. Dokaa n. 4-5 krt viikossa ja käyttäytyy nykyään aina ilkeästi ja aggressiivisesti, koska on aina joko kännissä tai krapulassa. Sotkee vaan mutta ei tietenkään jaksa siivota sotkujaan. Ja haisee pääosin pahalta ja ällöttävältä vanhalta viinalta aina. Ja sitten ihmettelee kun mua ei jostain syystä enää seksi hänen kanssaan kiinnosta. Viimeksi eilen huusi kännissä, että menee hakemaan seksiseuraa muualta, kun minä kehtasin taas kieltäytyä seksistä haisevan juopon kanssa. Mä totesin, että menköön vaan, ei voisi vähempää kiinnostaa. Eikä oikeasti edes kiinnosta. Siitä tajusin, että nyt on aika luovuttaa, kun omatkin tunteet ovat jo näin kuolleet. Mies tuskin on mitään suurempaa mua kohtaan koskaan tuntunutkaan. Ei ainakaan ole sellaista osoittanut.

Vierailija
8/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ärsyyntyy toisinaan ihan vain siksi että ovat naisia. Viisas mies antaa tekosyyn mistä saa suuttua. Kunnon raivarit toisinaan on parempi kuin jatkuva kitinä.

Vierailija
10/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voi sanoa näin 17 vuoden jälkeen että välillä ärsyttää ja välillä ei.Joskus on älyttömän rakastunut ja joskus ei.Joskus mies on seksijumala ja joskus ei.Aina ei ole niin mahtavaa mutta ehkä huomena tai ens kuussa.Nykyihminen on niin kiivas että aina pitäisi olla sirkusta ja kivaa...mutku ei vaan ole.

Vierailija
11/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin valittu mies.

Vierailija
12/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat itsellesi luvan olla kunnioitamatta ihmisoikeuksia. Tämä on pohjimmainen syy miksi muut ihmiset ärsyttävät.

Vierailija
13/13 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle pitää joskus antaa remmiä. Ei mitään väkivalta tai alistus systeemiä. Pahimpaan kiukutteluun vapaaehtoinen pyllistys ja sopivasti läpsyä. Punottava perse auttaa unohtamaan kiukuttelun. Tätä saa mammat kokeilla ja takaan että auttaa. Painotan sitä että tämä on vapaaehtoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä