Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko siro vai en? Mistä sirous katsotaan?

Vierailija
12.06.2016 |

Mistä tuo sirous oikein katsotaan? Ranteeni ja nilkkani eivät ole keskimääräistä ohuemmat, näistä kun toisessa keskustelussa puhuttiin. Mutta esimerkiksi vyötäröni ja rinnanympärykseni ovat reilusti keskimääräistä pienemmät, varsinkin suhteutettuna pituuteeni. Vyötäröstäni mitta on 58 cm ja rintaliiveissä käytän 65 cm:n ympärystä, koska halppiskaupoista ei löydy kokoa 60 (pituuteni on siis 174 cm). Jalkaterät ovat erittäin kapeat, jonka takia lähes kaikki kengät ovat liian leveitä. Kuitenkin kengänkokoni jalan pituuden takia on 39-40, eli ei kovinkaan pieni. Kaulani ei todellakaan ole paksu ja kasvot ovat luustoltaan kapeat. Lantioni mahtuu 34/XS koon vaatteisiin, joten sekään ei liene kovin suuri (farkuissa tuumakoko 25).

Noniin arvon AV-raati: olenko siis siro, vai "pilaako" normaalipaksuiset ranteet ja nilkat sekä suht iso kengänkoko paketin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia vastauksia! Mutta näistäkin huomaa, että asiassa ei ole absoluuttista totuutta. Lisää mielipiteitä? :)

Ap

22/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimerkki kirjoitti:

Mun mielestä siro:

- kapeat hartiat

- kapeat/pitkät sormet

- naiselliset (pienet) kädet ja jalat

- kapea kaula

- pieni nenä

- pienet korvat

- "terävät" polvet, ei pallomaiset

- pieni pää

- (ohut iho).

Mielestäni sirous ei ole välttämättä niinkään kokonaisuuden kuin yksityiskohtien pienuutta. Pienikokoinen on toki enemmän siro kun samanlainen isokokoinen, mutta lihavakin voi olla siropiirteinen ja tosi laiha voi olla miesmäinen muhkura... kuten minä. Olen harvinaisen epäsiro muhkura enkä hoikkakaan enää.

Lisään tämän tueksi havainnollistavan kuvan:

http://aijaa.com/hcI5jf

(Piirustustaitoni eivät ole oleellisia.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimerkki kirjoitti:

Mun mielestä siro:

- kapeat hartiat

- kapeat/pitkät sormet

- naiselliset (pienet) kädet ja jalat

- kapea kaula

- pieni nenä

- pienet korvat

- "terävät" polvet, ei pallomaiset

- pieni pää

- (ohut iho).

Mielestäni sirous ei ole välttämättä niinkään kokonaisuuden kuin yksityiskohtien pienuutta. Pienikokoinen on toki enemmän siro kun samanlainen isokokoinen, mutta lihavakin voi olla siropiirteinen ja tosi laiha voi olla miesmäinen muhkura... kuten minä. Olen harvinaisen epäsiro muhkura enkä hoikkakaan enää.

Ai kauhee, kuvailit juuri minut. Tosin nenä on iso :D Ekä jalat ja kädetkään ole mitkään pikkuiset, mutta kapeat kyllä.

Vierailija
24/24 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Katariina Souri on siro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi